Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвети за избор на автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Родителите ми имаха Пежо 307SW 2.0 HDI 90к.с. Купиха го ново през 2004г и го продадоха миналата година на близо 200000км. HDI е много як и икономичен двигател. Освен това данъкът му беше 37лв. :D Колата е много широка, с голям багажник. А стъкленият таван е страхотна екстра, особено когато вали дъжд. Проблеми не сме имали, само стандартните обслужвания. От значение е и това, че баща ми (както и аз) е маниак на тема поддръжка. Така че, 307 е добър автомобил, но като всяка кола на старо трябва да попаднеш на запазен и читав екземпляр. Успех!
    Fiat Bravo 1.4 16v T-jet 120 Dynamic

    Коментар


      #32
      Точно тия Пежа имам тооооолкова много недоволни познати :D Явно баща ти верно е страшен маниак :D

      Коментар


        #33
        Kuku написа:
        Започваш да обикаляш и взимаш НАЙ-ЗАПАЗЕНОТО, което намериш Ако колата е гледана и поддържана от предишния собственик, едва ли ще имаш проблеми!
        По принцип 90% от колите нов внос продавани в България особенно в автокъщите не са пазени и гледани от предишните им собственици.Идват тука джамбазите ги излъскват до припадък и полират до блясък и не на последно място бухват една добавка в маслото за всеки случай .Всичко друго остава в ръцете на бъдещия им собственик,като червеите постепенно излизат с всеки изминал ден .Ама все пак такава е нашата съдба-хората на Запад ги хвърлят-ние ги караме.
        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

        Коментар


          #34
          Колега, кола и жена са на късмет,така,че каквото и да вземеш ако си късметлия ще случиш.
          EX.FIAT REGATA 1.3 1984 г :EX.FIAT TIPO1.4 1988 г .EX.FIAT TEMPRA 1.6 1997 г
          EX.FIAT PUNTO mk2 1.2 8v 2002 г :EX.FIAT GRANDE PUNTO 1.2 8V 2007
          FIAT SEDICI 1.6.16V 4X4 2010 г.Nissan Qashqai+2 petrol 4×4 2010.

          Коментар


            #35
            vital написа:
            Точно тия Пежа имам тооооолкова много недоволни познати :D Явно баща ти верно е страшен маниак :D
            Все пак колата си беше нова. Не се е чупила.
            Fiat Bravo 1.4 16v T-jet 120 Dynamic

            Коментар


              #36
              Е, то ясно, че всичко до късмет, ама друго си е съединител+маховик 600 лева за Пежо 307, друго си е 1500+ за Алфа 156. И 1500 ще платя ако трябва ама няма да ме кефи За сега ще се оглеждам и ослушвам за 406 и Пасат пък както казвате ако изскочи читава бройка е най-важното за кола на старо. Стилото някакси не ме кефи отзад комбито ама ако видя някой супер екземпляр след 2005 ...
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #37
                style34 написа:
                Е, то ясно, че всичко до късмет, ама друго си е съединител+маховик 600 лева за Пежо 307, друго си е 1500+ за Алфа 156. И 1500 ще платя ако трябва ама няма да ме кефи За сега ще се оглеждам и ослушвам за 406 и Пасат пък както казвате ако изскочи читава бройка е най-важното за кола на старо. Стилото някакси не ме кефи отзад комбито ама ако видя някой супер екземпляр след 2005 ...
                Ти ако мислиш, че за 406цата маховика и съединителя не са 1300-1500лв... или пък за пасата. Пак са там като цена. НА алфите им е друга болката и тя е основно с окачването. След като си склонил на пасат и 406, може да огледаш и либра, при нея липсва проблема с окачването на алфа, а двгтата са същите /дизелите/
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #38
                  А па на Пасата окачването е много просто и евтино... Изобщо знаете ли за какво става дума там?По скъпо му е правенето от на 156ца... Да не говорим че страдат от симптома - ’всичко е ново и пак тропа’.... Имам няколко пасата в полезрението си.Да не говорим че обслужването им е хилядарка - сменя се и помпа задължително освен ремъците и ролките, да не споменавам че се сваля броня, маска, фарове, радиатори...Всъщност е хубава кола, няма спор, но е малко надценена! Не може 13-15 годишен пасат да е 5 бона - той е чисто удушен от каране, ама айде...
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #39
                    Явка, то и на нашите 1.9 се сменя водна помпа с ремъци и ролки - дават я консуматив, но поне не е скъпа (60лв.) На 156 болката й е най-вече в съединителя и маховика, в смисъл, че това е скъпото.За окачването вече има алтернативи от порядъка на 300-500лв. цялата предница - кеф ти с не оригинални части, кеф ти с полиуретан Според мен, 156 е по-добрия вариант пред 406.

                    Коментар


                      #40
                      Yavor написа:
                      А па на Пасата окачването е много просто и евтино... Изобщо знаете ли за какво става дума там?По скъпо му е правенето от на 156ца... Да не говорим че страдат от симптома - ’всичко е ново и пак тропа’.... Имам няколко пасата в полезрението си.Да не говорим че обслужването им е хилядарка - сменя се и помпа задължително освен ремъците и ролките, да не споменавам че се сваля броня, маска, фарове, радиатори...Всъщност е хубава кола, няма спор, но е малко надценена! Не може 13-15 годишен пасат да е 5 бона - той е чисто удушен от каране, ама айде...
                      На Пасата долните носачи се рециклират по 45лв бройката (2бр). Горните са по 35лв бройката (пак 2бр.). Другите накрайници и биалетки не са скъпи нови. Отделно доста трудно е да се скапана всичко наведнъж.Обслужването как го докарвате до тая хилядарка не знам. Помпата се сменя задължително толкова, колкото и на всички останали коли, при които се върти от ангренажа. Съединителя и маховика и тук са болка, но се намират с добра отсътъпка до 800лв комплект маховика със сиединителя Закс.Моите наблюдения са основно върху А4-ки, но нещата са идентични.Ако Пасата е 5,5 избора е 1,9 TDI 131 или 105. При PD-та има някои неща които трябва да се видят задължително преди да се купи колата. Най-вече виж дали маслото не мерише на нафта 1.8T също са много корави двигатели. Единствените ядове са с бобините, но тях ги сменят 4-те безплатно от VW
                      Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                      Коментар


                        #41
                        Yavor написа:
                        А па на Пасата окачването е много просто и евтино... Изобщо знаете ли за какво става дума там?По скъпо му е правенето от на 156ца... Да не говорим че страдат от симптома - ’всичко е ново и пак тропа’.... Имам няколко пасата в полезрението си.Да не говорим че обслужването им е хилядарка - сменя се и помпа задължително освен ремъците и ролките, да не споменавам че се сваля броня, маска, фарове, радиатори...Всъщност е хубава кола, няма спор, но е малко надценена! Не може 13-15 годишен пасат да е 5 бона - той е чисто удушен от каране, ама айде...
                        Имах доскоро един пасат в гаража, макар и не мой по талон, но на мое разположение винаги. Вътре е доста по-качествено изпълнението и не тропа като либрата ми, в сравнение с алфата не знам как е. Да, надценена е, спор няма, но задно окачване на пасат не се пипа, а и както казах 8те носача при пасата първо си дават своето като поведение на пътя и комфорт, както вероятно и при алфата многото носачи я правят доста по-стабилна от окачването тип макферсон и 1 носач отдолу. Нима аз не смених водна помпа като сменях ремъци? Да, сваля се бронята, гредата също, а на либрата пък, за да извадиш едната ролка на алтернаторния ремък се спуска целия двигател надолу, за ангренажа също. За сметка на това, смени четки на алтернатор на пасат и четки на алфата ти. Всяка има недостатъци, въпроса е кои от тях по-малко ни пречат. Цялостно мен ме интересува колата да върви, да е стабилна и да вози комфортно, дали ще дам 300-500 на година в повече за поддръжка или не, защото то е БожА работа това- не ме интересува. И си взех либра. В немското мобиле отвори 156/либра и ще видиш, че масово са на до 200-250 000 маааааааааааксимум. От същите години пасатите са на по 400-450 масово. Хем е добре това, че си купуваме италиянките на сравнително малко км, хем не знам дали не говори за някакво наложено с годините мнение, че ако си вземеш фв пред ланча, ще караш по-безпроблемно до 400 000, вместо до 200 000.Пасат 1.9 тди не е хич лош, обаче е толкова умрял, че не мога да го карам аз това нещо.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #42
                          pakumba написа:
                          Ти ако мислиш, че за 406цата маховика и съединителя не са 1300-1500лв... или пък за пасата. Пак са там като цена. НА алфите им е друга болката и тя е основно с окачването. След като си склонил на пасат и 406, може да огледаш и либра, при нея липсва проблема с окачването на алфа, а двгтата са същите /дизелите/
                          За 406 специално можеш да сложиш и обикновен маховик и общо съединител + маховик е към 900 лева. Да не говорим, че някои слагат от 90 коня втора ръка за 80 лева маховик :D Но това са вече побългарявания. В крайна сметка каквато и кола да вземеш можеш да се вкараш в приключение.KuKu, видях в Алфа форума, че явно и ти имаш 156. Би ли ми казал накратко кой модел точно е твоята и колко излиза първоначалното обслужване и има ли някакви слаби места като цяло, които са известни? Ако е Алфа ще е 156 facelift 1.9 JTD или Mjet. А Стилото освен, че е грозно кво му е друго P.S. За B5.5 PD 131 казват, че върви много добре, но бил по-претенциозен и скъп съответно за поддръжка. 1.9 110 ми се струва слаб за това голямо купе, ама знам ли и аз. Не съм карал. Сигурно Mjet-a на Алфа няма да е по евтин от PD де.
                          The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                          Коментар


                            #43
                            style34 написа:
                            pakumba написа:
                            Ти ако мислиш, че за 406цата маховика и съединителя не са 1300-1500лв... или пък за пасата. Пак са там като цена. НА алфите им е друга болката и тя е основно с окачването. След като си склонил на пасат и 406, може да огледаш и либра, при нея липсва проблема с окачването на алфа, а двгтата са същите /дизелите/
                            За 406 специално можеш да сложиш и обикновен маховик и общо съединител + маховик е към 900 лева. Да не говорим, че някои слагат от 90 коня втора ръка за 80 лева маховик :D Но това са вече побългарявания. В крайна сметка каквато и кола да вземеш можеш да се вкараш в приключение.P.S. За B5.5 PD 131 казват, че върви много добре, но бил по-претенциозен и скъп съответно за поддръжка. 1.9 110 ми се струва слаб за това голямо купе, ама знам ли и аз. Не съм карал. Сигурно Mjet-a на Алфа няма да е по евтин от PD де.
                            Чакай сега, ако говорим за измекярщини, на афн-а също му слагат едномасов маховик, забравих от какво беше, май от 2.0 гти бензинка, да не те излъжа. Отделно винаги може да сложиш маховик 2 ръка. ПД май нещо има проблеми с разни легла в главата и е по-претенциозен. Но няма спор, че 406 е с най-евтина поддръжка от колите, за които говорим в темата.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #44
                              style34 написа:
                              А Стилото освен, че е грозно кво му е друго
                              Аз пък мисля, че най-голямото достойнство на стило комби е точно визията му - това за мен е уникално красива и стилна кола .@style34, скоро от толкова много разнородни мнения ще се убедиш, че не трябва да си купуваш никаква кола . Една идея от мен-аз напоследък започнах да се съветвам с таксиджии при избора на автомобил. Човек, който е минал няколко стотин х.км. с една кола, а има и база за сравнение с други, е доста надежден източник. Та преди време писах какво ми сподели един познат таксиджия, който кара стило комби(някакъв дизел): кола като кола, върви добре, гори малко, не особено комфортна, разваля се често, ремонтите са трудни, досадно често вдига разни грешки. Мнението му завърши с: "Да ти кажа, прекарах се с тази кола!".Не че те агитирам да не купуваш стило. Аз самият все още не съм се отказал да купя едно комшийско стило за жена ми или сина ми-1.2 бензин, с 6 скорости. Но щом основните неща, на които държиш са евтината поддръжка и по-голям багажник, купи си една вектра Б или Астра Г комби и няма да сбъркаш. Вектрите поовехтяха, но Астра Г се произвеждат до 2005 г. и има наистина уникални екземпляри за мижави пари.
                              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                              Коментар


                                #45
                                Тревата на отсрещния хълм винаги е по-зелена.

                                Коментар

                                Working...
                                X