Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на фотоапарат: Canon EOS 1100D или Nikon D3100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Малко за надъхване

    Коментар


      #62
      Чак не мога да смятам до толкова колко струва тоя саксииник в тоя му вид
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #63
        Slavi_Lancia като втори обектив съм си харесал EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II, но виждам че има и комплекти на Канон с 18-55 и 75-300 нестабилизирани и двата. Не знам как ще са снимките на дългият обектив без стабилизация от ръка обаче?И още нещо продължавам да се чудя, защо е толкова скъпо в България спрямо Европа, особено Канон. Да не говорим колко струва Канон в САЩ
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #64
          Ами как защо, тука вземаме големи заплати да не би на някои да му остане някои лев на страна 75-300 не става, тоя "новия" 55-250 не ми е толкова познат ама с тва 5,6 нещо хич не ми се харесва, а и колко му излиза цената като е в комплект ?. Ти на стабилизацията не обръщаи толкова внимание не е кои знае ква фаида, имах 70-200 ИС ама го продадох и си купих ланчата и понеже без "дълъг" не ме свърта с останалите пари от него си купих 70-200 без ИС, да ти кажа никога от тогава ИС не ми е дотрябвал или да съм усетил липсата му. Щото тоя обектив така или иначе го ползам в светло време , и скоростите са достатъчни за да компенсират трепвания още повече че и апарата ми позволява по високо ИСО при нужда, че има фира в снимките има, ама то не е до обектива пък и някои ако ми каже че с ИС снима без фира да доиде да ми се обади Ако тоя 55-200 излиза тънко в комплект с тяло и китак вземаи, а наи добре от САЩ ако може някои да ти донесе. като му се порадваш и се увериш че не те кефи ще го продадеш и пак ще си купиш бял, нали ти казах белия е неизбежен Аз си мислех че мога и без него, викам си за кво ли толкова го ползвам че да държа пари в него, ем.... е на, изкарах няма и 3 месеца, и сега ако случайно се навия да си мъкна тая тежка техника с мене за кеф да снимам, то взимам само тялото и белия. Ако ли не, имам един сапунер на Никон за зор заман става п.п. Имаи предвид че китака 18-55 на канон които е стабилизиран е много по добър от Не-стабилизираната версия!!! и е по добър от Никонския така че не е за подценяване, сега че имал абераци , голям праз, баба ми все с Л-ки е снимала та е станала на 90 г
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #65
            ilko-gd потъваш все по дълбоко !
            FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

            Коментар


              #66
              Nikolow написа:
              ilko-gd потъваш все по дълбоко !
              Ами не Всъщност както съм споменал в началото на темата аз съм си любител, искам малко по-високо качество от сапунерката, което всеки DSLR ще ми предложи с най-евтините "китови" обективи и ще бъде по-добър от "турбо сапунер" за 800-900 лв и пак ще струва толкова. Както споменах няколко поста по-нагоре, всички теми по въпроса във фото форумите обикновено стигат в "препоръките" си до суми от порядъка на 2-3 хиляди лева, което за мен е нереално.Когато си купя DSLR ще гледам да направя една тема, която да е реална и да помогне на хора с точно този въпрос, без приказки за това че Entry level DSLR не трябва да съществуват и нищо под 2000 лева само за тяло не си заслужава.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #67
                Ми аз за тва ти казвам, оставаш си с тоя комплект е така както си , продаваш 55-200 добавяш някои лев купуваш за 800 лева един 70-200 и няма да ти трябва повече Щото нали гледаш, скъпите апарати не снимат с тях ми ги държат в саксиници
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #68
                  Най-евтините китови обективи няма да ти дадат нищо.18-55 канона само на късия край бива(18мм-28мм) , нагоре е ........50мм/1,8 канона е евтин ама и той е........, 50/1,4 е друга работа ама и цената му е друга.С тъмното зумче на 5,6 в дългия край какво ще снимаш не ми е ясно , или ще прежалиш пари и за добра светкавица?Повечето неща ни дават точно толкова колкото и сме платили за тях.Мисля че ще се повторя ама...... , иди при познат и поснимай на твоя карта ,после поразгледай на компа на спокойствие.Само пример давам: Тъмна църква,само свещите светят и един полилей , прозорците са толкова одимени ,че не ги броим.Снимам с 50мм на 1,4 бленда.Исото гледам да не го вдигам над 800 , скоростта да не пада под 1/50.Светкавица ВЧ 42 дигната към тавана.Мнооого голям зор видях,голям брак при снимките.Отделно че не всеки път фокусира бързо и правилно щото му е тъмно на тялото и на някой снимки съм си играл на ръчен фокус .С тъмно китаче или евтин твърд като 50/1,8 какво правиме в случая?Стоим и гледаме спокойно церемонията,апарата си виси спокойно и очаква да влезне в употреба като излезнем навън на слънце.Вземи си добро тяло за парите които имаш.Вземи някой друг относително добър стар ръчнофокусен за малко пари и снимай с него.Ще научиш доста неща за видовете мерене, ползването на хистограмата и ръчните настройки.Ще видиш кои дължини ти пасват и кои не на стила на снимане.например аз имам много добър 105/2,8 обектив обаче така и не ми пасва,предпочитам 135/2,8.Същото е и с 28мм ,предпочитам го пред 35мм.Въпрос на вкус и навици.Всичко това на кроп апарат , ама ти едва ли си се засилил към фулфрейм.
                  FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                  Коментар


                    #69
                    Nikolow признавам при такава ситуация малко трудно ми се струва да се справи и доста скъп апарат. В такива случаи, разбира се за семейният албум, не съм професионалист, аз снимам със светкавица в режим Slow synchro, като предупреждавам да не се мърда въпреки че светкавицата е светнала. Резултатите ми харесват.Мисля че снимките, които гледаме в Интернет и ни впечатляват наистина много, например от кръщенка или сватба се правят "случайно", а са си режисирани. Като съм бил на сватби винаги фотографа казва "Хайде да правим фото сесия..." и се започва. Като гледаш обаче после снимките изглежда, че "случайно" ги е хванал. Е разбира се снимат и "случайно", но най-хубавите снимки са "режисираните".
                    Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                    Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                    Коментар


                      #70
                      При църковните церемонии няма режисиране ,поповете не съдействат.Ритуала не се прекъсва.Всичко е репортерско изпълнение и яко снимане в серии , все някой спи или прави физиономии или не можеш да кадрираш без да резнеш нещо от някой.На сватбите е както дойде,наистина се правят фотосесии,може и не в сватбения ден.По време на хората , ръчениците и чалгата пак си е пуцане в серии щото никой няма специално за теб да застане в кадър и да те чака.Ама за сватбарско тяло и обективи е друг бюджета , и светкавици имаш там, и грип и доста комплекти батерии за тялото и светкавиците.Един форумец продава некс 5N за добра сума с гаранция година и половина,май е софиянец, що не погледнеш как са нексовете?
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        #71
                        Още в началото разгледах без огледалните фотоапарати с големи матрици, Сони и Олимпус, като очаквах да са по-евтини - все пак половината части липсват спрямо DSLR. Обаче те са даже по-скъпи, което обезсмисля за мен лично покупката на такъв апарат.За снимки на по-тъмно както си споменал трябва и доста осветителна техника за движещи се обекти. Това вече си е област за Вас професионалистите. На по-тъмно съм правил хубави снимки, със статив и на неподвижни обекти, или на някой който позира за снимката + светкавица в Slow synchro. За да намаля до минимум трепванията за "дистанционен спусък" използвам самоснимачката на 2 или 10 секунди. За това и в Entry level DSLR класа апаратите са по-бавни, а обективите са по-тъмни и не фокусират толкова бързо, но за любител мисля че са си екстра за цената.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #72
                          Николов и си прав и не си! ти що не си купи Ферари, Мултиплата хубаво ама бавно ускорява , не е като Ферарито за 4-5 секунди, ако зад завоя изскочи камион какво правим. По добре си купи сега един двигател и някои ден едно хубхаво купе Човека каза че е любител, в църква я снима я не снима, а и да снима все ще направи далеч по хубави снимки от колкото с сапунер. Пак казвам стабилизирания китак не е за подценяване. Тръгне ли се по тази логика кое е по по добро и краи няма, винаги има по добро и по добро но и цените там вървят с все по умопомрачителна скорост на горе. Аз в църквите без проблем си пердаша с тамрона на Ф 3,5-4/40-60 и исо към 1000 (тялото позволява), с Аф никога ама никога не съм имал проблем да се зачуди, откровено мога да кажа че дори малко по бавно от канонските тоя тамрон фокусира много точно, от как съм с него не знам кво е тва безфокусна снимка дори когато от бързане просто дигна апарата и щракна. Ама пък и наще църкви са светли не може да се отрече, фона си остава светъл и се вижда всичко до края на помещението колкото и да са големи. 50мм в църква абсолютно никаква работа не ми върши, както каза снима се репортажно веднъж ми трябва близък план веднъж цял немога да бродя като совалка напред назад да си оправям кадрирането. Е ако съм гостенин и съм решил да си щракам за кеф не ми пречи, ама когато трябва да издам матерял кво правим с тоя твърд в църквата Та така, нека почне колегата от някъде пък то ще си покаже , апетита идва с яденето, бързо ще разбере кво му харесва и кое не, кои обектив ства за него и кои не, всеки които е тръгнал да се занимава с фотография е минал по този път и е сменил не малко обективи преди да стигне до неговите.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #73
                            Slavi_Lancia от тук идва и разликата със сапунера - по-голямата матрица може да вади хубава снимка на високо ИСО, иначе и китовите обективи и тези на сапунерите са тъмни от бленда 3,1-3,5 започват. Разликата идва точно от ИСО-то, защото аз на сапунера повече от 400 ако сложа е страшна картинка, а на DSLR-а предполагам до 800 снима хубаво. Това и гоня като цел, няма да ставам професионалист. Все пак нека Пунтото да струва поне три пъти повече от фотото де За обективите мисля че 18-55 и един 50/1.8 за по-хубави портретни снимки на позиращи хора е добре. За варио се замислих какво толкова снимам със сапунера на 11Х - ами май нищо, само експерименти. Та май ще се окаже, че с китовият за начало е идеално, после един по-светъл твърд за си снимаш на закрито по-лесно хора и вече ако толкова те привлече Wild life фотографията, тогава варио да си снимаш животинките по дърветата от далече да не ги плашиш.Ето за това както казах не бързам, може и на пролет или за лятото. Покрай този въпрос научих много за фокусните разстояния, приравнените фокусни разстояния, баланса на бялото и още много неща - просто ми е интересно. Особено със сивата карта вече вадя много хубави цветове със SX220 HS.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #74
                              ilko-gd написа:
                              Slavi_Lancia от тук идва и разликата със сапунера - по-голямата матрица може да вади хубава снимка на високо ИСО, иначе и китовите обективи и тези на сапунерите са тъмни от бленда 3,1-3,5 започват. Разликата идва точно от ИСО-то, защото аз на сапунера повече от 400 ако сложа е страшна картинка, а на DSLR-а предполагам до 800 снима хубаво. Това и гоня като цел, няма да ставам професионалист. Все пак нека Пунтото да струва поне три пъти повече от фотото де За обективите мисля че 18-55 и един 50/1.8 за по-хубави портретни снимки на позиращи хора е добре. За варио се замислих какво толкова снимам със сапунера на 11Х - ами май нищо, само експерименти. Та май ще се окаже, че с китовият за начало е идеално, после един по-светъл твърд за си снимаш на закрито по-лесно хора и вече ако толкова те привлече Wild life фотографията, тогава варио да си снимаш животинките по дърветата от далече да не ги плашиш.Ето за това както казах не бързам, може и на пролет или за лятото. Покрай този въпрос научих много за фокусните разстояния, приравнените фокусни разстояния, баланса на бялото и още много неща - просто ми е интересно. Особено със сивата карта вече вадя много хубави цветове със SX220 HS.
                              Ентри левъл ДСЛР на Исо 800 има малко шум, но не толкова, колкото при сапунер.

                              Коментар


                                #75
                                Не се занимавам професионално с фотография,само хоби ми е.За сравненията между коли и фотоапарати , трицифрените канони са нещо като дачия или някой добър китаец.Всеки кроп си е един вид ширпотреба за непрофесионалисти.Няма как да снимаш мероприятие за 600-800лв с тяло за 1000-1300.На исо 800 или 1600 се снима ама после ако вадиш на повече от 10/15 см. снимки ще видиш че не става.
                                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X