Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Беше ли някой във вчерашното задръстване на Е 79?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Не съм оптимист за това. Видях че имаше хора дето даже снимаха как пресичат по 3ма двойна неперсечена линия. Но в България закона е така направен, че и снимка да имаш на нарушение, ако не е видяно от полицай - все едно.
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      Еми аз лично си звъня често на 112. Когато има голяма дупка на пътя примерно, се обаждам, след няколко дена ако не е запълнена пак звъня и така! Лятото когато в парка срещу нас се съберат дечурлига да пият и към 3 часа през ноща като шума стане вече прекален се обаждам. Даже си ме научиха и като минат полицайте ми се обаждат да ми кажат какви мерки са взели, защото си знаят, че ще се обадя да попитам какво става! Трябва си тормоз докато не си свършат работата! Какво само им мишкувате, да не сте с по малко права от тях? Най мразя като стане катастрофа и дойдат и почнат да ми философстват как това било лека катастрофа и виновния бил ясен. Защо ги викаме тях като си имало застрахователи и двустранни протоколи? Последния път като ми го изцепи един тъпанар с бяла фуражка това, беше в някво село на 100км от София, а колата не беше в движение!
      Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

      Коментар


        #18
        rebel написа:
        А Вие обадихте ли се в КАТ да се оплачете?
        Те тия задръствания да не са от вчера?!?!?Всяка неделя, цяло лято, от Карнобат до Петолъчката си има задръстване. Полюцаите с мотори обикалят постоянно - СЛЕПИ ЛИ СА!!?! НЕ ВИЖДАТ ЛИ??!?Няма нужда да им се обаждам за да им давам акъл. На мен никой не ми се обажда за да си върша работата.Като са некадърни и не могат да се справят с положението - да си ходят!Не говоря за тези на пътя, а за тези, които са отговорни и които им поставят задачите на редовите.

        Коментар


          #19
          И аз съм на мнение, че не сме падари и че не ни е работа да ги следим дали си вършат работата, но след като тяхното бездействие ни пречи на нас си има начини, чрез който сами да си помогнем! След като сте на мнение, че нищо не вършат ами само рекетират - спрете, вземете им данните и напишете жалби!
          Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

          Коментар


            #20
            И да пренасочат движението, и акъл да дават от кои знайни и незнайни пътища да се минава, аз не минавам. Веднъж съм го правила, щото "пътят бих хубав", хубав бил, като са го правили, хубав беше първите 20 км, после 40 км няма да казвам как го минах. Затова седя и чакам, когато стане, пък който иска винаги може да отбие и да мине по друг път. Вие щото задръстване не сте видели, затова мрънкате.Сигурна съм, че ако ви бяха казвали от къде да минете, пак щяхте да мрънкате.
            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

            Коментар


              #21
              rebel написа:
              След като сте на мнение, че нищо не вършат ами само рекетират - спрете, вземете им данните и напишете жалби!
              Те до голяма степен са си опекли работата и в това отношение - апарата отговарящ за тия неща е толкова бавен, туткав и безнадежден, че пишещия се обезнадеждава още като си помисли да прави това нещо.....
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                #22
                ele написа:
                И да пренасочат движението, и акъл да дават от кои знайни и незнайни пътища да се минава, аз не минавам. Веднъж съм го правила, щото "пътят бих хубав", хубав бил, като са го правили, хубав беше първите 20 км, после 40 км няма да казвам как го минах. Затова седя и чакам, когато стане, пък който иска винаги може да отбие и да мине по друг път. Вие щото задръстване не сте видели, затова мрънкате.Сигурна съм, че ако ви бяха казвали от къде да минете, пак щяхте да мрънкате.
                Всъщност аз редовно си минавам по алтернативния път, дори и доста колеги от форума съм подучил да минават по него. Пътят е чисто нов целия от край до край. Пък ти дреми в задръстването, като си нямаш друга работа.Така вместо 27 км пътувам в задръстване само 8.

                Коментар


                  #23
                  Immortal написа:
                  lametobg написа:
                  Ами и аз ще се изкажа негативно за водачите! Ако се спазваха правилата, дали щяха да се получат задръствания? Какво да направи катаджията? Да отклони целият поток от първокласен път за да го праща през куп села?
                  Най-искрено ти желая да повисиш няколко часа в подобно задръстване. И никой водач не е виновен, че 2 реда коли от магистралата се пропускат през една тапа с кръгово движение и голям трафик и в другото направление (Истанбул - Петолъчката - Русе). Там каквито и правила да спазваш - няма какво да направиш.ДА, ще пренасочат потока, ако трябва. Какво лошо има в това?
                  https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150110864231981&set=a.45712424698 0.242941.197804176980&type=3https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150110864241981&set=a.45712424698 0.242941.197804176980&type=3Коментирах задръстването по Е-79 а не пътя през петолъчката.

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    lametobg написа:
                    Ами и аз ще се изкажа негативно за водачите! Ако се спазваха правилата, дали щяха да се получат задръствания? Какво да направи катаджията? Да отклони целият поток от първокласен път за да го праща през куп села?
                    Най-искрено ти желая да повисиш няколко часа в подобно задръстване. И никой водач не е виновен, че 2 реда коли от магистралата се пропускат през една тапа с кръгово движение и голям трафик и в другото направление (Истанбул - Петолъчката - Русе). Там каквито и правила да спазваш - няма какво да направиш.ДА, ще пренасочат потока, ако трябва. Какво лошо има в това?
                    На кръгово не се спазва ограничението на скоростта, всеки си кара както си иска...... А щом на кръгово не може да се оправим, мани... В София минавам през няколко кръгови всеки ден и много добре знам, че и регулировчик да сложат пак не става. Не става защото много пъти съм виждал и съответно чувал как регулировчик се кара с водачите.
                    Не ме ли виждаш, аз съм човека който ще каже кога да минеш. Не съм тук за плашило.......
                    Също така искам да кажа, че съм стоял в задръстване от Владая до Драгичево няколко часа и то само защото никой не признаваше светофара и се включваше в движението както прецени.Към 18ч по околовръстното на София отново имаше колона от 10-15 прицепа и не знам си колко на брой леки... автомобила и то защото некъв тъпанар е решил да кара с 57км на осовата линия. В колоната никой не спазва дистанция пък и на всичкото отгоре и тези от колоната карат по осовата линия и нямат никакво намерение да задминават.... Важното е да пречим на останалите. За каква полиция...... говорим. Аре да влезем малко в реалността.

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      За каква полиция...... говорим. Аре да влезем малко в реалността.
                      Ми да влезем, ма не влизаш.Аз кво ви разправям, вие вашето си знаете.Как си представяш да се пресичат два първокласни пътя, и двата натоварени с МНОГО коли, в едно кръгово движение?Колона от автомобили, карали досега с 90 км/ч, изведнъж трябва да спрат, за да дадат път на колона от тирове, които са навлезли вече в кръговото?Полицаите щъкат насам-натам, но не им идва на акъла да спрат камионите, които са в нарушение на забраната за движение на камиони в неделя от 14 до 20 ч. (или там отколкото до колкото беше).То не че има къде да ги спрат де... ама това е друга работа.Говорим за реорганизация на движението. За намаляване на трафика. Щом аз можах да спестя над 15 км от задръстването, можеха и много други да го направят. Но нали трябва да има някой, който да ги пренасочва.Но този някой му е по-удобно да седи на сянка и да размахва радара.

                      Коментар


                        #26
                        Има вярно в това, обаче и другото е вярно, българския шофьор масово не може да използва кръговото движение по правилен начин, като се комбинира и с неумението на проектантите да го сметнат и направят като хората и се обезсмисля кръговото.

                        Коментар


                          #27
                          Към колко часа минавахте по маршрута?Аз бях на Благоевград малко след 15ч. и явно съм изпреварил големия трафик.Имаще сериозно забавяне около пожарите, но чак задръстване не съм видял.Интересно беше на отиване към Гърция в четвъртък - преди Кулата имаше километрична опашка.Предреждачите бяха доста и логично само със скъпи возила, т.е. истински тарикати - ние балъците да чакаме!Изневиделица на платното пеша се появи Каролев и започна да препречва пътя и да не пуска колата. Събра се тълпа и в крайна сметка предреждача се прибра в колоната.Обаче, как стана така, че Каролев препречи пътя на една 124-ка, а не се показа пред някое Бентли или Порше?! Още по-интересното е, че преди границата имаше и два полицейски патрула, но нито имаше глобени, нито дори спряни за проверка предреждачи Полицайти са най-полезни, когато ги няма!

                          Коментар


                            #28
                            Immortal написа:
                            chaveto написа:
                            За каква полиция...... говорим. Аре да влезем малко в реалността.
                            Ми да влезем, ма не влизаш.Аз кво ви разправям, вие вашето си знаете.Как си представяш да се пресичат два първокласни пътя, и двата натоварени с МНОГО коли, в едно кръгово движение?Колона от автомобили, карали досега с 90 км/ч, изведнъж трябва да спрат, за да дадат път на колона от тирове, които са навлезли вече в кръговото?
                            Точно това е идеята на кръговото, да пресича натоварени места Това, че повечето водачи са лешпери и отворковци си е основният проблем.Колона от "тирове" в час когато има забрана да се движат. Кой е виновен

                            Коментар


                              #29
                              Абе умник, с каква скорост можеш да преминеш през кръговото, дори и да не се налага да спираш?Можеш ли без да намаляваш да минеш с 90 или дори с 50, дори и да не ти се наложи да спреш?Ай сега представи си една колона дълга 80 км, в началото заемаща 2 ленти на магистралата, след това събираща се в една лента. И първите които са стигнали вече до това кръгово намаляват или спират. Това намаляване или спиране по ефекта на доминото се прехвърля до последната кола в колоната. Ти ми обясни къде тук влияят уменията на водача?!?Единствения изход е част от трафика да се пренасочи по алтернативен маршрут. А това е работа на полицаите.Работа на полицаите е и да спрат движещите се в забранено за тях време камиони.За това говорим.Понякога имам чувството, че някои хора не са излизали извън градовете си никогаЕто снимка от неделя, виж каква е колоната и си помисли какво става с всички коли, когато този най-отпред намали или спре - не поради некадърност, а просто защото на влизане в кръговото е без предимство?(Снимал съм я от алтернативния път, успореден на главния, по който нямаше грам кола)
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                #30
                                Immortal написа:
                                Абе умник, с каква скорост можеш да преминеш през кръговото, дори и да не се налага да спираш?Можеш ли без да намаляваш да минеш с 90 или дори с 50, дори и да не ти се наложи да спреш?
                                Умник, мога да премина с много висока скорост през кръгово, но всичко зависи от кръговото.Колегите от София могат да ти кажат на кръговото на червено знаме как летят и с колко може да се мине. Аз няма да се обаждам защото съм умник. А специално за теб съм направил клип от сутринта.Движение със скорост от 50 и няколко км при ограничение от 90. Как при ограничение от 40 някой кара с 140 и тези които искат да се включат в движението нямат никакъв шанс.........А сега ти ми кажи "умник" как една патрулна кола може да се оправи с 99.9% глупаци в един голям район който покрива.

                                Коментар

                                Working...
                                X