M5kov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голяма ли е мръсотията при смяна на дограма?
Collapse
X
-
С едно малко изключение, което е въпрос на късмет.Такъв късмет имах, когато сменях дограмата в моята стаичка/лаборатория/работилничка. Просто старата дървена дограма бе от 4 см. дъски и прозореца се оказа с почти 10 см. по-малък, но това е от начина, по който се взема размера за прозореца.Та спокойно ми монтираха и вътрешен перваз, въпреки, че аз бях заспал и пропуснах да поръчам на фирмата още в началото.Просто старите дограми са били монтирани с 1-2 см. луфт зъпълнен в последствие със смес от косми, калчища и вар. Мисля, че му казваха - чоп. Това ми предостави идеална възможност да запълня фугата с 5 см. итонг вместо с монтажна пяна.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Трокал - препоръчителен профил, рядко се среща вече, защото е скъп.За обков МАКО с друго не прави компромис, защото Трокала е тежък, плътен профил, като почнат да увисват онези турски Сегении и ГУ, ужас.Дъските е хубаво да се поставят още при поставянето, т.е. да се сметнат в монтажния отвор.За стъклопакет 4-ри сезона, ако не го поче слънце може К-стъкло.Ако се овори голям луфт след поставянето може да използваш гипскартон при обръщането, ще стане бързо, чисто и няма да отиде много материал.Има вентилационни клапи, които се слагат отгоре върху стъклопакета и са с термомост, няма никакво прекъсване на профила, (Renson tc 45) това информативно. Препоръчвам по-често проветряване, дори и в големия студ и няма да имате проблеми с влага.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
van_dal написа:И двете южни спални ли са с еднаква дограма и еднакво ли се използват?
Коментар
-
Ако има разлика в годините сигурно има и разлика в стъклата, старата сигурно е с обикновено стъкло и затова толкова се поти, а и това, че не се топли директно също може да има отрицателен ефект, отваряй да се проветрява. Ако имаш толкова мерак може да смениш стъклопакетите и да сложиш вентилационни клапи, ама няма да ти излезе евтино--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Ще видя какво ще изровя... Сега пък се замислих за външния перваз. Там какво се прави, прави ли се въобще перваз?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Както писах по-горе - закъснял съм с поръчка за перваза, дограмата вече е пусната за производство Остава ми въпроса за отвън - само обръщане ли се прави или и перваз се слага?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Закъснял си за PVC дъската под прозореца.Ето така изглежда монтирана.Сега можеш да го обърнеш с гипсокартон, да залепиш някакви плочки или да лепнеш камък както тук.Това на снимката е гранит но има и мрамори, при които имаш доста голям избор на цветове.За отвън по всяко време можеш да им се обадиш за алуминиева дъска.Такава монтират и в горният край на дограмата ако има нужда, тоест ако дограмата не е на тераса или навес за да не набива направо на нея.Аз тези алуминиеви дъски изобщо не ги харесвам и тази на последната снимка ще я изхвърля догодина като лепя отвън изолация.Практично е но по спомени никак не е евтино а ако се налепи вместо нея теракот или гранитогрес, който да оформи перваза на намирам нито един позитив на алуминиевата дъска!van_dal написа:Трокал - препоръчителен профил, рядко се среща вече, защото е скъп.....Има вентилационни клапи, които се слагат отгоре върху стъклопакета и са с термомост, няма никакво прекъсване на профила, (Renson tc 45) това информативно. Препоръчвам по-често проветряване, дори и в големия студ и няма да имате проблеми с влага.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар