Въпрос към хладилните техници.Проблема се изразява в следното ,че мига постоянно индикацията на алармата и компресора не изключва.Вдига до около -25 градуса.На самата платка на таблото за управление се присъединяват два конектора един с три проводника и един с два от страната на потенциометъра за за градусите разграфена скала от 1 до 6.Този откъм потенциометъра ако е за датчика показва стойности от 8 килоома при температура вътре -15 градуса което според таблиците не е добре.Този тип фризер с датчик ли е или с теморстат?Ако не може да се сменя датчика какъв термостат е подходящ и малко инфо къде и как да го свържа?Колко време ще издържи компресора така?Ще бъда благодарен за помоща ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фризер LIEBHERR G-1231 - мига алармата
Collapse
X
-
seninkn написа:Колега, А да не би да си включил супера за замразяване? Нащия има такова копче и като е вкл. компресора не спира, това е като го заредиш със ново месо и др продукти и се управлява ръчно на оделно копче е и като замръзне индикацията се вкл.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Задай въпроса тук:http://www.tehcomservis.com/forum/index.phpедит: Видяй, че вече си го направил.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
За съжаление идват празници, а иначе можеше да се обадиш на фирмата, за да видиш каква реакция имат.Аз имах проблем с Либхер и останах шашнат от отношението им към клиентите.Пратих им e-mail и след няколко часа ми се обадиха по телефона. След още няколко часа ми се обади човек от сервиза в Монтана, защото във Видин нямат сервиз и след като се уточнихме ми каза, че щом му пратят частта (един датчик) ще дойде. Дойде след два дни, монтира го и си замина!Фирмата държи не само на качеството, но и много на отношението към клиентите. С тях се чувстваш като Европеец!Няма начин да няма начин!
Коментар
-
gamma написа:Задай въпроса тук:http://www.tehcomservis.com/forum/index.phpедит: Видяй, че вече си го направил.
Коментар
-
Мисля, че е нещо подобно като твоя случай!http://www.tehcomservis.com/forum/to...m=2&topic=1288Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Отива на сервиз за смяна на датчик или направо за термостат защото датчици май не се сменят защото са натъпкани в пяната.Днес се видях с оня 220 волтовия и за да не направя някоя беля по-добре да се разходя до Еленския балкан и събера малко сини сливи и да отдъхна малко докато го направят.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Днес се видях с оня 220 волтовия и за да не направя някоя беля по-добре да се разходя до Еленския балкан и събера малко сини сливи и да отдъхна малко докато го направят.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар