Ами имам още снимки, няма проблем.За впечатления още е рано според мен.Тази седмица ще минава пълно обслужване. За сега частите в багажника, готови за смяна, са около 700лв. За да стане безупречна общата сума сигурно ще дойде около 1000лв за първоначалното обслужване. Ако има интерес накрая ще споделя тотала.
Тази седмица ще минава пълно обслужване. За сега частите в багажника, готови за смяна, са около 700лв. За да стане безупречна общата сума сигурно ще дойде около 1000лв за първоначалното обслужване. Ако има интерес накрая ще споделя тотала.
На мен ми е интересно какво включва това първоначално обслужване за 1000лв.
Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
То това ми е интересно да сравня с метаново Добло :D
Не издържах и днес заредих да видя колко харчи на чисто градско.Резултата е 14лв/100км.Демек може градско да изкара около 300км с едно зареждане. Баси, явно ще се опознаем с персонала на бензиностанцията, ненормална история
Ти не вярвай още на първото зареждане.Започни да зареждаш няколко пъти на едно и също място и тогава,гоооре долу ще имаш някаква представа.Много зависи от налягане,охладен или не и колко ти тежат обувките .Моята с климатик и негасене съм стигал и до 15-16 лева на 100км.С едно зареждане с добро налягане минавам около340-360 км. градско и около 500-550 км. извънградско,като много зависи как се кара.Сега ми даде около 9,50 извънградско с климатик и натоварен с целия катун.
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!! R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Тази седмица ще минава пълно обслужване. За сега частите в багажника, готови за смяна, са около 700лв. За да стане безупречна общата сума сигурно ще дойде около 1000лв за първоначалното обслужване. Ако има интерес накрая ще споделя тотала.
На мен ми е интересно какво включва това първоначално обслужване за 1000лв.
Ами като за пример да речем:Ангренажен комплект - 140Обслужващи ремъци - 35Ролки външни - 40Свещи - 30Кабели за свещи - 80Масло двигател - 80Масло скорости - 50Спирачна течност - 15Хидравлична течност - 15Антифриз - 50Дестилирана вода - 5Въздушен филтър - 15Маслен филтър - 10Филтър климатик - 25Термостат - 95Водна помпа - 90Тампони заден мост - 110Цените не се коментират, защото са крайни клиентски, но просто за ориентир да се види колко лесно се стига до 1000лв само за стандартно обслужване, без никакви скрити неща А работа, а карета днес примерно чух едното, че изтрака и т.н. и т.н.....много лесно се прескача сумата от 1000лв за едно първоначално обслужване.Освен ако не си скръндза и да си спестиш половината части и само от страх да си смениш ангренажа, пък другите неща когато им дойде времето на разпад :D
kik73bg написа:
Ти не вярвай още на първото зареждане.Започни да зареждаш няколко пъти на едно и също място и тогава,гоооре долу ще имаш някаква представа.Много зависи от налягане,охладен или не и колко ти тежат обувките .Моята с климатик и негасене съм стигал и до 15-16 лева на 100км.С едно зареждане с добро налягане минавам около340-360 км. градско и около 500-550 км. извънградско,като много зависи как се кара.Сега ми даде около 9,50 извънградско с климатик и натоварен с целия катун.
Тук усещам, че може да си много прав.Диодите, които показват количеството метан работят на принципа на налягане. Колкото налягането в бутилките спада, толкова диодите загасват.Като заредих в Плевен първия диод загасна сигурно поне след 50 километра. Два пъти зареждам тук и двата пъти загасва около 10-тия километър. Демек "до горе" означава, че колонката изключва при по-ниско налягане.Така или иначе всеки разход се записва и след събиране на повече зареждания ще се изчисти грешката, която се натрупва.
Тампоните на задния мост или лагерите? Водната помпа и термостата,ако нямат проблем,спокойно можеш да си ги спестиш.
По тропането най-вероятно са тампоните на задния мост. Колелата изглеждат вертикални и не е започнало типичното разкрачване. Но това като се вдигне на подемника ще се види най-добре.Да, както казах водната помпа и термостата може и да ги спестя, докато не започне разпад, но както казах като се купи една кола трябва да се сменят всички консумативи, които винаги им идва момента. А и в тези жеги не е нормално бензинова кола да загрява за 5 километра. Все пак горивото отива за да се грееш, а не за да се предвижваш
По тропането най-вероятно са тампоните на задния мост. Колелата изглеждат вертикални и не е започнало типичното разкрачване. Но това като се вдигне на подемника ще се види най-добре.Да, както казах водната помпа и термостата може и да ги спестя, докато не започне разпад, но както казах като се купи една кола трябва да се сменят всички консумативи, които винаги им идва момента. А и в тези жеги не е нормално бензинова кола да загрява за 5 километра. Все пак горивото отива за да се грееш, а не за да се предвижваш
Виж тампончетата на амортисьорите,може и от тях да е.А за загряването и моята загрява много бързо-тва не е печка-свиквай.
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!! R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Аз не бих съдил за загряването преди подмяна на антифриза. Не съм майстор, но не виждам връзка между загряването и термостата. Виж ако има прегряване това е друг въпрос. Но е нормално една кола особено бензинова, да загрява бързичко.
Аз не бих съдил за загряването преди подмяна на антифриза. Не съм майстор, но не виждам връзка между загряването и термостата. Виж ако има прегряване това е друг въпрос. Но е нормално една кола особено бензинова, да загрява бързичко.
Термостата се грижи автомобила да загрее възможно най-бързо, за да достигне работните си параметри. След достигане на желаната температура се грижи да я поддържа постоянна. Ако колата загрява бързо и след това температурата се заковава не виждам да има проблем.
Според мен колегата иска да каже, че не е нормално бензинова кола да загрява за 5 км през лятото, като скритият смисъл е, че загрява сравнително бавно, което е признак за отворен термостат. В момента моята загрява за <5 км, като я настъпвам едва-едва, та какво остава за бензинова със здрав термостат?
Коментар