30 км/ч ми харесва, ще мога да се бръсна в движение, а не само да пия бира!
E това е лафа за сега в темата.... Не се притеснявайте. Като беше казал Б.Б. "че то някой не може да сложи и 3-та на магистралата...за това го правим 140" сега ще каже " че то някой не може да сложи и 2-ра" ... ами като са му такива лобистите....
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Вместо да гледат как да оправят движението те гледат как да пречат на движението Да направят естакади или подлези за хората по големите улици те правят улиците малки и с препятствия.
Ако стане такова движение тогава сигурно ще се кара с 1 км в час а хората се си седят къщи
Е как ще си седят в къщи като карат с 1 км/час. :D Това ми напомня на зората на автомобилизма когато пред автомобила трябвало да върви човек и да размахва фенер.Сега вместо фенер-знаме на ГЕРБ.
При изисквана широчина от 4метра, то 7,5см ще е височината - в средата, като денивелацията започва от 0см и след 2м (повече от половината дължина на колата) е 7,5см. Няма да е като бордюр с правоъгълна форма.
А, не ми се вярва да е баш така, остричко в средата. Най-вероятно тези 7.5см ще се качват за половин метър, после 3м равно, и накрая половин метър слизане, например.
А, не ми се вярва да е баш така, остричко в средата. Най-вероятно тези 7.5см ще се качват за половин метър, после 3м равно, и накрая половин метър слизане, например.
:D Ето, че започват различните тълкувания. А сега, познайте колко еднакви и "стандартни" ще са препядствията в милата родина!
Ти не си прочел внимателно. Точно там е работата, че въвеждат спецификации технически за тези легнали полицаи, каква дължина, какъв наклон, допуски и т.н., а не както досега всяка община както и кефне, то не бяха конусчета, то не бяха разни прагове, и какво ли не.
Ако имаш предвид написаното в новината, пак го прочетох внимателно, но освен тези изисквания -"Изпъкналите изкуствени напречни неравности могат да се изработват от асфалтобетон, бетон, паваж, каучук, неопрен, полиуретан или от друг строителен материал, но височината на неравността трябва да е 7,5 см, а ширината й - над 4 м. ", никъде не пише наклона колко да е, и тези 7,5см в коя част се достигат, в над 4м широкия "полицай".Мисля си, че самото допускане да се произвеждат от коренно различни материали вече не ги прави "стандартни"- напр. единия от паваж, а другия от неопрен - направо със сертификат по ISO...?!?!?
Ами като мярка срещу скъпия бензин и,за да не ви глобяват за превишена скорост правите следното:1.Качвате жената и тъщата в колата2,След 100 метра спирате и сваляте тъщата да бута.3,Като жена ви започва да опява"Горката мама е болна и неможе.....,сваляте и нея да и помага
Животът е това,което се случва докато кроим други планове.
Love is a language spoken by everyone,but understood only by the heart
И сега скоростта в жилищните райони на градовете е 30 или 40.Лично аз съм ЗА такова ограничение, но не и по основните булеварди на градовете и преминаващите през села главни пътища. Там да го върнат на 60 км/ч. Особено в такива участъци на булевардите, които преминават през промишлени зони, където на практика в по-голямата част от денонощието няма пешеходци.Относно легналите полицаи - в Ямбол например наскоро направиха някои от пешеходните пътеки повдигнати, долу горе както е описано. Преминават се много по-леко от разни конуси, пластмасови и гумени ленти и др.
Май ще трябва да продавам стилото, или да го скопявам, щото въобще не се усещам с колко карам.С това ограничение явно и с колелото ще ме спират за превишена скорост.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Много са тия 30 км/ч! Трябва да е 20 км/ч, защото състоянието на някой улици не позволява повече, а и едва ли някой има желание да си остави носача или поне шарнира в някоя дупка/трап.Трябва обаче да се внимава, защото ако скоростта падне на 5 км/ч ще има "глоби". Ако обаче слезете и бутате колата, глобата ще е символична от 2 до 5 лв. и ще съответства на билетчето/входната такса за фитнес залата.От тук се налага извода, че нацията ще укрепне и ще стане по-здрава, а парите за лечение ще намалеят. По този начин ще се появи възможност да се прехвърлят голяма част от парите в НЗОК за намаляване цената на горивата.
И сега скоростта в жилищните райони на градовете е 30 или 40.Лично аз съм ЗА такова ограничение, но не и по основните булеварди на градовете и преминаващите през села главни пътища. Там да го върнат на 60 км/ч. Особено в такива участъци на булевардите, които преминават през промишлени зони, където на практика в по-голямата част от денонощието няма пешеходци.
Точно така трябва да стане, но в жилищните райони да е 20-30 а по останалите булеварди....... 40-50км/ч.60км си е висока скорост, ако има много трафик и всеки фучи с 60 ще трябва на пълна газ да се включваш в движението.........
Коментар