Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова страст - отново съм с италиАнски автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    аз няма да коментирам
    не си хвалете колите че не се чупят защото в най-скоро време може да го очаквате

    Коментар


      #47
      Яворе, туй масло 4в40 откъде го купуваш? п.п. пименовия филтър може да е с графит и затуй да е черен...
      Fiat Punto 1.1-Синята птица
      Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
      Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

      Коментар


        #48
        Май е с активен въглен, не е с графит Той е черен по друг начин - вътре в нишките има черно, докато мърсотията прави целия филтър на гняс

        Коментар


          #49
          �Ÿ�¢�®�°�¥, �²�³�© �¬� �±�«�® 4�¢40 �®�²�ª�º�¤�¥ �£�® �ª�³�¯�³�¢� �¸? �¯.�¯. �¯�¨�¬�¥�­�®�¢�¨�¿ �´�¨�«�²�º�° �¬�®�¦�¥ �¤�  �¥ �± �£�°� �´�¨�² �¨ �§� �²�³�© �¤�  �¥ �·�¥�°�¥�­...
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #50
            donnna написа:
            Яворе, туй масло 4в40 откъде го купуваш? п.п. пименовия филтър може да е с графит и затуй да е черен...
            Не е 4 бе, 5w40 е... Чукнал съм съседното копче...Ти си виж последния пост дето никойне го чете и после се яж с мене
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #51
              Отпред имам стикер и я дават със Селения 20 К или ТД 10 в 40 , пък и съм спокоен шофьор, не я държа на много високи обороти, винаги личните коли съм ги пазел, защото винаги съм имал служебна кола с която да си наваксам
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #52
                van_dal написа:
                Отпред имам стикер и я дават със Селения 20 К или ТД 10 в 40 , пък и съм спокоен шофьор, не я държа на много високи обороти, винаги личните коли съм ги пазел, защото винаги съм имал служебна кола с която да си наваксам
                Хм, абе сложи по тънко масло че тубината иска добро мазане и охлаждане. Тоя стикер някакъв фалшив или от някой сервиз, да знаеш. Да няма после след някоя пръжка ’що ми се опече турбото ...’
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #53
                  Не си прави експерименти - купи си ’Selenia WR’!Аз сипах в моята ’Agip Evolution Diesel’ и за сега съм доволен От сега да знаеш, че когато източите маслото и започнете да наливате новото, 4л. няма да ти стигнат, ще трябва да сипеш още 200мл., т.е. ще купиш 5л. масло

                  Коментар


                    #54
                    Много тънко минавате вие бре, Стилото лови 4.7-8л :D.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                    Коментар


                      #55
                      tomsan написа:
                      Много тънко минавате вие бре, Стилото лови 4.7-8л :D.
                      Те до 5 литра си го поискват за следващите 7 - 8 хиляди, не завиждай Поне аз доливам след 5тата хиляда до 10 хиляди на маслото на два пъти по 200 мл. Ама дърти бараки - покапват, погоряват. Видими течове имам - от магистралите към турбината - от където маслото излиза от блока. Ама не е достъчно за прави капка като спра - само целия мотор е омазан отдолу. Ама моя принцип е - като почне да цапа гаража, тогава отстранявам. Иначе с местните части и майстори се рискува да стане по-зле
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #56
                        Yavor написа:
                        Humppa написа:
                        Честито Да я слушаш!!!П.П. @ Yavor, фейслифта не е ли след 2003/4? с нова предна броня, нови заоблени фарове?
                        ФЛ 1 около март-април 2002 - т.нар. Вътрешен - промяна по таблото - двузонов климатроник, нов волан, въвеждане на инфо дисплея и разни други шукаритетки. Друга голяма промяна е АСР-а който започва да се монтира - дотогава няма.Дизеловите матори се сдобиват с променлива геометрия на турбините и вдигат 5 коня ПОявява се JTS маторя сред бензинките - недолюбван от нащенци - грам не понася газ, да не говорим за метан ФЛ 2 началото на 2003 - промяна на предница ( броня, скудето, фарове ( най вече ), преден капак ), промяна на задница -малко в задната броня, дребни промени в интериора - малко пипват инфо дисплея - става малко по- малък и без подвижни въдуховоди около него.Дизеловите матори се сдобиват с още по 8/10 клапана по 25-30 магарета.За бензиновите - не знам, мисля че и там има промени.Мисля че и само след фейслифтовете започва монтажа на роботизираната кутия СЕЛЕСПИИД.Ето тука си пише, макар и на инглизки: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Ro...s.29Моята е от ФЛ1. Исках фейслифт 2, ама трябваше за едни фарове разлика да дам 4000лв и реших че не си струва.
                        А бе, Алфа 156 JTD не са ли с ВНТ по принцип, само че отначало са с директно управление /без намесата на компютъра/?Или това важи само за 2,4 моторите?
                        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                        Коментар


                          #57
                          avvasilev написа:
                          Yavor написа:
                          Humppa написа:
                          Честито Да я слушаш!!!П.П. @ Yavor, фейслифта не е ли след 2003/4? с нова предна броня, нови заоблени фарове?
                          ФЛ 1 около март-април 2002 - т.нар. Вътрешен - промяна по таблото - двузонов климатроник, нов волан, въвеждане на инфо дисплея и разни други шукаритетки. Друга голяма промяна е АСР-а който започва да се монтира - дотогава няма.Дизеловите матори се сдобиват с променлива геометрия на турбините и вдигат 5 коня ПОявява се JTS маторя сред бензинките - недолюбван от нащенци - грам не понася газ, да не говорим за метан ФЛ 2 началото на 2003 - промяна на предница ( броня, скудето, фарове ( най вече ), преден капак ), промяна на задница -малко в задната броня, дребни промени в интериора - малко пипват инфо дисплея - става малко по- малък и без подвижни въдуховоди около него.Дизеловите матори се сдобиват с още по 8/10 клапана по 25-30 магарета.За бензиновите - не знам, мисля че и там има промени.Мисля че и само след фейслифтовете започва монтажа на роботизираната кутия СЕЛЕСПИИД.Ето тука си пише, макар и на инглизки: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Ro...s.29Моята е от ФЛ1. Исках фейслифт 2, ама трябваше за едни фарове разлика да дам 4000лв и реших че не си струва.
                          А бе, Алфа 156 JTD не са ли с ВНТ по принцип, само че отначало са с директно управление /без намесата на компютъра/?Или това важи само за 2,4 моторите?
                          Андро ВНТ при 2.4 е всичко без 136коня мотора :D.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                          Коментар


                            #58
                            Томе, 136 к.с. мотора е с ВНТ, само че не се управлява от компютъра
                            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                            Коментар

                            Working...
                            X