Отпред имам стикер и я дават със Селения 20 К или ТД 10 в 40 , пък и съм спокоен шофьор, не я държа на много високи обороти, винаги личните коли съм ги пазел, защото винаги съм имал служебна кола с която да си наваксам
--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Отпред имам стикер и я дават със Селения 20 К или ТД 10 в 40 , пък и съм спокоен шофьор, не я държа на много високи обороти, винаги личните коли съм ги пазел, защото винаги съм имал служебна кола с която да си наваксам
Хм, абе сложи по тънко масло че тубината иска добро мазане и охлаждане. Тоя стикер някакъв фалшив или от някой сервиз, да знаеш. Да няма после след някоя пръжка ’що ми се опече турбото ...’
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Не си прави експерименти - купи си ’Selenia WR’!Аз сипах в моята ’Agip Evolution Diesel’ и за сега съм доволен От сега да знаеш, че когато източите маслото и започнете да наливате новото, 4л. няма да ти стигнат, ще трябва да сипеш още 200мл., т.е. ще купиш 5л. масло
Много тънко минавате вие бре, Стилото лови 4.7-8л :D.
Те до 5 литра си го поискват за следващите 7 - 8 хиляди, не завиждай Поне аз доливам след 5тата хиляда до 10 хиляди на маслото на два пъти по 200 мл. Ама дърти бараки - покапват, погоряват. Видими течове имам - от магистралите към турбината - от където маслото излиза от блока. Ама не е достъчно за прави капка като спра - само целия мотор е омазан отдолу. Ама моя принцип е - като почне да цапа гаража, тогава отстранявам. Иначе с местните части и майстори се рискува да стане по-зле
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Честито Да я слушаш!!!П.П. @ Yavor, фейслифта не е ли след 2003/4? с нова предна броня, нови заоблени фарове?
ФЛ 1 около март-април 2002 - т.нар. Вътрешен - промяна по таблото - двузонов климатроник, нов волан, въвеждане на инфо дисплея и разни други шукаритетки. Друга голяма промяна е АСР-а който започва да се монтира - дотогава няма.Дизеловите матори се сдобиват с променлива геометрия на турбините и вдигат 5 коня ПОявява се JTS маторя сред бензинките - недолюбван от нащенци - грам не понася газ, да не говорим за метан ФЛ 2 началото на 2003 - промяна на предница ( броня, скудето, фарове ( най вече ), преден капак ), промяна на задница -малко в задната броня, дребни промени в интериора - малко пипват инфо дисплея - става малко по- малък и без подвижни въдуховоди около него.Дизеловите матори се сдобиват с още по 8/10 клапана по 25-30 магарета.За бензиновите - не знам, мисля че и там има промени.Мисля че и само след фейслифтовете започва монтажа на роботизираната кутия СЕЛЕСПИИД.Ето тука си пише, макар и на инглизки: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Ro...s.29Моята е от ФЛ1. Исках фейслифт 2, ама трябваше за едни фарове разлика да дам 4000лв и реших че не си струва.
А бе, Алфа 156 JTD не са ли с ВНТ по принцип, само че отначало са с директно управление /без намесата на компютъра/?Или това важи само за 2,4 моторите?
I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Честито Да я слушаш!!!П.П. @ Yavor, фейслифта не е ли след 2003/4? с нова предна броня, нови заоблени фарове?
ФЛ 1 около март-април 2002 - т.нар. Вътрешен - промяна по таблото - двузонов климатроник, нов волан, въвеждане на инфо дисплея и разни други шукаритетки. Друга голяма промяна е АСР-а който започва да се монтира - дотогава няма.Дизеловите матори се сдобиват с променлива геометрия на турбините и вдигат 5 коня ПОявява се JTS маторя сред бензинките - недолюбван от нащенци - грам не понася газ, да не говорим за метан ФЛ 2 началото на 2003 - промяна на предница ( броня, скудето, фарове ( най вече ), преден капак ), промяна на задница -малко в задната броня, дребни промени в интериора - малко пипват инфо дисплея - става малко по- малък и без подвижни въдуховоди около него.Дизеловите матори се сдобиват с още по 8/10 клапана по 25-30 магарета.За бензиновите - не знам, мисля че и там има промени.Мисля че и само след фейслифтовете започва монтажа на роботизираната кутия СЕЛЕСПИИД.Ето тука си пише, макар и на инглизки: http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Ro...s.29Моята е от ФЛ1. Исках фейслифт 2, ама трябваше за едни фарове разлика да дам 4000лв и реших че не си струва.
А бе, Алфа 156 JTD не са ли с ВНТ по принцип, само че отначало са с директно управление /без намесата на компютъра/?Или това важи само за 2,4 моторите?
Коментар