Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Градско или извънградско?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Градско, извънградско - без значение. Затрудненията ми са в по-големите градове, които посещавам за първи път и не познавам града. А табелите в БГ са толкова информативни, колкото и онзи виц за пилота и хелпа на Майкрософт... Иначе тук с мотора - мечтааа:

    Коментар


      #17
      Май само мен ме кефят честите спирки...

      Коментар


        #18
        Определено извънградското шофиране е по-приятно и за мен. Но моето лично мнение, е че е много по-опасно вече. Липсата на култура и морал на пътя достига вече много високи върхове. От друга страна в населеното място много често правилото за предимство не се определя от десностоящия а от черния джип. Аз карам предимно градско но и другите километри не са ми малко. Общо взето винаги ми доставя удоволствие шофирането, но е имало и моменти в които съм се разтрепервал от страх и съм спирал за известно време. И точно такива случки, ме държат под напрежение, когато пътувам.
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          И в двете ситуации ми е приятно. Просто зависи в какво настроение съм. Някой път си карам и не обръщам внимание на идиотите (идиотките) по пътя, друг път се ебавам с тях за да покажа как се кара по правилник..... Специално дамите зад волана ги познавам от поне 100-200 м. А най се кефя на пишман джигитите с А8 първо поколение в по-лошо състояние от моята Марейка ама със стил на каране като на някой шейх в пустиня.
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #20
            И аз не разбирам какъв е тоя страх от извънградското... Както и страха на някои хора от карането в София или Истанбул например.Ако някой бърза повече от мен го оставям да задмине, ако имам възможност му съдействам. Не виждам смисъл да правя анализ защо бърза или да му преча. Маневри от типа задминаване според мен трябва да се правят максимално бързо, т.е с голяма разлика в скоростта, за да можеш максимално бързо да се изнесеш и прибереш. Опасни са и тези които задминават ТИР с 2-3-5км/ч разлика, най-малкото времето което прекарват в насрещното е много по-голямо...Лично аз съм на моменти. Като покарам известно време в града ми се приисква живописен път с много завои. Друг път ми се зяпат витрини по светофарите.На дълъг път предпочитам по-редките спирания, а не тука тоалетна, там кафе, еди къде си хапване... И определено не ми понася да карам в колона. За мен карането в колона е може би най-опасно от всичко.Във всички случаи е по-скоро разтоварване, дори км-те да са много.

            Коментар


              #21
              На мен ми е по-лесно извън града,защото няма жени да вървят по улицата и да се заглеждам Шегувам се.За мен няма значение къде ще карам,работата ми е свързана със шофиране,така че са ми еднакво лесни/трудни.Може би по-ми доставя удоволствие извънградското заради природата.Обаче ако шофирам на дълъг път обичам да спирам,я за тоалетна,я за кафе.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #22
                Определено където и да шофирам ми е приятно....Сега ако поотпушат малко трафика из СОфия...и опънат още една две магистрали ще е още по добре, но като цяло всяко едно качване в колата ми е свързано от как помня да имам книжка с еднА приятна емоция...Няма значение ако имаше как сега тръгвам веднага на път...100-200....3000км...не ме притесняват никак дори...градско също ми харесва да шофирам...Като цяло и аз съм забелязал, че за много хора извънградското пътуване е някакво невероятно събитие...чертаят се маршрути...смятат се часове и се изчислява всичко до секунда въпреки, че често става дума за 200-300км максимум....незнам на какво се дължи...лично аз съм авантюрист в голяма степен и почти винаги тръгвам в последния момент....обичам пътя да ме изненадва...сигурно защото моите родители на времето прАвеха така...в 03ч посред нощите ни мятаха в колата и цял месец скиторихме по пътищата по къмпинги и хижи и плажове и какво ли не....без никакви първоначални планове къде ще се ходи...но пък така открихме някой страхотни малко посещавани места из България...които в по-голяма степен за съжаление вече ги няма..
                Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                Коментар


                  #23
                  На мен ми харесва навсякъде, защото обичам да шофирам!Освен това ако ми стане скучно, веднага намирам начин да си създам забавление... с десния крак! А сега е време да ме ’изядете’
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #24
                    Излизам и шшшшшштялата гассссссссс..........

                    Коментар


                      #25
                      Извънградско. По-малък разход, по-спокойно, по-висока скорост.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #26
                        От наблюденията ми над форума съм останал със същото усещане, както и Киро.Много хора ги е страх да карат извън града.Особено софиянци...не знам на какво се дължи.За мен лично шофирането е минало на подсъзнателно ниво. Правя го като дишането. Изобщо, ама изобщо не мисля за това как и къде карам.Все ми е едно. Нямам притеснения да карам в напълно непознат град, без ГПС (например като бях за пръв път в Истанбул имах само 1 хартиена карта, разпечатана от Гугъл Мапс).

                        Коментар


                          #27
                          Естествено, че извънградско, по спокойно, не си постоянно на съединителя и смяна на предавките и най важното не се налага да хабиш нерви и да показваш среден пръст на разни лумпени дето си мислят, че мигачите са поставени като украса на волана
                          punto HGT

                          Коментар


                            #28
                            didich написа:
                            Естествено, че извънградско, по спокойно, не си постоянно на съединителя и смяна на предавките и най важното не се налага да хабиш нерви и да показваш среден пръст на разни лумпени дето си мислят, че мигачите са поставени като украса на волана
                            Аааа, не съм съгласен за средния пръст. И извън града има достатъчно ситуации, в които да го размахаш

                            Коментар


                              #29
                              Направо ми иде да окача един среден пръст на задното стъкло .Обаче знам че отговора ще е задължително животозастрашаваща маневра, с много бяс и много злоба.

                              Коментар


                                #30
                                Immortal написа:
                                didich написа:
                                Естествено, че извънградско, по спокойно, не си постоянно на съединителя и смяна на предавките и най важното не се налага да хабиш нерви и да показваш среден пръст на разни лумпени дето си мислят, че мигачите са поставени като украса на волана
                                Аааа, не съм съгласен за средния пръст. И извън града има достатъчно ситуации, в които да го размахаш
                                Извънградско не съм имал много случаи, защото докато беше здраво пунтото ги подминавах толко бързо, че не разбираха дали е минала кола покрай тях
                                punto HGT

                                Коментар

                                Working...
                                X