Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

GSM-ите вече отчитат разговорите на минута

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    GSM-ите вече отчитат разговорите на минута

    Хайде честити ни ’по-ниски’ цени.Става дума за начина на отчитане, който от 60/1 вече е 60/60, а това означава, че всяка започната минута се отчита и таксува като цяла. Досега повечето тарифни планове бяха с отчитане 60/1, при което разговорът ви се таксува на първата минута и след това на секунда. Т.е. ако досега говорехте 35 секунди - плащахте за 60 секунди, а ако говорехте 65 сек. - плащахте за 65 сек. С новите условия М-Тел и GLOBUL въвеждат отчитането 60/60, което означава тарифиране на всеки 60-секунден интервал. Ако говорите 35 секунди - плащате за 60, а ако говорите 65 - плащате 120 секунди. От няколко години плановете стават все ’по-евтини разговори’ а сумата в края на месеца си остава същата, дори се покачва спрямо преди, БЕЗ да се говори повече.Не само горивата и електричеството - и другите монополи и картели си поскъпват. Накрая заплатите ще стигат само за ток, парно , телефон , хляб и вода ... изпуснах ли някой картел или монопол ???

    #2
    Моят отговор ще бъде - чао, Ментел!От 1.09. м-ките ще останат с 4 абонамента по-малко!

    Коментар


      #3
      Аз вече ги напуснах Това с отчитането за всички тарифни планове ли е?

      Коментар


        #4
        Ivo55 написа:
        Моят отговор ще бъде - чао, Ментел!От 1.09. м-ките ще останат с 4 абонамента по-малко!
        И какво, ще им накривиш шапката ли?п.с. О.К. бягаш от Мтел и отиваш при Глобул или Вивател , ако при тях посоченото все още не е като при Мтел, то в скоро време ще се случи. А бе нещо и тук на картел ми намирисва, ама едва ли .
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #5
          А каква е гаранцията,че досега са ти отчитали разговорите до секунда-аз лично не вярвам,пък и няма как да се докаже.Всичко е заблуда,за да се привличат клиенти.Който ми докаже обратното-свалям му шапка!
          PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
          Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

          Коментар


            #6
            @kostov: Имам абонаменти в М-Тел и в Глобул - и в двата оператора получавам електронни фактури в ексел - смятал съм си ги като минути/пари - ей тъй за спорта - всичко, което са ми обещали е 1/1 в сметката.На започналия темата - в момента действащите договори (нъл тъй му се вика, а не общи условия) са си по начина по който са договорени (сключени демек).
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              Потвърждавам думите на @jenshen73. В общи линии си следя трафика на телефона: мин./MB. и съпоставката спрямо електронната фактура (преди в хартиен формат) е почти 1/1, а основният ми номер (служителски абонамент МО в Мтел) го имам от 12 години.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                Нашите телефони са с М-тел ски номера , но всички са към Виваком. Също получавам ел. фактура, но основната разлика е , че отчитането е 30/1. ... след първите 30 секунди на секунда. Преди на М-тел 7 карти в група плащахме 500 лв. сега 21 карти в група 300 лв.
                Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                Коментар


                  #9
                  Попринцип билинга, стига да работи, няма как да ти отчете грешно и да ти "надпише фактурата". А всички планове са качени на сайта им и КРС ги следи. Това с отчитането на 1 мин. на физическите лица едва ли ще се отрази, понеже повечето планове са с безплатни минути, а те винаги са си били с 60/60. Ако преди сте се ограничавали до безплатните минути, няма да усетите разлика. Като цяло м/у 3те оператора, няма особенна разлика при цените, може би като цяло БТК държи най добрите планове, а и доколкото знам обслужването е най-добро. Тези в мтел идея си нямат за какво са там!
                  Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                  Коментар


                    #10
                    veselin10 написа:
                    Нашите телефони са с М-тел ски номера , но всички са към Виваком. Също получавам ел. фактура, но основната разлика е , че отчитането е 30/1. ... след първите 30 секунди на секунда. Преди на М-тел 7 карти в група плащахме 500 лв. сега 21 карти в група 300 лв.
                    Потвърждавам!Само с прехвърлянето на групата към Виваком разходите ми за месец паднаха повече от два пъти.Дори, когата договора изтече, цяла година и два месеца си говорихме на старите цени и отстъпки, въпреки че Виваком можеше да ни сложи стандартните си цени без отстъпки.Случвало ми се е да забравя да платя 2-3 месеца и никой не се е обаждал да ми напомня, а до заплахи и изключване въобще не са загатвали. Много са коректни и любезни!
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #11
                      Тоя номер с прехвърлянето във Виваком го обмислях 2 месеца. Фирмената ми група си остана в Глобул, а аз имам личен номер в МТел. Поисках оферти като нов абонат от трите оператора, като "преместен" абонат от другите два - така и не получих особено по-добра оферта от Виваком например. Текущите ми основни контакти все още в мнозинство са в Глобул, а във Виваком имам 2-3% изнесени номера. Допълнително, че нито цените, нито условията им са по-добри от действащият ми в момента договор. Ако човек правилно подбере тарифният си план може да съществува достатъчно добре във всеки един оператор. Това със "забравените" плащания във Виваком не е вярно - имам абонамент за 5лв/месец и там - ако не го платя в срок - започва СМС тормоз, а след това - спиране на разговорите в едната посока. Знам ли - за големи корпоративни клиенти билинга може да е другояче настроен... П.П. Няма я вече БТК - Виваком е. И не е вярно, че не си търсят парите - една от фирмите с които са сключили договор за цесия е СГ Груп, а тази, която изтормози мен е Фронтекс.
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        БТК си е БТК, "Виваком е търговското име на БТК".И аз съм на мнение, че с правилно подбрани планове, няма значение оператора. И аз се бях затърчал да сменям оператора на служебната група, но офертите са почти напълно еднакви. С правилен подход никога не съм получавал лошо обслужване и от 3те оператора.

                        Коментар


                          #13
                          jenshen73 написа:
                          П.П. Няма я вече БТК - Виваком е. И не е вярно, че не си търсят парите - една от фирмите с които са сключили договор за цесия е СГ Груп, а тази, която изтормози мен е Фронтекс.
                          Абе БТК АД си е, както и да го погледнеш!
                          Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                          Коментар


                            #14
                            nikolovvd написа:
                            veselin10 написа:
                            Нашите телефони са с М-тел ски номера , но всички са към Виваком. Също получавам ел. фактура, но основната разлика е , че отчитането е 30/1. ... след първите 30 секунди на секунда. Преди на М-тел 7 карти в група плащахме 500 лв. сега 21 карти в група 300 лв.
                            Потвърждавам!Само с прехвърлянето на групата към Виваком разходите ми за месец паднаха повече от два пъти.Дори, когата договора изтече, цяла година и два месеца си говорихме на старите цени и отстъпки, въпреки че Виваком можеше да ни сложи стандартните си цени без отстъпки.Случвало ми се е да забравя да платя 2-3 месеца и никой не се е обаждал да ми напомня, а до заплахи и изключване въобще не са загатвали. Много са коректни и любезни!
                            Това все едно аз съм го написал.Иначе като забавиш плащане - изпращат през 2 седмици напомнящ СМС ("Имате неплатена фактура, моля платете незабавно").След това пращат СМС, че предстои "ограничаване на услугата", но до ограничаване се стига ако не платиш поне 2 седмици след този СМС. И ограничават само изходящите. МТЕЛ и Глобул режат веднага (МТЕЛ двупосочно, а Глобул само изходящите).И като бонус - интернетът им е в пъти по-добър от всички останали.

                            Коментар


                              #15
                              Какви са тези оператори М-тел и Глобул???
                              Fiat Punto 1.1-Синята птица
                              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X