Аз също съм много за колелата, даже докато не се преместих в квартира близо до работата (15мин. пеша), едно цяло лято карах по 22км, до работата и обратно. Трябва да Ви кажа че е супер! В началото е тегаво, после не ти прави впечатление. 11км, ги минавах за около 30-35 минути. С 20 мин. бях по-бърз от маршрутката, а за градския транспорт не ми се мисли. Винаги обаче има едно НО. С колелото не можеш да разкарваш детето нагоре/надолу. Можеш, ама аз не бих рискувал. Не можеш на върщане да минеш през маркета да товариш две/три торби хранителни стоки. Освен това няма и къде да си оставиш колелото. Друг проблем е изпотяването. Не на всеки работата му е либерална, така да кажа. Трябва да си костюмиран, добре изглеждащ и т.н.Освен това зимно време не става с колело. При дъжд също, ставаш като прасе. Аз съм карал зимно време само като няма сняг, на сухо, до -5 градуса с хубави ръкавици и яке, не е проблем. Велоалеите също са от голямо значение, ама не бих казал че са такъв проблем. С колелото винаги можеш да се мушнеш в малките улички, и да скъсиш разстоянието. И при спазване правилата за движение, не е толкова страшно. Така че колелото е просто алтернатива, не можеш да заместиш колата изцяло с колелото. Ама като се замисля, в голям % от случаите може според мен, просто навик .
@Immortalмоите познати и приятели, които гласуваха за бойко, хич не са мързеливи. освен това настоятелно си плащат всички данъци, такси и осигуровки и пр. дори когато могат да изклинчат. това, което ги обединява е, че са нискообразовани, гледат много тв и не искат да приемат различното мнение, дори при обективни доказателства, че то е по-меродавно. което си е напълно човешка черта, добре експлоатирана от партийните спецове по връзки с обществеността.
Така че колелото е просто алтернатива, не можеш да заместиш колата изцяло с колелото. Ама като се замисля, в голям % от случаите може според мен, просто навик .
Разбира се, че колелото е само една от алтернативите. Другите са градски транспорт, пеша, имаме крака все пак. България не е само София, има и провинция, в която повечето хора спокойно могат да живеят без да използват колата си ежедневно. И от това стандартът им на живот никак няма да пострада, дори напротив.Горивата са скъпи и ще поскъпват, доходите ни са ниски и няма как да се повишат, ако не работим по-ефективно, не се повиши производителността на труда и не произвеждаме принадена стойност. "Винету", "Капиталът" - всичко е написано в книгите, само трябва да се прочетат .Но въпреки че горивата са скъпи, доходите са ниски, а голям процент от хората нямат жизнена необходимост да са всеки ден в колите си, те продължават да го правят. При това положение горивата никога няма да ни се сторят евтини.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Въпреки, че от всичко ляво ми се повдига, не ми харесва намесата на държавата в икономиката, но аджеба щом има регулирани неща, като таван на пенсиите, максимален осигурителен доход, минимална работна заплата, защо да няма пределно допустими цени на някои най-основни стоки, каквито са горивата?
Аз също съм много за колелата, даже докато не се преместих в квартира близо до работата (15мин. пеша), едно цяло лято карах по 22км, до работата и обратно.
Ето, че пак се изказвате неподготвени. Няма по вредно нещо от това да караш велосипед в града и то между автомобилите. Точно когато дробовете са ти най отворени....... дишаш прахоляка, газовете...............................
Ето че и ти пишеш неподготвен Нали ако три четвърти от тия дето се движат с автомобили преминат на велосипеди , то въздуха между останалите коли ще е кристално чист тогава , защото ще са малко на брой. :D :D
Фиат Панда 1.2 2006година
Синджира си идва ,а козата я няма...
Така че колелото е просто алтернатива, не можеш да заместиш колата изцяло с колелото. Ама като се замисля, в голям % от случаите може според мен, просто навик .
Разбира се, че колелото е само една от алтернативите. Другите са градски транспорт, пеша, имаме крака все пак. България не е само София, има и провинция, в която повечето хора спокойно могат да живеят без да използват колата си ежедневно. И от това стандартът им на живот никак няма да пострада, дори напротив.Горивата са скъпи и ще поскъпват, доходите ни са ниски и няма как да се повишат, ако не работим по-ефективно, не се повиши производителността на труда и не произвеждаме принадена стойност. "Винету", "Капиталът" - всичко е написано в книгите, само трябва да се прочетат .Но въпреки че горивата са скъпи, доходите са ниски, а голям процент от хората нямат жизнена необходимост да са всеки ден в колите си, те продължават да го правят. При това положение горивата никога няма да ни се сторят евтини.
Много пъти съм се чудил,защо всеки кара колата си без НЕОБХОДИМОСТ. Никой не може да ми отговори!Колелото е голяма алтернатива през 8-9 мес. в годината на автомобила.
Е, може да съм сбъркал с 10-11 месеца за някай неща. Аз не помня какво съм ял миналия Четвъртък, а какво остава да си спомням всичко до дни и часове за събития от преди 16-17 години.Сина ми се роди в началото на 1995 година и никога няма да забравя каква борба за отцеляване сме водил вкъщи. Дори хляба сме си правили в печката у дома. Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :D
Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :D
Абсолютно!Вие яли ли сте чай без захар и сух хляб, откраднат без пари от студентския стол?Щото аз съм.Сега всичко е лигавене.Бензина им бил скъп. Ми карайте на метан бе, 3 пъти по-евтин е!
Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :D
Абсолютно!Вие яли ли сте чай без захар и сух хляб, откраднат без пари от студентския стол?Щото аз съм.Сега всичко е лигавене.Бензина им бил скъп. Ми карайте на метан бе, 3 пъти по-евтин е!
И като гледам и двамата сте станали хора, .
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Е, може да съм сбъркал с 10-11 месеца за някай неща. Аз не помня какво съм ял миналия Четвъртък, а какво остава да си спомням всичко до дни и часове за събития от преди 16-17 години.Сина ми се роди в началото на 1995 година и никога няма да забравя каква борба за отцеляване сме водил вкъщи. Дори хляба сме си правили в печката у дома. Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :D
Понеже тогава е било глад и мизерия - дай сега на Б.Б. да му доизлижеме задника /ако му е останал такъв от лизане/ понеже има портокали в магазина целогодишно.
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Те тогава беше глад и мизерия, а това сега са си някакви лигавщини и мърморене. :D
Абсолютно!Вие яли ли сте чай без захар и сух хляб, откраднат без пари от студентския стол?Щото аз съм.Сега всичко е лигавене.Бензина им бил скъп. Ми карайте на метан бе, 3 пъти по-евтин е!
Стига ги кара да минават на метан бе.Колко пъти да ти казвам,че като станат повече метанистите и ще вдигнат метана. Па и то знайш как е хич не върви колата.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
В конкретния случай ОК, съгласен съм, но в САЩ е малко повече от полицейщина........а американски президент е казал че който е готов да пожертва собода за сигурност, не заслужава да притежава и двете........
Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар