Да повдигна тази тема за дискусия с качеството и силата на светене.Интересува ме конкретни предложения, които сте видели, че работят много добре и светят наистина силно, а не като масово продаваните ментета.За сега съм се спрял на този Филипс.Та ако някой знае алтернатива на по-ниска цена, нека сподели.Благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Внимание!!!Има много ментета LED дневни светлини!!!!
Collapse
X
-
BO написа:Да повдигна тази тема за дискусия с качеството и силата на светене.Интересува ме конкретни предложения, които сте видели, че работят много добре и светят наистина силно, а не като масово продаваните ментета.За сега съм се спрял на този Филипс.Та ако някой знае алтернатива на по-ниска цена, нека сподели.Благодаря.
Коментар
-
А за какво са ви допълнителни фарчета, че и да им търсите място къде и как да ги слагате?Аз съм си взел модул за 27 лв. светва ми късите светлини на 30% 5 секунди след като запаля двигателя и ако включа светлините, деактивира модула, а светлините си светят нормално.Никакви ядове досега.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Да ДРЛ е по нашенски дневни светлини веднъж ме спират с хаогени и отнесох 20 кинта фиш но с дневните е друга работа хем по силно светят хем няма ядове.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
dabadaba написа:А за какво са ви допълнителни фарчета, че и да им търсите място къде и как да ги слагате?Аз съм си взел модул за 27 лв. светва ми късите светлини на 30% 5 секунди след като запаля двигателя и ако включа светлините, деактивира модула, а светлините си светят нормално.Никакви ядове досега.Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
И аз много дневни светлини смених,но си горят .Накрая си купих едни нещо като буквата Г със 8 милиметрови болтове отзад за хващане и няма ядове вече.Около 15-20лв комплекта мисля бяха. П.П Искам да попитам някой дали кара със халогенни крушки,които светят бяло.Ще ми трябват Х7 за дългите светлини и за халогенките, на които крушките са HB4U.Бърз поглед из форумите показа,че имало две фирми Филипс Блувижън и ОсрамКуулБлу,но не срещнах отзиви.Самите крушки са скъпи и ако някой знае по евтина алтернатива на някоя китайка,моля да сподели.Тези афтърмаркет крушките дето са оцветени във син цвят и се продават две в една пластмасова кутийка за никакъв к.р не стават . и пак си светят,по точно нищо не осветяват жълто-ляйняно едно таковаEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Е, щом си с ксенон е оправдано. Те не светят наполовина, а на 100% винаги.Моята фабрично си е с халоген, свети си прилично и нямам мерак за ксенон.Доколкото знам, новите коли, които са с ксенон, си имат и дневни.Иначе и при мен през деня светят само късите.Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
Коментар
-
Taka е колега dabadaba аз отидох с намерение да сложа модул на късите но момчето като видя че съм с ксенон и каза че няма шанс на дългите също не става понеже при дълги светят и късите не изгасват и решението беше дневни лед бива доволен съм ☺Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Едно допълнение да направя.Търся комплект, който си има модул за запалване, който модул не преправя оригиналната инсталация, включвайки рязане на кабели и/или забелване на изолацията им.Демек модула се връзва директно към предпазителите/акумулатора и сам си пали и гаси дневните, на база напрежение на системата.Мога да добавя също така модула в режим на изчакване да не харчи повече 3-4мА, ама това вече е трудно установимо преди да го купя. За това съм се насочил към въпросния Филипс по принцип.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Едно допълнение да направя.Търся комплект, който си има модул за запалване, който модул не преправя оригиналната инсталация, включвайки рязане на кабели и/или забелване на изолацията им.Демек модула се връзва директно към предпазителите/акумулатора и сам си пали и гаси дневните, на база напрежение на системата.Мога да добавя също така модула в режим на изчакване да не харчи повече 3-4мА, ама това вече е трудно установимо преди да го купя. За това съм се насочил към въпросния Филипс по принцип.
Коментар
-
stivan_alone написа:dabadaba написа:А за какво са ви допълнителни фарчета, че и да им търсите място къде и как да ги слагате?Аз съм си взел модул за 27 лв. светва ми късите светлини на 30% 5 секунди след като запаля двигателя и ако включа светлините, деактивира модула, а светлините си светят нормално.Никакви ядове досега.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар