Привет!Аз съм "Back in the club" на италианските машинки с новата (но всъщност стара) работна колица. Миналата седмица си купих Tempra S.W. 1.9 TD Liberty. Машинката е 1996-а, няма грам ръжда, чиста италианка, 92 коня, клима, елстъкла отпред и много запазен салон. С желаното от мен аналогово табло. На 218 000 реални км. Има малко неща за пооправяне, малко пооправих досега, но в общи линии ме кефи. Та да кажа здрасти пак P.S. Пичове с Темпри - като дам на контакт, някъде под жабката започват да се движат клапите ... за около 15 секунди и после спират - така ли са и вашите?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нова/стара Темпра или "Привет от Варна!"
Collapse
X
-
Здрасти, честито, да те радва и да не ти създава проблеми. Възможно е клапата за смесване на топъл и студен въздух да се движи, ако не е в крайно положение. Опитай да настроиш температурата на най-студено или най-топло и кажи дали пак се чува движение на клапи. Нека такива технически въпроси бъдат задавани в техническите раздели все пак.
-
Абе айде сега на реални километри била. Мойта е 2004 та и вече е на 248 000 км.Само аз за 10 месеца съм и врътнал 14 000 км. А в Италия карат по доста повече.И как ще е 96-та като те от 95 та почват да правят браво/ мареа, и повечето мареи са с първа рег. 1996.За колко си я взел?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Относно клапите - ако при всяко пускане бръмчи 15-20 секунди, най вероятно е счупена оста на машинката за рециркулация на въздуха. Това е всеобща болежка. Можеш да провериш дали съм прав, като свалиш двигателя на парното чрез завъртане и бръкнеш през дупката с ръка до клапата. Ако се мандахерца свободно - работата е ясна.
Коментар
-
infineon написа:И как ще е 96-та като те от 95 та почват да правят браво/ мареа, и повечето мареи са с първа рег. 1996.За колко си я взел?
Коментар
-
ogi28b написа:Здрасти, честито, да те радва и да не ти създава проблеми. Възможно е клапата за смесване на топъл и студен въздух да се движи, ако не е в крайно положение. Опитай да настроиш температурата на най-студено или най-топло и кажи дали пак се чува движение на клапи. Нека такива технически въпроси бъдат задавани в техническите раздели все пак.
Коментар
-
infineon написа:Абе айде сега на реални километри била. Мойта е 2004 та и вече е на 248 000 км.Само аз за 10 месеца съм и врътнал 14 000 км. А в Италия карат по доста повече.И как ще е 96-та като те от 95 та почват да правят браво/ мареа, и повечето мареи са с първа рег. 1996.За колко си я взел?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Tempras написа:infineon написа:Абе айде сега на реални километри била. Мойта е 2004 та и вече е на 248 000 км.Само аз за 10 месеца съм и врътнал 14 000 км. А в Италия карат по доста повече.И как ще е 96-та като те от 95 та почват да правят браво/ мареа, и повечето мареи са с първа рег. 1996.За колко си я взел?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Колега infineon, не всичко е цена на нафтата, година на производство и т.н.Има си хора, които търсят друго в даден автомобил Дори и мареа да си вземе то за такава цена пак ще трябва да се налеят пари за носачи и и ......Chefo77 пусни някоя снимка, стига я криеш :DFiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Не нападайте колегата, всеки може да си има собствено мнение Да, можеше да намеря Мареа за тези пари. От първите бройки. В катастрофално състояние. И почти задължително щеше да има нужда от нещата, които наливам в тази. Винаги бих предпочел последна бройка от стар модел, отколкото първа от нов. За километрите - единствената кола, за чиито километри не съм сигурен, е основната ми - защото е взета от ръка и в момента е на минимум 276 000 И стария ФИАТ беше на неговите си, и Ксантията, и на бащата Хондилака, и стария Ровър. Той беше с потресаващ километраж - 42969 за 10 годишна кола - аз му смених оригиналните свещи, предните накладки, задните гуми ... Не съм споменал - бащата се занимаваше с внос на автомобили 6 години, така че имам някакъв поглед върху това какво се внася и какво сме купували Като казах италианка, имах предвид, че е произведена в Италия, не Турция, не Бразилия, Мексико или Китай. Иначе си е внесена от Холандия ... преди години. Масло се надявам да не гори (аз имам 500 км с нея, не мога да съм сигурен), но пък капва по малко покрай филтъра. Има еърбег, поне на книжка. Не искам да се убеждавам в ефективността му.За снимките съм мноого проЗД ЗАБРАВИХ!Не е минала през мивка ... ама сте виждали и по-мръсни предполагам
Коментар
-
Като за 800 лв супер запазена изглежда. Дано не ти се разваля.Колко гори?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
хм...
Защо да не са реални...моята темпра е на 162х....взех я 147х....мотора е 1.6моно НЕ ПИПА ГРАМ МАСЛО!!!! И НЯМА ГРАМ РЪЖДА ... но има леки външни забележка..но не са болка за умиране се пак колата е някаде 93-94 и съм сменил бензинова помпа,ролки ремъци,накладки предни...едно цилиндърче ,масло и филтри и сега има само една рейка да се сменява..FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар