Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е тази количка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Някои откровения по тази тема тук!

    Ивайло Стефанов Попов написа:
    Просто не знам какво да кажа тук...
    Супер подробен коментар и обяснение! Адмирации от мен!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #17
      Re: Някои откровения по тази тема тук!

      Ивайло Стефанов Попов написа:
      Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. Ето и някои цитати показващи и някои откровения на компанията Фиат за своето Сейченто в клас "Мини."......
      Маааале ама ти си написал цяло есе във възхвала на Сейченто. Мисля, че ако Фиат огранизират литературни награди ще грабнеш първо място и едно Гранде Пунто за награда Това в рамките на майтапа. Иначе пожелавам ти да се сдобиеш с мечтаната кола!
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #18
        Re: Някои откровения по тази тема тук!

        Ивайло Стефанов Попов написа:
        И макар, че колегата fhh и до ден днешен не можа да намери тези снимки лично аз предпочитам чисто новото Сейченто - въшка отколкото да бъда обграден от повечко ламарини втора употреба започнали вече да раждясват. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
        Има си пътници за всеки влак. Нищо лошо няма в това, естествено.Карал съм различни коли и извода за мен е че умората от шофирането е обратно пропорционална на масата/мощноста на автомобила.Ако пътувам редовно извинградско, с едно 10-15 годишно BMW 5 серия (например) ще имам много повече комфорт и сигурност за мен и пътниците отколкото с чисто ново Seicento.Е, ще гледам да не се убода някъде и да пипна тетанус, но пак ще съм по-щастлив в бавареца :P Колега kiler_4o, съгласен съм че докато не се опита не е същото. Можем да го направим за идеята някога. Преди време и аз си мислех че Запорожеца ми е достатъчен за каквото и да било. И причината не беше финансова, просто инат.Но след като покарах около година едно Рено Еспа (тук е познато под кодовото име Еспейс), дали бих запалил гумите на Жужо дори до Благоевград, как мислиш?
        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

        Коментар


          #19
          Re: Някои откровения по тази тема тук!

          Esper написа:
          Ивайло Стефанов Попов написа:
          И макар, че колегата fhh и до ден днешен не можа да намери тези снимки лично аз предпочитам чисто новото Сейченто - въшка отколкото да бъда обграден от повечко ламарини втора употреба започнали вече да раждясват. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
          Има си пътници за всеки влак. Нищо лошо няма в това, естествено.Карал съм различни коли и извода за мен е че умората от шофирането е обратно пропорционална на масата/мощноста на автомобила.Ако пътувам редовно извинградско, с едно 10-15 годишно BMW 5 серия (например) ще имам много повече комфорт и сигурност за мен и пътниците отколкото с чисто ново Seicento.Е, ще гледам да не се убода някъде и да пипна тетанус, но пак ще съм по-щастлив в бавареца :P Колега kiler_4o, съгласен съм че докато не се опита не е същото. Можем да го направим за идеята някога. Преди време и аз си мислех че Запорожеца ми е достатъчен за каквото и да било. И причината не беше финансова, просто инат.Но след като покарах около година едно Рено Еспа (тук е познато под кодовото име Еспейс), дали бих запалил гумите на Жужо дори до Благоевград, как мислиш?
          А бе колега много се извинявам, но преди да ти отговори kiler_4o ако изобщо го направи искам да ти кажа, че все пак това е Форум на марката Фиат, а не на някоя друга марка. Айде за Запорожеца както и да е обясняваш там преди какво е било когато си го карал в миналото. Но какви са тези примери с BMW 5-а серия и Рено Еспейс. Айде BMW-то го даваш като пример, карал си Рено Еспейс, а сега какво караш или да те питам карал ли си някога Фиат и ако не си изобщо имаш ли такова намерение, защото не мога да разбера тогава какво правиш и за какво висиш в този Форум. Той е само за истински фенове на Фиат, истински ФИАТИСТИ и почитатели на марката от Торино. Той няма нищо общо с BMW нито с Рено.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #20
            Re: Някои откровения по тази тема тук!

            Ивайло Стефанов Попов написа:
            А бе колега много се извинявам, но преди да ти отговори kiler_4o ако изобщо го направи искам да ти кажа, че все пак това е Форум на марката Фиат, а не на някоя друга марка. Айде за Запорожеца както и да е обясняваш там преди какво е било когато си го карал в миналото. Но какви са тези примери с BMW 5-а серия и Рено Еспейс. Айде BMW-то го даваш като пример, карал си Рено Еспейс, а сега какво караш или да те питам карал ли си някога Фиат и ако не си изобщо имаш ли такова намерение, защото не мога да разбера тогава какво правиш и за какво висиш в този Форум. Той е само за истински фенове на Фиат, истински ФИАТИСТИ и почитатели на марката от Торино. Той няма нищо общо с BMW нито с Рено.
            Ами в момента карам и фиат, това е причината да бъда във форума, Поне първоначалната, въпреки че като се замисли човек, не е задължително да си FIAT собственик за да бъдеш мембър на клуба, не е ли така?Виж сега, виждам че си страшен мераклия на тази кола а от личен опит знам че е безмислено да се правят опити за разубеждаване. Аз съм същия Не се заяждам ни най малко, изказах мнение с което никой не задължавам.Така че не са пали толкова и успех с идеята по покупката - въпреки мнението то, отценявам решението за нова кола
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #21
              Re: Някои откровения по тази тема тук!

              Esper написа:
              Ивайло Стефанов Попов написа:
              А бе колега много се извинявам, но преди да ти отговори kiler_4o ако изобщо го направи искам да ти кажа, че все пак това е Форум на марката Фиат, а не на някоя друга марка. Айде за Запорожеца както и да е обясняваш там преди какво е било когато си го карал в миналото. Но какви са тези примери с BMW 5-а серия и Рено Еспейс. Айде BMW-то го даваш като пример, карал си Рено Еспейс, а сега какво караш или да те питам карал ли си някога Фиат и ако не си изобщо имаш ли такова намерение, защото не мога да разбера тогава какво правиш и за какво висиш в този Форум. Той е само за истински фенове на Фиат, истински ФИАТИСТИ и почитатели на марката от Торино. Той няма нищо общо с BMW нито с Рено.
              Ами в момента карам и фиат, това е причината да бъда във форума, Поне първоначалната, въпреки че като се замисли човек, не е задължително да си FIAT собственик за да бъдеш мембър на клуба, не е ли така?Виж сега, виждам че си страшен мераклия на тази кола а от личен опит знам че е безмислено да се правят опити за разубеждаване. Аз съм същия Не се заяждам ни най малко, изказах мнение с което никой не задължавам.Така че не са пали толкова и успех с идеята по покупката - въпреки мнението то, отценявам решението за нова кола
              Ами скоро (може и да не е много скоро, но ...) ще дойдем до Благоевград ... Ще получиш кръгче ... надявам се, че ще сме с чинкуечентото, но може и с купе да сме или пасат ... незнам ... дано да сме си с нашата кола ...

              Коментар


                #22
                Re: Някои откровения по тази тема тук!

                kiler_4o написа:
                Esper написа:
                Ивайло Стефанов Попов написа:
                А бе колега много се извинявам, но преди да ти отговори kiler_4o ако изобщо го направи искам да ти кажа, че все пак това е Форум на марката Фиат, а не на някоя друга марка. Айде за Запорожеца както и да е обясняваш там преди какво е било когато си го карал в миналото. Но какви са тези примери с BMW 5-а серия и Рено Еспейс. Айде BMW-то го даваш като пример, карал си Рено Еспейс, а сега какво караш или да те питам карал ли си някога Фиат и ако не си изобщо имаш ли такова намерение, защото не мога да разбера тогава какво правиш и за какво висиш в този Форум. Той е само за истински фенове на Фиат, истински ФИАТИСТИ и почитатели на марката от Торино. Той няма нищо общо с BMW нито с Рено.
                Ами в момента карам и фиат, това е причината да бъда във форума, Поне първоначалната, въпреки че като се замисли човек, не е задължително да си FIAT собственик за да бъдеш мембър на клуба, не е ли така?Виж сега, виждам че си страшен мераклия на тази кола а от личен опит знам че е безмислено да се правят опити за разубеждаване. Аз съм същия Не се заяждам ни най малко, изказах мнение с което никой не задължавам.Така че не са пали толкова и успех с идеята по покупката - въпреки мнението то, отценявам решението за нова кола
                Ами скоро (може и да не е много скоро, но ...) ще дойдем до Благоевград ... Ще получиш кръгче ... надявам се, че ще сме с чинкуечентото, но може и с купе да сме или пасат ... незнам ... дано да сме си с нашата кола ...
                Колега само да те попитам относно купето за Фиат Купе ли става въпрос ?

                Коментар


                  #23
                  Re: Някои откровения по тази тема тук!

                  Ивайло Стефанов Попов написа:
                  kiler_4o написа:
                  Esper написа:
                  Ивайло Стефанов Попов написа:
                  А бе колега много се извинявам, но преди да ти отговори kiler_4o ако изобщо го направи искам да ти кажа, че все пак това е Форум на марката Фиат, а не на някоя друга марка. Айде за Запорожеца както и да е обясняваш там преди какво е било когато си го карал в миналото. Но какви са тези примери с BMW 5-а серия и Рено Еспейс. Айде BMW-то го даваш като пример, карал си Рено Еспейс, а сега какво караш или да те питам карал ли си някога Фиат и ако не си изобщо имаш ли такова намерение, защото не мога да разбера тогава какво правиш и за какво висиш в този Форум. Той е само за истински фенове на Фиат, истински ФИАТИСТИ и почитатели на марката от Торино. Той няма нищо общо с BMW нито с Рено.
                  Ами в момента карам и фиат, това е причината да бъда във форума, Поне първоначалната, въпреки че като се замисли човек, не е задължително да си FIAT собственик за да бъдеш мембър на клуба, не е ли така?Виж сега, виждам че си страшен мераклия на тази кола а от личен опит знам че е безмислено да се правят опити за разубеждаване. Аз съм същия Не се заяждам ни най малко, изказах мнение с което никой не задължавам.Така че не са пали толкова и успех с идеята по покупката - въпреки мнението то, отценявам решението за нова кола
                  Ами скоро (може и да не е много скоро, но ...) ще дойдем до Благоевград ... Ще получиш кръгче ... надявам се, че ще сме с чинкуечентото, но може и с купе да сме или пасат ... незнам ... дано да сме си с нашата кола ...
                  Колега само да те попитам относно купето за Фиат Купе ли става въпрос ?
                  Дам ... колегата на майка ми го докара преди няколко седмици (някъде към 10-15 септември ако не се лъжа) от Италия на ход ... 220 по магистралата постоянна скорост, ускорил на едно място до 240 ама пасата изостанал и се наложило да намали Иначе нямам предвид и с купето да сме ... аз го карах и много ми хареса 139 конския двигател ...

                  Коментар


                    #24
                    Re: Някои откровения по тази тема тук!

                    kiler_4o написа:
                    Дам ... колегата на майка ми го докара преди няколко седмици (някъде към 10-15 септември ако не се лъжа) от Италия на ход ... 220 по магистралата постоянна скорост, ускорил на едно място до 240 ама пасата изостанал и се наложило да намали Иначе нямам предвид и с купето да сме ... аз го карах и много ми хареса 139 конския двигател ...
                    Ако знаеш какъв е пътя преди Старо Село, изобщо няма да рискиваш с Чинкуечентото. Ще пропаднеш в някоя дупка и няма излизане :P Вземи си купето че ми е много присърце. Преди месец, аха да скоча в едно. Но... не стана. Бирата пак си е от мен :P Сори, това си е за ПМ че колегата Ивайло пак ще го приеме лично PEACE!
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #25
                      Re: Някои откровения по тази тема тук!

                      Esper написа:
                      kiler_4o написа:
                      Дам ... колегата на майка ми го докара преди няколко седмици (някъде към 10-15 септември ако не се лъжа) от Италия на ход ... 220 по магистралата постоянна скорост, ускорил на едно място до 240 ама пасата изостанал и се наложило да намали Иначе нямам предвид и с купето да сме ... аз го карах и много ми хареса 139 конския двигател ...
                      Ако знаеш какъв е пътя преди Старо Село, изобщо няма да рискиваш с Чинкуечентото. Ще пропаднеш в някоя дупка и няма излизане :P Вземи си купето че ми е много присърце. Преди месец, аха да скоча в едно. Но... не стана. Бирата пак си е от мен :P Сори, това си е за ПМ че колегата Ивайло пак ще го приеме лично PEACE!
                      Колега да ти кажа правичката колегата Ивайло изобщо това няма да го вземе на присърце, защото само се замисли какво ще стане ако България до година влезе в ЕС ??? Как ще се чуствате всички със старите бараки и как Ивайло с чисто новата кола. Без коментар за какво става на въпрос повече. Сега колко е голяма колата и дали е въшка или мравка и как ще се чуства тя по лошите пътища в България с големите и дълбоки дупки е друга тема на въпрос, но в крайна сметка ако недай си боже нещо такова да се случи и го закъсам в крайна сметка си има пътна помощ от там колата в официлния и специализиран сервиз на Фиат и това е какво толкова. А друг е въпроса, че примерно с едно Фиат Купе или една Барчета в тия дупки няма да стане същото. Така, че в много случаи не е от значение дали колата е малка или голяма, а в много други случаи пък например по - малката кола е доста по маневрена и безопасна отколкото по - голямата. А също така и това, че винаги по - малката кола се шофира много по - лесно отколкото по - голямата. Но независимо от това аз на моето Сейченто ще му поръчам две въздушни възглавници.

                      Коментар


                        #26
                        Re: Някои откровения по тази тема тук!

                        Ивайло Стефанов Попов написа:
                        Esper написа:
                        kiler_4o написа:
                        Дам ... колегата на майка ми го докара преди няколко седмици (някъде към 10-15 септември ако не се лъжа) от Италия на ход ... 220 по магистралата постоянна скорост, ускорил на едно място до 240 ама пасата изостанал и се наложило да намали Иначе нямам предвид и с купето да сме ... аз го карах и много ми хареса 139 конския двигател ...
                        Ако знаеш какъв е пътя преди Старо Село, изобщо няма да рискиваш с Чинкуечентото. Ще пропаднеш в някоя дупка и няма излизане :P Вземи си купето че ми е много присърце. Преди месец, аха да скоча в едно. Но... не стана. Бирата пак си е от мен :P Сори, това си е за ПМ че колегата Ивайло пак ще го приеме лично PEACE!
                        Колега да ти кажа правичката колегата Ивайло изобщо това няма да го вземе на присърце, защото само се замисли какво ще стане ако България до година влезе в ЕС ??? Как ще се чуствате всички със старите бараки и как Ивайло с чисто новата кола. Без коментар за какво става на въпрос повече. Сега колко е голяма колата и дали е въшка или мравка и как ще се чуства тя по лошите пътища в България с големите и дълбоки дупки е друга тема на въпрос, но в крайна сметка ако недай си боже нещо такова да се случи и го закъсам в крайна сметка си има пътна помощ от там колата в официлния и специализиран сервиз на Фиат и това е какво толкова. А друг е въпроса, че примерно с едно Фиат Купе или една Барчета в тия дупки няма да стане същото. Така, че в много случаи не е от значение дали колата е малка или голяма, а в много други случаи пък например по - малката кола е доста по маневрена и безопасна отколкото по - голямата. А също така и това, че винаги по - малката кола се шофира много по - лесно отколкото по - голямата. Но независимо от това аз на моето Сейченто ще му поръчам две въздушни възглавници.
                        Италианците го четат "Баркета" Само за сведение ... но това е вярно - ако мина през голяма дупка е проблем, особено понеже нашето е по-ниско ... но пък наистина е много по-маневрено ... Пък и е по-свободно вътре от колкото Уно мисля, че колегата Vesko.T ще потвърди ...

                        Коментар


                          #27
                          Е айде сега . На какво основание на по- голяма база или по-голяма вътрешна ширина или по-голяма височина Килърчо май този път леко се изхвърли. Качвал съм се на такова мъниче като твоето ( не 4е моето не е мъниче) , но не мисля че е по просторно даже мисля че е по мини и от Пандата
                          VW Bora Variant 1.6 16V '01

                          Коментар


                            #28
                            kc_3011 написа:
                            Е айде сега . На какво основание на по- голяма база или по-голяма вътрешна ширина или по-голяма височина Килърчо май този път леко се изхвърли. Качвал съм се на такова мъниче като твоето ( не 4е моето не е мъниче) , но не мисля че е по просторно даже мисля че е по мини и от Пандата
                            Имах предвид, че пред краката на човека който е до шофьора примерно е много по-свободно ... има много място, понеже "жабката" е открита, а няма нито врата нито нищо ... Отзад не е по-свободно, но пак не е и тясно ...

                            Коментар


                              #29
                              Това наистина е Фиат! :D

                              Коментар


                                #30
                                kiler_4o написа:
                                kc_3011 написа:
                                Е айде сега . На какво основание на по- голяма база или по-голяма вътрешна ширина или по-голяма височина Килърчо май този път леко се изхвърли. Качвал съм се на такова мъниче като твоето ( не че моето не е мъниче) , но не мисля че е по просторно даже мисля че е по мини и от Пандата
                                Имах предвид, че пред краката на човека който е до шофьора примерно е много по-свободно ... има много място, понеже "жабката" е открита, а няма нито врата нито нищо ... Отзад не е по-свободно, но пак не е и тясно ...
                                Колега "kiler_4o" виж сега правичката да си кажем в никакъв случай не може Уното да е колокото Чинкуечентото на външен вид нито отвътре. Значи нещата са точно така, а те са и доказани, защото Уното влиза повече в класа на Пунтото. Пунтото може да изглежда от вътре по - голямо, но отвътре е съвсим малко по - голямо от Уното. За това тези коли на Фиат влизат в класа Mini Car, а колкото до Пандата и Сейчентото - 600, както старото и новото Чинкуеченто - 500, което излиза сега на пазара влизат в клас Super Mini разбираш ли. По малко от това не може и да бъде и не може и да има. Освен колите на Smart, но те са вече в клас Super Mini само, че побират не повече от двама души и няма помещение при тях отзад. Тука влиза и още пак в клас Super Mini Форд Ка както при горе споменатите Фиати, които вече побират 5 човека. В класа Mini Car е и лукса на БМВ наречен още Mini Cooper. Всичко изброено по горе от първия до последния автомобил са под нивото на Фолксваген Голф, който вече е в класа на малак семеен автомобил и не е автомобил насочен за индивидуално ползване или кола за двама. Макар, че в тях могат и 5 човека да влезнат вътре. Сега виж ако трябва да сравняваме Панда със Сейченто или Чинкуеченто мога да ти кажа, че и 3-те коли са в клас Super Mini като единствената разлика е в това, че Пандата е по - вдигната, по висока е и има по голям просвет и вътре само по - голямо междуосие, но само пак повтарям междуосието е по - голямо от останалите два модела 500 и 600. Това какво означава, че на ширина и дължина Пандата е колкото другите два. И това, че на външин вид, но само на външен размерите и са по - големи и просвета е по - голям. Вътре почти никаква разлика само едно междуосие. Така това за жабката на пасажерското място в Пандата е вярно, защото знам от личен опит влизал съм вътре и отпред и отзад съм сядал навсякъде. Но същото е и отсраната на шофьорското място. Долу разстоянието между трите пидала е много сгъстено така, че човек първоначално с десния крак натиска газ и спирачка едновременно. Докато не свикне и не се отучи от това. Но за да стане то трябва да е покарал доста Пандата, за да свикни поне 6 месеца според мен. На пасажерското място жабката е с подвижен капак, който се отваря стандартно на вънка отгоре на долу, но тази нейна конструкция сгъстява и стеснява мястото за разполагането на горната част на краката но возещия се до шофьора. Всички тези недостатъци колкото и независимо от това, че Панда стана май вече втори пореден път кола на годината при Сейченто и Чинкуеченто тези недостатъци ги няма или поне то не се забелязват. Парво наистина жабката е отворена не случайно и върху нея няма капак така, че да е издърпана по навътре повече към таблото така дава по - голямо разстояние на седящия на пасажерското място в горната част на крайниците и естествено по - голямо удобство. От страната на шофьора този проблем с натискането на двата педала едновременно газ и спирачки също го няма. А най фрапантното е, че при Пандата това неудобство е съпроводено и с това, че понякога ако на шофьора му се наложи да си погледне педалите и кой крак къде му отива това просто е напълно невъзможно в Пандата, защото няма никаква видимост от разположението на предното табло пред шофьора, волана и таблото под него тази пластмаса, която най - вече пречи и спира всякаква видимост към педалите и трите педала. Това го няма до колкото виждам по мое усмотрение нито при Чинкуеченто нито при Сейченто, защото каквото е удобството на шофьорското място такова е и на пасажерското и при двата модела. Същото се отнася и за Пандата. Неудобството с жабката при пасажера се повтаря и при шофьорското място заради пак повтарям пластмасовата част от таблото пред шофьора намираща се под волана и скрива всякаква видимост към трите педала. Ето, защо за мен този автомобил Панда не става за Учебен просто в никакъв случай. Ако някой е виждал до сега учебна Панда нека каже. А тези недостатъци при Пандата без значение става ли или не става за Учебна кола са достатъчни Пандата колкото и да е два поредни пъти кола на годината да е оценена от уеб сайта на www.euroncap.com само с 3 звезди /***/ , което просто не е нормално за автомобилостроенето, за автомобил с такова два пъти поредно отличие! А между другото в този клас на времето ако си спомняте влизаше и Daewoo Tico след това стана Daewoo Matiz, а сега Chevrolet Matiz. Сейчентото е само с една звезда и половина, но като по добар вариант от старото Чинкуеченто, тоест това на "kiler_4o" то неговото трябва да е само с една звезда за безопасност, но това както и да е. P.S. За повече информация относно сигурността на автомобилите и тяхната безопасност разгледайто по - подробно сайта www.euroncap.com като имате на предвид, че в него в най - долния клас Super Minis са обеденени колите от клас Mini и клас Super Minis в едно под името Super Minis. Като разгледате различните марки и модели сами ще се обедите в това като има още много коли от различните марки и модели, които съответствуват на колите на Фиат и от двете категории.

                                Коментар

                                Working...
                                X