Чинкуеченто ли е или нещо друго
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква е тази количка
Collapse
X
-
FİAT *SEİCENTO* нйщо другоpetito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .
http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall
-
Mitko написа:Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
Коментар
-
kiler_4o написа:Mitko написа:Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Abarth. написа:kiler_4o написа:Mitko написа:Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.VW Bora Variant 1.6 16V '01
Коментар
-
Abarth. написа:kiler_4o написа:Mitko написа:Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
Коментар
-
fhh
Определено това е Сейченто както казва колегата по-горе, относно това дали е женска или мъжка кола, според мен е просто малък и симпатичен автомобил. Относно това колко е малък - сами си правете извода - от Пловдив до Перперикон в моя "звяр" пътувахме 5 човека, отпед аз (105 кг.) до мен едно момченце (115 кг.) и на задната седалка 3 девойки средно смятайте по 60 кг. Мисля че и в по-големи коли( Уно, Браво) не е чак толкова по-комфортно. Търся снимки за да ви покажа.
Коментар
-
kiler_4o написа:Abarth. написа:kiler_4o написа:Mitko написа:Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Някои откровения по тази тема тук!
Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. Ето и някои цитати показващи и някои откровения на компанията Фиат за своето Сейченто в клас "Мини." "Животът е пъстър, По-скоро надежден или богат на контрасти. Вие решавате: цветовете на материалите на седалките в синьо и оранжево контрастират с външните цветове. Fiat Seicento изглежда добре, изпълнен е с жажда за живот и в същото време е икономичен и сигурен. Има ли по-добра основа за истинско приятелство?" "Всичко за едно приятно пътуване, Какво означава това? С Fiat Seicento, Вие пристигате бързо до целта. Пътуването с Fiat Seicento е непрекъснато удоволствие. Гъвкав, пъргав и жив, той обединява в себе си всичко, което очаквате от него." "Привлекателен малък приятел, Нашият мъник е не само изненадващо жив и буен, но и изключително подвижен, така че той лесно намира винаги и навсякъде място за паркиране. В повечето случаи може да побере всичките Ви покупки. И ако този младежки градски автомобил е привлекателен за Вас, то неговият малък разход на гориво е особено впечатляващ. " След всичко казано до тук трябва само да подчертая, че на този модел на Сейченто с вече повече от 50 годишна история му се броят дните на съществуване тъй като някъде към средата на 2007 година се спира от производство навсякъде където Фиат го произвежда и Сейчентото със сигурност излиза от продуктовата гама на Фиат, но с гордост и със слава, която няма да бъде помрачена от идването на новия Фиат Чинкуеченто или още както го наричат Фиат 500, а Сейчентото както всички знаете Фиат 600. Но цялата тази работа за мен е начин на водене на фирмена политика от страна на Фиат, защото за мен новото 500 на Фиат не заменя и не идва на мястото на 600, а просто намира своето място в новата моделна гама на Фиат. Това не значи разбира се, че Сейчентото трябва да бъде спряно от производство, но след като е такава вече и търговската политика на Фиат то прекратяването на производството му е неизбежно. Просто според италянците решението е такова, че и двете минита не могат да се продават по едно и също време заедно и едновременно. Затова единия си отива, а другия пристига. Но като се върнем в историята от друга страна точно така се получи и с Чинкуечентото. Всички знаем за съществуването на тези два модела, но отпреди в историята на Фиат. От около може би полвин столетие някъде. И след като италианците решиха да ги модернизират и отново започнат да ги произвеждат първо пуснаха на пазара Чинкуеченто, а след това го замениха със Сейченто слад като Чинкуечентото го спряха от производство. И сега са получава наглед пак същата ситуация, но в обратен ред. Спират Сейчентото заменяйки го с Чинкуечентото. Личното ми мнение тук е, че просто за мен това не е една надпревара или замяна между двата модела, а просто начина по който Фиат показва своето съвременно радвитие на автомобили от малкия клас редувайки своите два модела. А не надпревара, сравнение или замяна на единия с другия. Когато отново излезе 500 Фиат показа колко компанията е напреднала с усъвършенстването на този модел. После повтори успеха и със 600. Сега го потретва пак с 500. И тук веднага се появява въпроса след колко години тогава ще се появи пък новия 600. Ако изобщо такова нещо ще има разбира се и ако Фиат спази и не наруши фирмената и търговската си политика. Което разбира се е божа работа. Просто сравнението мажду Чинкуеченто и Сейченто е рекламен трик на компанията Фиат, с който тя цели да докаже, че по новия модел е по - добър от по - стария, което разбира се е нещо естествено с цел той да започне да се продава по - добре и по засилено да се търси като Фиат привлече интереса повече към него. Така беше когато излезе Сейчентото спрямо Чинкуечентото така ще бъде и сега когато излиза новото Чинкуеченто на мястото на Сейченто. Но пак казвам това е само рекламен трик на компанията Фиат, който казах какво цели, а всъщност няма и не става въпрос за никакво сравнение между 500 и 600. И пак повтарям това е просто начина по който Фиат показва своето съвременно радвитие на автомобили от малкия клас редувайки своите два модела. А не надпревара, сравнение или замяна на единия с другия. Когато отново излезе 500 Фиат показа колко компанията е напреднала с усъвършенстването на този модел. После повтори успеха и със 600. Сега го потретва пак с 500.P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
Коментар
-
Re: Някои откровения по тази тема тук!
Ивайло Стефанов Попов написа:Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Re: Някои откровения по тази тема тук!
Esper написа:Ивайло Стефанов Попов написа:Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Re: Някои откровения по тази тема тук!
Esper написа:Ивайло Стефанов Попов написа:Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
Коментар
-
Ивайло Стефанов Попов
Re: Някои откровения по тази тема тук!
kiler_4o написа:Esper написа:Ивайло Стефанов Попов написа:Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар