Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква е тази количка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква е тази количка

    Чинкуеченто ли е или нещо друго
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    FİAT *SEİCENTO* нйщо друго
    petito MASERATTİ... GRANDE PUNTO S2 MJT + ex PALİO 1,2 16V EL+TİPO SX 1.4 SX İ.E. + UNO SX İ.E. + LADA 1500S .

    http://www.facebook.com/pages/Grande...382041?sk=wall

    Коментар


      #3
      Mitko написа:
      Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
      Ееее, не е като чинкуечентото де ... ама сейчентото нещо не са го доизмислили ... направили са го женска кола ... и като стана въпрос за сейченто и жена : Вижте това http://www.vbox7.com/play:ac04d9d1

      Коментар


        #4
        kiler_4o написа:
        Mitko написа:
        Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
        Ееее, не е като чинкуечентото де ... ама сейчентото нещо не са го доизмислили ... направили са го женска кола ... и като стана въпрос за сейченто и жена : Вижте това http://www.vbox7.com/play:ac04d9d1
        Че то и чинкуечентото си е женска градска кола а сейчентото е наследника на чинкуеченто и само е малко по заоблено иначе си е същото :P
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #5
          Mitko написа:
          Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
          И аз сложих на едно бяло а... я разкажете за разликата между Cinque* и Sei* ... освен че едното значи 5* а другото 6*
          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

          Коментар


            #6
            Abarth. написа:
            kiler_4o написа:
            Mitko написа:
            Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
            Ееее, не е като чинкуечентото де ... ама сейчентото нещо не са го доизмислили ... направили са го женска кола ... и като стана въпрос за сейченто и жена : Вижте това http://www.vbox7.com/play:ac04d9d1
            Че то и чинкуечентото си е женска градска кола а сейчентото е наследника на чинкуеченто и само е малко по заоблено иначе си е същото :P
            Сега Килърчо ще вземе да ти се обиди. Женска, мъжка кола няма значение важното е да върви и да не се чупи много
            VW Bora Variant 1.6 16V '01

            Коментар


              #7
              Abarth. написа:
              kiler_4o написа:
              Mitko написа:
              Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
              Ееее, не е като чинкуечентото де ... ама сейчентото нещо не са го доизмислили ... направили са го женска кола ... и като стана въпрос за сейченто и жена : Вижте това http://www.vbox7.com/play:ac04d9d1
              Че то и чинкуечентото си е женска градска кола а сейчентото е наследника на чинкуеченто и само е малко по заоблено иначе си е същото :P
              Ще видиш когато един ден му сменя предната броня и праговете ... колко женско ще е Един бивш колега си ги смени на маздата (121) и стана супер яка ... и то само за 110 лв всичко ... направо бях изумен ...А 500 или 600 няма голяма разлика, само дето повече екстри има ...иначе за това което казах - ако е без тунинг задницата изглежда много женствена ... а предницата има нужда от доста тунинг ... Айде стига, че да не се обиди някой братовчед

              Коментар


                #8
                Определено това е Сейченто както казва колегата по-горе, относно това дали е женска или мъжка кола, според мен е просто малък и симпатичен автомобил. Относно това колко е малък - сами си правете извода - от Пловдив до Перперикон в моя "звяр" пътувахме 5 човека, отпед аз (105 кг.) до мен едно момченце (115 кг.) и на задната седалка 3 девойки средно смятайте по 60 кг. Мисля че и в по-големи коли( Уно, Браво) не е чак толкова по-комфортно. Търся снимки за да ви покажа.

                Коментар


                  #9
                  kiler_4o написа:
                  Abarth. написа:
                  kiler_4o написа:
                  Mitko написа:
                  Вчера сложих визитка на чистачката на едно такова. Супер мъник е.
                  Ееее, не е като чинкуечентото де ... ама сейчентото нещо не са го доизмислили ... направили са го женска кола ... и като стана въпрос за сейченто и жена : Вижте това http://www.vbox7.com/play:ac04d9d1
                  Че то и чинкуечентото си е женска градска кола а сейчентото е наследника на чинкуеченто и само е малко по заоблено иначе си е същото :P
                  Ще видиш когато един ден му сменя предната броня и праговете ... колко женско ще е Един бивш колега си ги смени на маздата (121) и стана супер яка ... и то само за 110 лв всичко ... направо бях изумен ...А 500 или 600 няма голяма разлика, само дето повече екстри има ...иначе за това което казах - ако е без тунинг задницата изглежда много женствена ... а предницата има нужда от доста тунинг ... Айде стига, че да не се обиди някой братовчед
                  :P
                  ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                  Коментар


                    #10
                    Ето зяпайте http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/card/3072.html :D

                    Коментар


                      #11
                      Някои откровения по тази тема тук!

                      Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. Ето и някои цитати показващи и някои откровения на компанията Фиат за своето Сейченто в клас "Мини." "Животът е пъстър, По-скоро надежден или богат на контрасти. Вие решавате: цветовете на материалите на седалките в синьо и оранжево контрастират с външните цветове. Fiat Seicento изглежда добре, изпълнен е с жажда за живот и в същото време е икономичен и сигурен. Има ли по-добра основа за истинско приятелство?" "Всичко за едно приятно пътуване, Какво означава това? С Fiat Seicento, Вие пристигате бързо до целта. Пътуването с Fiat Seicento е непрекъснато удоволствие. Гъвкав, пъргав и жив, той обединява в себе си всичко, което очаквате от него." "Привлекателен малък приятел, Нашият мъник е не само изненадващо жив и буен, но и изключително подвижен, така че той лесно намира винаги и навсякъде място за паркиране. В повечето случаи може да побере всичките Ви покупки. И ако този младежки градски автомобил е привлекателен за Вас, то неговият малък разход на гориво е особено впечатляващ. " След всичко казано до тук трябва само да подчертая, че на този модел на Сейченто с вече повече от 50 годишна история му се броят дните на съществуване тъй като някъде към средата на 2007 година се спира от производство навсякъде където Фиат го произвежда и Сейчентото със сигурност излиза от продуктовата гама на Фиат, но с гордост и със слава, която няма да бъде помрачена от идването на новия Фиат Чинкуеченто или още както го наричат Фиат 500, а Сейчентото както всички знаете Фиат 600. Но цялата тази работа за мен е начин на водене на фирмена политика от страна на Фиат, защото за мен новото 500 на Фиат не заменя и не идва на мястото на 600, а просто намира своето място в новата моделна гама на Фиат. Това не значи разбира се, че Сейчентото трябва да бъде спряно от производство, но след като е такава вече и търговската политика на Фиат то прекратяването на производството му е неизбежно. Просто според италянците решението е такова, че и двете минита не могат да се продават по едно и също време заедно и едновременно. Затова единия си отива, а другия пристига. Но като се върнем в историята от друга страна точно така се получи и с Чинкуечентото. Всички знаем за съществуването на тези два модела, но отпреди в историята на Фиат. От около може би полвин столетие някъде. И след като италианците решиха да ги модернизират и отново започнат да ги произвеждат първо пуснаха на пазара Чинкуеченто, а след това го замениха със Сейченто слад като Чинкуечентото го спряха от производство. И сега са получава наглед пак същата ситуация, но в обратен ред. Спират Сейчентото заменяйки го с Чинкуечентото. Личното ми мнение тук е, че просто за мен това не е една надпревара или замяна между двата модела, а просто начина по който Фиат показва своето съвременно радвитие на автомобили от малкия клас редувайки своите два модела. А не надпревара, сравнение или замяна на единия с другия. Когато отново излезе 500 Фиат показа колко компанията е напреднала с усъвършенстването на този модел. После повтори успеха и със 600. Сега го потретва пак с 500. И тук веднага се появява въпроса след колко години тогава ще се появи пък новия 600. Ако изобщо такова нещо ще има разбира се и ако Фиат спази и не наруши фирмената и търговската си политика. Което разбира се е божа работа. Просто сравнението мажду Чинкуеченто и Сейченто е рекламен трик на компанията Фиат, с който тя цели да докаже, че по новия модел е по - добър от по - стария, което разбира се е нещо естествено с цел той да започне да се продава по - добре и по засилено да се търси като Фиат привлече интереса повече към него. Така беше когато излезе Сейчентото спрямо Чинкуечентото така ще бъде и сега когато излиза новото Чинкуеченто на мястото на Сейченто. Но пак казвам това е само рекламен трик на компанията Фиат, който казах какво цели, а всъщност няма и не става въпрос за никакво сравнение между 500 и 600. И пак повтарям това е просто начина по който Фиат показва своето съвременно радвитие на автомобили от малкия клас редувайки своите два модела. А не надпревара, сравнение или замяна на единия с другия. Когато отново излезе 500 Фиат показа колко компанията е напреднала с усъвършенстването на този модел. После повтори успеха и със 600. Сега го потретва пак с 500.P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Re: Някои откровения по тази тема тук!

                        Ивайло Стефанов Попов написа:
                        Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
                        За малко да се изумя на това как такава малка кола може да бъде обект на такова голямо възхищение Явно че ти е присърце това, как беше, Seicento, освен да ти пожелая успех с покупката.Не си прав да го сравняваш обаче с 20 годишна голфетка, просто са различен клас коли!Все пак "комфортно и уютно" в тази кола съм склонен да се съмнявам че би могъл да се чувстваш. Особено ако мислиш да го караш извън града.Но аз все пак аз не съм човека с обективно мнение по отночение на тези въшки - обичам да съм обграден от повечко ламарини :D
                        I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                        Коментар


                          #13
                          Re: Някои откровения по тази тема тук!

                          Esper написа:
                          Ивайло Стефанов Попов написа:
                          Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
                          За малко да се изумя на това как такава малка кола може да бъде обект на такова голямо възхищение Явно че ти е присърце това, как беше, Seicento, освен да ти пожелая успех с покупката.Не си прав да го сравняваш обаче с 20 годишна голфетка, просто са различен клас коли!Все пак "комфортно и уютно" в тази кола съм склонен да се съмнявам че би могъл да се чувстваш. Особено ако мислиш да го караш извън града.Но аз все пак аз не съм човека с обективно мнение по отночение на тези въшки - обичам да съм обграден от повечко ламарини :D
                          Далече си ... иначе бих ти дал едно кръгче, да ти променя мнението ... скоро ще идваме до Блг и може да се видим (да караш от сф до блг примерно Ние ще сме в твоята кола ) да ти видим после мнението Ще останеш изумен

                          Коментар


                            #14
                            Re: Някои откровения по тази тема тук!

                            Esper написа:
                            Ивайло Стефанов Попов написа:
                            Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
                            За малко да се изумя на това как такава малка кола може да бъде обект на такова голямо възхищение Явно че ти е присърце това, как беше, Seicento, освен да ти пожелая успех с покупката.Не си прав да го сравняваш обаче с 20 годишна голфетка, просто са различен клас коли!Все пак "комфортно и уютно" в тази кола съм склонен да се съмнявам че би могъл да се чувстваш. Особено ако мислиш да го караш извън града.Но аз все пак аз не съм човека с обективно мнение по отночение на тези въшки - обичам да съм обграден от повечко ламарини :D
                            Значи не знам какво да ти кажа колега, но без да се заяждам макар, че не ми е по джоба мога да ти цитирам само какво казва колегата fhh по тази тема малко по - горе ако случайно не си го прочел: "Определено това е Сейченто както казва колегата по-горе, относно това дали е женска или мъжка кола, според мен е просто малък и симпатичен автомобил. Относно това колко е малък - сами си правете извода - от Пловдив до Перперикон в моя "звяр" пътувахме 5 човека, отпед аз (105 кг.) до мен едно момченце (115 кг.) и на задната седалка 3 девойки средно смятайте по 60 кг. Мисля че и в по-големи коли( Уно, Браво) не е чак толкова по-комфортно. Търся снимки за да ви покажа." И макар, че колегата fhh и до ден днешен не можа да намери тези снимки лично аз предпочитам чисто новото Сейченто - въшка отколкото да бъда обграден от повечко ламарини втора употреба започнали вече да раждясват. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Yellow_Flash_Colorz_PDT_08

                            Коментар


                              #15
                              Re: Някои откровения по тази тема тук!

                              kiler_4o написа:
                              Esper написа:
                              Ивайло Стефанов Попов написа:
                              Просто не знам какво да кажа тук. Или може би някакво компетентно мнение трябва да даде автора тук ако изобщо тази тема има автор или ако автора съм аз. Защото не може един човек който само пита да бъде автор по дадена тема. И така след моя кратък увод да си поговорим малко по темата "Какава е тази количка" във Форума. А на който му се вижда доста дълга и отегчаваща по добре да не я чете. Но само знам, че след някой друг месец ще се чуствам доста по - комфортно и уютно в това малко италианско бижу от Торино отколкото в отвратителния бръмчащ и дрънчащ Голф 2 - Дизел, който и още изтрайвам и търпа, а не той мене. Казвам всичко това, защото отдавна търся някаква тема относно Сейченто, защото смятам дирекно казано да си купя едно чисто новичко в България. Дали е женска, дамска или какавато и да е друга кола просто това за мен няма значение. Защото в крайна сметка щом е направен за шофиране и движение по пътищата, колкото да е малък или голям това няма значение, кой ще го шофира дали жена или мъж. Това е просто един автомобил за младите хора или решението на Фиат от своята моделна гама, която е насочена точно към младите хора. И Сейченто е точно това решение на Фиат насочено към младежта за хора от възрастова група между 20 и 30 години където се помествам и аз. P.S. Само където ще трябва да побързам за моето Сейченто до началото на другата година, за да мога да си го поръчам и да си го купя преди да е спряно от производство.
                              За малко да се изумя на това как такава малка кола може да бъде обект на такова голямо възхищение Явно че ти е присърце това, как беше, Seicento, освен да ти пожелая успех с покупката.Не си прав да го сравняваш обаче с 20 годишна голфетка, просто са различен клас коли!Все пак "комфортно и уютно" в тази кола съм склонен да се съмнявам че би могъл да се чувстваш. Особено ако мислиш да го караш извън града.Но аз все пак аз не съм човека с обективно мнение по отночение на тези въшки - обичам да съм обграден от повечко ламарини :D
                              Далече си ... иначе бих ти дал едно кръгче, да ти променя мнението ... скоро ще идваме до Блг и може да се видим (да караш от сф до блг примерно Ние ще сме в твоята кола ) да ти видим после мнението Ще останеш изумен
                              Колега много си прав, но не се коси, защото този екземпляр е от тези, които или явно не разбират или завиждат на тези, които карат по нови коли или чисто нови. И само търсят с какво да се заядът. И като видят, че няма с какво и почват да се мерят с размерите на колата използвайки злобни и грозни цитати от рода "Въшка" и т.н. Макар, че на мен не ми правят лично много впечатление.

                              Коментар

                              Working...
                              X