Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цайт Нот. Който може да помага.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    popara801 написа:
    ///// написа:
    Бат’ Енчо? Басимамата форум, ако не го хванем от къде е!
    Аве не го занимавай човека ся,че зацепва едно 1.8 16. Възможно е и да се е скъсала пружина на съединителя,както писах в другата му тема на Калински.
    Митак ,сваляхме го два пъти ,за да сме сигурни.Лично и аз ги проверих.
    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

    Коментар


      #32
      kik73bg написа:
      mitaka_71 написа:
      Преди близо 20г имах подобен проблем с едно Ритмо.Един ден при потегляне се усетиха страшни вибрации и тресене-все едно двигателя се влачеше по земята...След отхвърляне на какви ли не догадки и предположения,в крайна сметка се оказа че има спукана/цепнатина/ в една от вертикалните гредички и при потегляне/натоварването тя отваря и леко "изтегля" полуоската от скоростите.Това водеше до тези вибрации-един вид полуоската "биеше/въртеше без да зацепва...Последва минаване през сервиз,стягане,обшиване и т.н....-проблема изчезна!При положение че някога тази кола е имала удар,то много внимателно огледайте за това,което говоря-гредичка,мост и т.н...
      Както е писал Живко по-горе вътрешните карета са обикновени иглени лагери.Освен това имат доста голям ход.Ако излезе полуоската,тя въобще няма да се върти.
      Каретата са триподи Дадох ви насока да гледате-това че ти я отхвърляш с лека ръка си е твой проблем...Успех с решаването!
      LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
      LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
      LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
      Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
      Grande Punto 1.2 LPG

      Коментар


        #33
        колега, пробвахте ли вдигната колата на подемник + някой вътре и да гледате кво се случва (най-вероятно сте го правили, ама все пак)

        Коментар


          #34
          +1 глас за вътрешно каре! Между другото напълно заменяеми са полуоските комплект (поне на мареа 1.8 16 в) със на типо платформа, които са със съчменото вътрешно.
          https://www.cialispascherfr24.com/

          Коментар


            #35
            kik73bg написа:
            Прегледани и здрави са и вътрешните и външните.
            Сега остава пак някой да каже, че е вътрешно...

            Коментар


              #36
              Значи като приемем че маховика и съединителя се въртят все в една и съща посока, предават към ск кут движение което е все в една и съща посока, и само и единствено ск кут трансформира това движение към полуоските в обратна посока - т.е задната предавка, при положение че доколкото прочетох скоростната кут е сменяна, тампоните на двигателя са били бетон, то няма как да не предположи всеки средно запознат с нещата по колата че проблема е в полуоските.......ся не казвам че със сигурност че е там, любопитен съм да разбера как точно са били проверени каретата, но лично аз бих направил следния опит - лява полуоска отива вдясно, дясната - вляво.......И все си мисля че на един потдемник проблема може да се хване с не особенно голямо затруднение......реално тва може да стане и с предните две гуми във въздуха, смелчага под колата дето да знае какво да гледа, и един да включва на задна в колата......
              Alfa 156 2.0 TS
              Alfa 156 20VTurbo
              Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
              Locost TF1 3.0V6

              Коментар


                #37
                по скоро други полуоски от морга, понеже едната е доста по къса от другата

                Коментар


                  #38
                  ivancho написа:
                  по скоро други полуоски от морга, понеже едната е доста по къса от другата
                  Полуоските са еднакви. Тук не смятаме твърдия вал.
                  https://www.cialispascherfr24.com/

                  Коментар


                    #39
                    де да знам, според епер и мен не са еднакви - http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=1

                    Коментар


                      #40
                      Ами възможно е наистина, ако е като на култовия иноишес, ама до колкото разбрах по горе ставаше въпрос за по голям мотор. Може и да греша.
                      https://www.cialispascherfr24.com/

                      Коментар


                        #41
                        от подписа на колегата - MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005

                        Коментар


                          #42
                          Ако са различни полуоските тоя вариант отпада, по принцип малко по инерция не съобразих че може да са различни, досега съм имал работа само с италианки дето са с еднакви.....
                          Alfa 156 2.0 TS
                          Alfa 156 20VTurbo
                          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                          Locost TF1 3.0V6

                          Коментар


                            #43
                            Подкрепям Митака, и аз мисля че проблема ти е във вътрешните карета. Особено, след както някой по-горе каза, че колата е имала удар. Понякога се получава едно необяснимо разтегляне на купето и дясната полуоска става къса. Тогава карето застава почти на границата да изскочи от леглото си и когато включиш на задна просто изскача от леглото, превърта и пак влиза. Това е съпроводено със сериозни трясъци, като в крайна сметка карето се чупи. Просто някой да влезе в канала и да наблюдава дясната полуоска откъм вътрешното каре какво става като включиш на задна.Успех

                            Коментар


                              #44
                              VET написа:
                              Подкрепям Митака, и аз мисля че проблема ти е във вътрешните карета. Особено, след както някой по-горе каза, че колата е имала удар. Понякога се получава едно необяснимо разтегляне на купето и дясната полуоска става къса. Тогава карето застава почти на границата да изскочи от леглото си и когато включиш на задна просто изскача от леглото, превърта и пак влиза. Това е съпроводено със сериозни трясъци, като в крайна сметка карето се чупи. Просто някой да влезе в канала и да наблюдава дясната полуоска откъм вътрешното каре какво става като включиш на задна.Успех
                              Имаш предвид карето да излезе от чашата и пак да влезе?? То ако излезе от чашата, нали няма да се завърти изобщо съответното колело и ще даваш газ напразно.

                              Коментар


                                #45
                                Проблема е решен.Stenli се оказа прав.Тъпото жило е било. Ще има почерпка в Търново.
                                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                                Коментар

                                Working...
                                X