popara801 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Цайт Нот. Който може да помага.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
-
kik73bg написа:mitaka_71 написа:Преди близо 20г имах подобен проблем с едно Ритмо.Един ден при потегляне се усетиха страшни вибрации и тресене-все едно двигателя се влачеше по земята...След отхвърляне на какви ли не догадки и предположения,в крайна сметка се оказа че има спукана/цепнатина/ в една от вертикалните гредички и при потегляне/натоварването тя отваря и леко "изтегля" полуоската от скоростите.Това водеше до тези вибрации-един вид полуоската "биеше/въртеше без да зацепва...Последва минаване през сервиз,стягане,обшиване и т.н....-проблема изчезна!При положение че някога тази кола е имала удар,то много внимателно огледайте за това,което говоря-гредичка,мост и т.н...LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
-
Значи като приемем че маховика и съединителя се въртят все в една и съща посока, предават към ск кут движение което е все в една и съща посока, и само и единствено ск кут трансформира това движение към полуоските в обратна посока - т.е задната предавка, при положение че доколкото прочетох скоростната кут е сменяна, тампоните на двигателя са били бетон, то няма как да не предположи всеки средно запознат с нещата по колата че проблема е в полуоските.......ся не казвам че със сигурност че е там, любопитен съм да разбера как точно са били проверени каретата, но лично аз бих направил следния опит - лява полуоска отива вдясно, дясната - вляво.......И все си мисля че на един потдемник проблема може да се хване с не особенно голямо затруднение......реално тва може да стане и с предните две гуми във въздуха, смелчага под колата дето да знае какво да гледа, и един да включва на задна в колата......Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
де да знам, според епер и мен не са еднакви - http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...=3&WINDOW_ID=1
Коментар
-
Подкрепям Митака, и аз мисля че проблема ти е във вътрешните карета. Особено, след както някой по-горе каза, че колата е имала удар. Понякога се получава едно необяснимо разтегляне на купето и дясната полуоска става къса. Тогава карето застава почти на границата да изскочи от леглото си и когато включиш на задна просто изскача от леглото, превърта и пак влиза. Това е съпроводено със сериозни трясъци, като в крайна сметка карето се чупи. Просто някой да влезе в канала и да наблюдава дясната полуоска откъм вътрешното каре какво става като включиш на задна.Успех
Коментар
-
rotdot
VET написа:Подкрепям Митака, и аз мисля че проблема ти е във вътрешните карета. Особено, след както някой по-горе каза, че колата е имала удар. Понякога се получава едно необяснимо разтегляне на купето и дясната полуоска става къса. Тогава карето застава почти на границата да изскочи от леглото си и когато включиш на задна просто изскача от леглото, превърта и пак влиза. Това е съпроводено със сериозни трясъци, като в крайна сметка карето се чупи. Просто някой да влезе в канала и да наблюдава дясната полуоска откъм вътрешното каре какво става като включиш на задна.Успех
Коментар
-
Проблема е решен.Stenli се оказа прав.Тъпото жило е било. Ще има почерпка в Търново.MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар