Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цайт Нот. Който може да помага.

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    колега ориентировачни обороти при 100км/ч при движение на 5та дали знаеш ? ако са 3000 хиляди + - 100 кутия от браво/а марея ще стане, като по-добре да търсиш от кутия от кола с пластмасови колектори, понеже са и по дълги предавките на 3та 4та и 5та , 1 и 2 са еднакви с металния колектор, иначе главното предаване е едно и също, на твое място бих опитал с такава кутия, успех и скорошно излизане на пътя

    Коментар


      #17
      kik73bg написа:
      stenli написа:
      Привода на съединителя с жило ли е или хидравличен ?
      С жило, чисто ново е.
      Огледайте добре дали бронята на жилото ляга добре към купето и към кутията. Имал съм ядове с жило с малко по-къса броня. Като тръгне да се накланя двигателя при потегляне се отделяше от опората на скорстната кутия и се получаваше едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натиксаш и пускаш рязко съеднинителя. Може да пробваш да сложиш подложки /шайби/ между бронята и опората и на скоростната кутия.

      Коментар


        #18
        Така и така си сменил половината кола, вземи си смени вътрешните карета(щом всичко друго е ново) , и ако пак е същото.... тогава ще си сигурен, че е от съединител/маховик/помпа(ако имаш)/кутия.

        Коментар


          #19
          Какви са точно вибрациите ли каквото и да е там?В такт с движението на двигател, маховик, гуми или какво точно е?
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #20
            Вибрациите са от вътрешни карета . На Nisan X-Trail имах същия случай , от не навременна смяна на маншон и се получи адското тресене ,особено на заден ход .
            "Ако някой те е оскърбил, не търси отмъщение - седни на речния бряг и скоро ще видиш как трупът му се носи по водата". Лао Дзъ

            Коментар


              #21
              ФЕРАРИСТ написа:
              Какви са точно вибрациите ли каквото и да е там?В такт с движението на двигател, маховик, гуми или какво точно е?
              Като започваш да пускаш съединителя,започва да се тресе,все едно си застопорил купето,а мотора се движи.Нещо от този сорт.
              MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
              "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
              R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

              Коментар


                #22
                stenli написа:
                kik73bg написа:
                stenli написа:
                Привода на съединителя с жило ли е или хидравличен ?
                С жило, чисто ново е.
                Огледайте добре дали бронята на жилото ляга добре към купето и към кутията. Имал съм ядове с жило с малко по-къса броня. Като тръгне да се накланя двигателя при потегляне се отделяше от опората на скорстната кутия и се получаваше едно много неприятно разтрисане все едно, че много бързо натиксаш и пускаш рязко съеднинителя. Може да пробваш да сложиш подложки /шайби/ между бронята и опората и на скоростната кутия.
                Ще го проверя и това,но не виждам логика.В понеделник ще сложа друго жило.
                MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                Коментар


                  #23
                  didobeast написа:
                  Вибрациите са от вътрешни карета . На Nisan X-Trail имах същия случай , от не навременна смяна на маншон и се получи адското тресене ,особено на заден ход .
                  Прегледани и здрави са и вътрешните и външните.
                  MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                  "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                  R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                  Коментар


                    #24
                    Единствения вариант за мене остава маховика.То друго не остана като прочетох баси.
                    FIAT BRAVO 1.6
                    FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                    LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                    Коментар


                      #25
                      didobeast написа:
                      Вибрациите са от вътрешни карета . На Nisan X-Trail имах същия случай , от не навременна смяна на маншон и се получи адското тресене ,особено на заден ход .
                      Вътрешните карета са най-обикновени "тройки". Ако са скъсани маншоните им ще започне да тече масло от скоростите.
                      popara801 написа:
                      Единствения вариант за мене остава маховика.То друго не остана като прочетох баси.
                      Митаче, маховикът и на задна, и на предна скорост се върти все в една и съща посока и е все еднакво натоварен заедно със съединителя.

                      Коментар


                        #26
                        ivancho написа:
                        ..пробвали ли сте леко да я вдигнете на подемник и тогава да видите тресе ли се
                        Това пробва ли го?

                        Коментар


                          #27
                          Преди близо 20г имах подобен проблем с едно Ритмо.Един ден при потегляне се усетиха страшни вибрации и тресене-все едно двигателя се влачеше по земята...След отхвърляне на какви ли не догадки и предположения,в крайна сметка се оказа че има спукана/цепнатина/ в една от вертикалните гредички и при потегляне/натоварването тя отваря и леко "изтегля" полуоската от скоростите.Това водеше до тези вибрации-един вид полуоската "биеше/въртеше без да зацепва...Последва минаване през сервиз,стягане,обшиване и т.н....-проблема изчезна!При положение че някога тази кола е имала удар,то много внимателно огледайте за това,което говоря-гредичка,мост и т.н...
                          LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                          LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                          LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                          Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                          Grande Punto 1.2 LPG

                          Коментар


                            #28
                            mitaka_71 написа:
                            Преди близо 20г имах подобен проблем с едно Ритмо.Един ден при потегляне се усетиха страшни вибрации и тресене-все едно двигателя се влачеше по земята...След отхвърляне на какви ли не догадки и предположения,в крайна сметка се оказа че има спукана/цепнатина/ в една от вертикалните гредички и при потегляне/натоварването тя отваря и леко "изтегля" полуоската от скоростите.Това водеше до тези вибрации-един вид полуоската "биеше/въртеше без да зацепва...Последва минаване през сервиз,стягане,обшиване и т.н....-проблема изчезна!При положение че някога тази кола е имала удар,то много внимателно огледайте за това,което говоря-гредичка,мост и т.н...
                            Както е писал Живко по-горе вътрешните карета са обикновени иглени лагери.Освен това имат доста голям ход.Ако излезе полуоската,тя въобще няма да се върти.
                            MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                            "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                            R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                            Коментар


                              #29
                              Бат’ Енчо? Басимамата, форум, ако не го хванем от къде е!

                              Коментар


                                #30
                                ///// написа:
                                Бат’ Енчо? Басимамата форум, ако не го хванем от къде е!
                                Аве не го занимавай човека ся,че зацепва едно 1.8 16. Възможно е и да се е скъсала пружина на съединителя,както писах в другата му тема на Калински.
                                FIAT BRAVO 1.6
                                FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                                LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                                Коментар

                                Working...
                                X