Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На место или изгасена?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ...........
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      Ами пак не ти е точна сметката. Ако гори 2л/час=33гр/мин. Значи 5мин=160мл. А не 250мл. А има коли, които горят още по-малко на час, при тях вече говорим за 100мл за 5 минути. Нали не си говорим за Москвичи.Тъй че точния въпрос е ’Може ли един автомобил при палене да изгори 120-150мл гориво’ и оттам правим изводите. Тръгнахме от половин кило, стигнахме до под 150мл, ако си поговорим още малко ще те навия и на 100мл .

      Коментар


        #18
        Доколкото си спомням, имаше тема, в която се споменаваше за разход от 0,6-0,8 л/час, така че стойностите са може би още по-ниски от тези, с които правите сметките.
        Fiat Marea Weekend 1,6 16V

        Коментар


          #19
          Казах аз, ще си поговорим още малко и ще паднем под 100мл.

          Коментар


            #20
            Аз имам индикация за моментния разход. Това което ми е направило впечетление е, че при спиране, гасене на двигателя и последващо палене в рамкити на 5-10 минути средния разхода ми се увеличава с 0.1 литра. Когато колата работи на място радходомера отива на максимума над 20 литра. На някой от новите модели автомобили съм виждал преминаване на разходомера от литри на километър - в литри на час.Като е студен двигателя и потегля разхода на дисплея е над 90 литра на километър, но само за първите 1-2 минути и спада.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #21
              nikolovvd написа:
              Аз имам индикация за моментния разход. Това което ми е направило впечетление е, че при спиране, гасене на двигателя и последващо палене в рамкити на 5-10 минути средния разхода ми се увеличава с 0.1 литра. Когато колата работи на място радходомера отива на максимума над 20 литра. На някой от новите модели автомобили съм виждал преминаване на разходомера от литри на километър - в литри на час.Като е студен двигателя и потегля разхода на дисплея е над 90 литра на километър, но само за първите 1-2 минути и спада.
              Това не е при по новите коли, ами при таксиджиите, но там разхода е 100литра метан на минута, така че си е съвсем друга бира! :D
              Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

              Коментар


                #22
                rebel написа:
                nikolovvd написа:
                Аз имам индикация за моментния разход. Това което ми е направило впечетление е, че при спиране, гасене на двигателя и последващо палене в рамкити на 5-10 минути средния разхода ми се увеличава с 0.1 литра. Когато колата работи на място радходомера отива на максимума над 20 литра. На някой от новите модели автомобили съм виждал преминаване на разходомера от литри на километър - в литри на час.Като е студен двигателя и потегля разхода на дисплея е над 90 литра на километър, но само за първите 1-2 минути и спада.
                Това не е при по новите коли, ами при таксиджиите, но там разхода е 100литра метан на минута, така че си е съвсем друга бира! :D
                Баси бисерите в тази тема.Закачайте я някъде на стената и да се смеем взаимно всички от сърце.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #23
                  Естествено, че ще изгори по-малко гориво ако я изгасиш. Освен това за 5 мин. няма да изстине толкова, че после да трябва да се включва смукача и да има по-висок разход. Дали е по-икономично обаче е спорно, защото при често спиране и стартиране на двигателя се амортизира запалителната система. Аз лично предпочитам да изгоря бензин за 20-30ст за тези 5мин, отколкото да съкращавам излишно живота на стартера и акумулатора.
                  Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                  ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                  Коментар


                    #24
                    Да ама се износва стартера, акумулатора, товари се механично повече ангренажа.Аз лично за по малко от 2-3 мин не гася, все пак ми харчи около 0.349 л на час.Ремонта на стартера ми е доста по труден.
                    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                    FIAT БРАВО 1.2 16v
                    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                    Коментар


                      #25
                      То и пръстите ти се износват да въртят ключа...
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #26
                        kiro_of_the_day написа:
                        То и пръстите ти се износват да въртят ключа...
                        И краката да натискаш съединител и спирачка повече от необходимото, от там ти заминават ставите и се вкарваш в разход за Бен-Гей, от който 1 тубичка от 50гр. е 8.10лв, което както и да го погледнеш са си над 10 часа престой на "празен ход" или около 30 паления..... :D
                        Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                        Коментар


                          #27
                          Ей за това не се бях сетил! Много съм разсеян! Причината за това е може би в предстоящата отпуска, която започва след 2 часа и 10 минути!
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            #28
                            Колега автор на темата - зареди до горе, остави колата да работи 60 минути, зареди я пак до горе, запиши колко си заредил. След това палиш и веднага като запалиш - гасиш. Така правиш 12 пъти. Пак допълваш догоре. Записваш колко си заредил. Сравняваш двете стойности и ми пишеш едно ЛС да го добавя в темата. Дотогава няма смисъл от нея.

                            Коментар

                            Working...
                            X