Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На место или изгасена?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На место или изгасена?

    Няколко човека ми казват че ако оставя колата неизгасена за 2/3/5 мин. щяла да изгори по малко гориво от колкото да я изгася и запаля отново.Има ли нещо вярно или е мит :D

    #2
    Според мен е мит.Къде ще отиде бензина? Ще си го вземе за вкъщи ?П.П. Моля те, оправи си заглавието. Вместо мЯсто пиши на празен ход например. Така както е в момента не се разбира точно какво имаш предвид.
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      хм..

      абе не знам колко е вярно ама и аз съм го чувал
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        На метан съм, а паля на бензин и с форсиране(не е инжекция метана) обръщам, и ако е за 2-3-5 мин. не я гася. ...ама не винаги...
        Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
        Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
        Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

        Коментар


          #5
          Aко приемем, че за 1 мин работа изгарят 100мл.(примерно) бензин, 5 мин = 0,5литра Как чрез едно запалване ще изгори 0,5литра ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            То ако беше така системата Стоп/Старт нямаше да я има.Ама тека нали винаги сме по-умни от инженерите...
            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
            Нека Силата на бъде с Нас...

            Коментар


              #7
              Ако сте гледали предаването Ловци на Митове ще Ви се изясни картинката.Няма такова нещо.Поредните митове.
              първият ми автомобил беше ЖИГУЛИ
              Lancia Kappa 2.020v 155 H.P
              Велико Търново/ Горна Оряховица там ми е корена

              Коментар


                #8
                Това е поредния мит, създаден от "разбирачите", които нямат представа какво значи "работен обем" ... губил съм часове в разясняване на основните принципи на работа на ДВГ ... чувал съм дори твърдения, че щом един двигател е "два литра", значи на едно запалване харчи 2 л. гориво Киро е прав ... гасете си колите - по-икономично е и по-екологично ...
                I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                Коментар


                  #9
                  Аз само ако съм карал по-бързичко я оставям минута-минута и половина да поизстине и я гася. Но ако съм я изкарал от гаража и съм сам - гася, заключвам, затварям и заключвам гаража, качвам се пак паля и тръгвам. Дори през зимата НЕ чакам да загрява, щото последната зима рекорда до работна температура на място при това в гаража - беше 48 минути. При околна -22, разбира се
                  Steliyan's Life!
                  FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Aко приемем, че за 1 мин работа изгарят 100мл.(примерно) бензин, 5 мин = 0,5литра Как чрез едно запалване ще изгори 0,5литра ?
                    Да гори половин литър при палене, но когато двигателя е студен. Това съм го виждал още през 1990 година, защото аз държах бутилката, докато колата вървеше. За тези, които не помнят тези времена - тогава имаше криза за горива. Та тогава при паленето отиде половин литър, а останалия ни стигна от центъра на Правец до бензиностанцията на Шатрата. От там до Ботевград Москвича изхарчи още един литър.
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #11
                      Аз знам, че акумулатора се товари повече, но при всички положения едва ли има голяма разлика в разхода. В новите старт/стоп системи двигателя постепенно "затихва" и след 3-4-5 мин изгасва напълно, но електрическата система си е активна! А ако махна стелките на колата и тя олекне с приблизително 2-3кг. дали ще спестя 0,00001л. гориво на всеки 100000км? О_о
                      Punto 2003 / 1.3 MultiJet Engine / 75 HP

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Aко приемем, че за 1 мин работа изгарят 100мл.(примерно) бензин, 5 мин = 0,5литра Как чрез едно запалване ще изгори 0,5литра ?
                        Това което приемаш ми се струва в пъти далеч от истината. Доколкото знам на празен ход автомобила гори 1.5-2л/час. По твоята сметка излиза че гори 6л/час.

                        Коментар


                          #13
                          kiro_of_the_day написа:
                          То ако беше така системата Стоп/Старт нямаше да я има....
                          Точно това си помислих и аз.

                          Коментар


                            #14
                            ............
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              Е примерно примерно, ама едно е въпроса ’как с едно запалване ще изгори 0.5л’, друг е въпроса ’как с едно запалване ще изгори 150 грама’, нали така?Аз не казвам кой е прав в случая. Просто нека сметките ги правим близо до истината, а не с тройна разлика. Щото ако някой беше написал ’(примерно) колата гори 0.5л/час’ щеше да скокнеш.

                              Коментар

                              Working...
                              X