Абе то хубаво има Капи 2001, ама самия модел е мислен около 94-95та.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От Fiat Coupe накъде...?
Collapse
X
-
Re: хм.
fuel injekcion написа:аз бих си взел ето този звяр :D :D http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...719&f1=detailsF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Аз бих предложил това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...одината вече е 2004, мотора е доста повече коне, е и паричките са повече, но това не е морално остаряла Капа....И вече не прилича на сом, все пак затова е фейслифтната.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
emzo написа:Явка, сметни му обаче, колко му излиза да си оправи от-до окачването.И не ми казвайте, че няма да му се наложи, щото ЩЕ му се наложи.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
emzo написа:Явка, сметни му обаче, колко му излиза да си оправи от-до окачването.И не ми казвайте, че няма да му се наложи, щото ЩЕ му се наложи.Ето малко цитати от сайта на ФЕРАРИСТА:156
Комплексната цена за предница на Алфа 156/147/GT с включени горни носачи, долни носачи, тампони на стабилизираща щанга и труд - 490 лв - времето за изпълнение е около 4 часа.Комплексната цена за заден мост - 6 броя задни щанги, тампони на шенкела и труд - 370 лв - време за изпълнение - около 4 часа.Комплексна цена за Алфа 166Задно окачване - 4 полиуретанови тампона за двата задни носача, 4 полиуретанови тампона за малката щанга, унибалите на шенкела(така наречените скърцащи втулки, с включен монтаж и демонтаж - 330 лв - време на изпълнение - 6 часа максимум.Предно окачване - 6 полиуретанови тампона за долните 2 носача, 4 тампона за двата горни, и 4 рециклирани шарнира, с включен монтаж демонтаж - 460 лв. - време за изпълнение - 6 часа максимум.Ако искате да се уплашите - вижте ценоразписа за БМВ в сайта на Ники...Ники, извинявай че съм цитирал от сайта ти без твое позволение!
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Благодаря за многото отзиви и мнения. Пожеланието от купе към ферари ме накара да се усмихна . Фейслифтнатата. 166 ми харесва но е доста над бюджета и за момента не мога да си помисля за нея. Либра и 156 са дригуя вариант който ми се мотае в главата но ме притеснява, че са едва малко по-големи от купето та за това ги оставям като втори вариант. Като тръгна да купувам ще трябва да взема това решение. Още веднъж благодаря за активността ви колеги :D
Коментар
-
До няколко дни ще имам парите и ще почне реалното търсене, засега само оглеждам и си набелязах няколко наследника на моето купеhttp://www.cars.bg/u738298http://www...652887Тази последната изглежда най-добре на снимките, но пък е с TDS мотор, а навсяъде където чета казват, че jtd е по-доброто. Първата пък ми е най-далече, но пък цената е по-ниска от тази от третия линк, въпреки че е по-нова. Стигнах до извода, че колите във Варна са по-скъпи, много по-скъпи
Коментар
-
Малко развитие по темата или по-скоро завършек... след известно умуване какво да е, си взех капа 2.4 tds. Естествено преди да стигна до това решение през ума ми минаха какви ли не варианти... минах през либра , 156, 166 и дори фокус, но в края на краищата си взех капа преди няколко дни. Все още се опознаваме с дизела, но първите впечатления са с wow ефект. Като човек свикнал с екстрите на италиянките, най-ценно за момента се оказва обдухването на предното стъкло и значително по-добрите фарове и огледала от на купето. Кара се доста по-леко от купето, по-лек волан и педал на съединителя, но все още не съм свикнал къде се намира заднцата при паркиране. Динамиката е по-зле от на купето, но това ми беше ясно преди още да се кача... ще карам в дясната лента явно вече
Коментар
-
Flex написа:...но все още не съм свикнал къде се намира задницата при паркиране. Динамиката е по-зле от на купето, но това ми беше ясно преди още да се кача... ще карам в дясната лента явно вечеПроблемът с Капата е само един единствен - като дойде ред за смяната ѝ, няма с какво!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар