Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

От Fiat Coupe накъде...?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абе то хубаво има Капи 2001, ама самия модел е мислен около 94-95та.

    Коментар


      #17
      хм.

      аз бих си взел ето този звяр :D :D http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...719&f1=details
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #18
        Ами то има много лесен вариант - пак купе, но Каппа ...
        I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

        Коментар


          #19
          Re: хм.

          fuel injekcion написа:
          аз бих си взел ето този звяр :D :D http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...719&f1=details
          Тая била зле и не е нов внос.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            А тази ...
            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

            Коментар


              #21
              Цената е нереална.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Аз бих предложил това: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...одината вече е 2004, мотора е доста повече коне, е и паричките са повече, но това не е морално остаряла Капа....И вече не прилича на сом, все пак затова е фейслифтната.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #23
                  Явка, сметни му обаче, колко му излиза да си оправи от-до окачването.И не ми казвайте, че няма да му се наложи, щото ЩЕ му се наложи.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    emzo написа:
                    Явка, сметни му обаче, колко му излиза да си оправи от-до окачването.И не ми казвайте, че няма да му се наложи, щото ЩЕ му се наложи.
                    Аз съм им голям навитак на тези алфи, но ме спира екзотичността и малкия избор. Не искам вече екзотична кола, макар либрата да излиза от тази графа вече. Окачването не е толкова страшно бре, на бравото карам от 70 000 с без да съм пипнал окачване /отпред/. Май към 5-600 излизаше предницата, задницата също. Сега, един път като го направиш, не би трябвало само с него да се занимаваш. Отделно, че откакто си взех нова част от магазина, която не може да си върши работата достатъчно качествено и се наложи да си купя 2 ръка част, съвсем си затвърдих мнението да си купувам носачи от морга, но хубава марка. На либрата съм над 20к при мен, колата е на 205 000 и носачите са оригиналните заводски. Мисля, че на тея алфи съединителя им беше драма заедно с маховика
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Явка, сметни му обаче, колко му излиза да си оправи от-до окачването.И не ми казвайте, че няма да му се наложи, щото ЩЕ му се наложи.
                      И за какво са го прави от-до?За да има нужда от това тая кола трябва да е на страшно много километри. И то по нашенски пътища.Сменят се частично нещата. Прави се разваленото.И нейното окачване е също толкова скъпо, както на 156, както на който и да е Пасат след 1998 година, както на Ауди А6 и много други коли.Все пак това е голяма, тежка кола.А и да не забравяме вече колко алтернативи има - евтини ментаци изкаравщи по 20тина хиляди, рециклажи и т.н.Ако иска евтино окачване - Пунто 1 Ето малко цитати от сайта на ФЕРАРИСТА:156
                      Комплексната цена за предница на Алфа 156/147/GT с включени горни носачи, долни носачи, тампони на стабилизираща щанга и труд - 490 лв - времето за изпълнение е около 4 часа.Комплексната цена за заден мост - 6 броя задни щанги, тампони на шенкела и труд - 370 лв - време за изпълнение - около 4 часа.
                      166
                      Комплексна цена за Алфа 166Задно окачване - 4 полиуретанови тампона за двата задни носача, 4 полиуретанови тампона за малката щанга, унибалите на шенкела(така наречените скърцащи втулки, с включен монтаж и демонтаж - 330 лв - време на изпълнение - 6 часа максимум.Предно окачване - 6 полиуретанови тампона за долните 2 носача, 4 тампона за двата горни, и 4 рециклирани шарнира, с включен монтаж демонтаж - 460 лв. - време за изпълнение - 6 часа максимум.
                      Ако мога на смятам - окачването на 156 излиза по-скъпо даже...Дет се вика - "абе не ги карат много"... Ако искате да се уплашите - вижте ценоразписа за БМВ в сайта на Ники...Ники, извинявай че съм цитирал от сайта ти без твое позволение!
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря за многото отзиви и мнения. Пожеланието от купе към ферари ме накара да се усмихна . Фейслифтнатата. 166 ми харесва но е доста над бюджета и за момента не мога да си помисля за нея. Либра и 156 са дригуя вариант който ми се мотае в главата но ме притеснява, че са едва малко по-големи от купето та за това ги оставям като втори вариант. Като тръгна да купувам ще трябва да взема това решение. Още веднъж благодаря за активността ви колеги :D

                        Коментар


                          #27
                          До няколко дни ще имам парите и ще почне реалното търсене, засега само оглеждам и си набелязах няколко наследника на моето купе http://www.cars.bg/u738298http://www...652887Тази последната изглежда най-добре на снимките, но пък е с TDS мотор, а навсяъде където чета казват, че jtd е по-доброто. Първата пък ми е най-далече, но пък цената е по-ниска от тази от третия линк, въпреки че е по-нова. Стигнах до извода, че колите във Варна са по-скъпи, много по-скъпи

                          Коментар


                            #28
                            Бре тия капи ми мязат на последната волга.
                            Обичам си работата.

                            Коментар


                              #29
                              Малко развитие по темата или по-скоро завършек... след известно умуване какво да е, си взех капа 2.4 tds. Естествено преди да стигна до това решение през ума ми минаха какви ли не варианти... минах през либра , 156, 166 и дори фокус, но в края на краищата си взех капа преди няколко дни. Все още се опознаваме с дизела, но първите впечатления са с wow ефект. Като човек свикнал с екстрите на италиянките, най-ценно за момента се оказва обдухването на предното стъкло и значително по-добрите фарове и огледала от на купето. Кара се доста по-леко от купето, по-лек волан и педал на съединителя, но все още не съм свикнал къде се намира заднцата при паркиране. Динамиката е по-зле от на купето, но това ми беше ясно преди още да се кача... ще карам в дясната лента явно вече

                              Коментар


                                #30
                                Flex написа:
                                ...но все още не съм свикнал къде се намира задницата при паркиране. Динамиката е по-зле от на купето, но това ми беше ясно преди още да се кача... ще карам в дясната лента явно вече
                                Първо - честито!Това с задницата беше нещо, с което не можах да свикна. Парктроник за под 40 лв ми реши проблема веднъж завинаги.За динамиката - не знам как е дизела, но аз на бензин нямам проблеми Виж, на метан е друга боза, но пък цената оправдава всичко Проблемът с Капата е само един единствен - като дойде ред за смяната ѝ, няма с какво!

                                Коментар

                                Working...
                                X