Аз не виждам връзка между паркирането и задръстването е може и да има някъв процент но е адски малък. В прочем от началото на Септември забелязвам увеличен трафик поток които съвпадна и със смяната на синята зона
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Няма да облекчи много трафика щото в центъра почти всички улици са еднопосочни и там дали е тясно или широко е все тая може да върви една кола .Трябват да се разширят улиците там където е възможно да има подлези -надлези за коли и хора. И пари много няма да съберат щото няма коли особено в Синя зона.
Единственият начин да се облекчи трафика в центъра на София е да се сложи такса "преминаване през центъра на София" 60лв/месец. Примерно. И без това имате ОБЩИНСКИ транспорт, който свързва всичко и всички. Лично аз в София НЕ БИХ ползвал колата си, ако не карам всеки ден тежки неща. Във Варна например градския транспорт е в окаяно състояние (общинския) и почти в добро - на единствената оцеляваща фирма... Но както писах по-горе - мрънкате като вдовици за дедов...
За мен единствения начин да се облекчи трафика е да се изгради едно модерно сити, с всичките му паркинзи, офис сгради, инфраструктура, и целия ш*бан бизнес да се изнесе най-сетне от центровете на градовете. Защото 80% от трафика е снабдители, куриери, служебни автомобили и подобни. Нека центъра на градовете да е за паркове, детски градини, университети, галерии, музеи и т.н.
Единственият начин да се облекчи трафика в центъра на София е да се сложи такса "преминаване през центъра на София" 60лв/месец. Примерно. И без това имате ОБЩИНСКИ транспорт, който свързва всичко и всички. Лично аз в София НЕ БИХ ползвал колата си, ако не карам всеки ден тежки неща. Във Варна например градския транспорт е в окаяно състояние (общинския) и почти в добро - на единствената оцеляваща фирма... Но както писах по-горе - мрънкате като вдовици за дедов...
Не си прав.Ако имаш удобен транспорт ОК, но като нямаш какво правиш?Мен не ме интересува дали рейса ми е Чавдар или Мерцедес.Мен ме интересува да се кача на някакво превозно средство и да стигна до където трябва.Но, за да го направя това в моя случай, за да стигна до работа, трябва да сменя 3 автобуса.Тези 3 автобуса без чакане ще ми дойде около 1.5-2 часса път без да броим чакането на всеки автобус.Ако чакам всеки автобус поне 5 минути?Излиза, че за да ходя на работа и да се върна от там всеки ден с транспорт ще ми отнема около 4.5 часа Аз не се смятам за тежко нещо, за което да ми се налага да се самопремествам с личен автомобил вместо с обществен такъв.
Да ви е честита новата придобивкаhttp://plovdiv.dir.bg/news.php?id=12061235 да си купят въже и да се обес---т с тези пари където ги събират като гледам ефекта от синя зона няма много освен да изнервя хората не е намалял трафика толкова колкото са си мислили.То и няма никаква статистика това където го съобщават са много далеч от истината.
Пред блока ми стана някакъв АД. Улицата е еднопосочна, от дясната страна е парк и имаше нещо като тротоар разделяш тревната площ от улицата. Той е широк около 50см и по него хора трудно минават. Паркирахме си колите там и на тротоарите откъм блока, който си е доста широк, но пак не можеше да събере всички коли които паркираха на нашата улица. Общо взето, всички хора, които работят в района се бяха научили да спират на нашата уличка, защото булеварда пред офисите им е синя зона. Резултата беше, че 2 години, ако аз или някой съсед се прибере по обяд с колата си, трябва да обикаля блока поне 30 мин, докато намери къде да спре! И 2та тротоара бяха претъпкани с коли, даже пешеходец няма как да мине! Беше доста неприятно, но търпяхме! Сега решението което общината взе е да направи и нашата уличка зелена зона и ДА СЛОЖИ КОЛЧЕТА НА ДЕСНИЯ ТРОТОАР с което да направи местата за паркиране на половина! Защо да ги давам тези пари, като пак няма да мога да си паркирам пред блока?
Защо да ги давам тези пари, като пак няма да мога да си паркирам пред блока?
За да си платиш веднъж абонамента, а после още веднъж - такса за синя зона (щото в твоя район няма места), и най-накрая - ако забравиш да си платиш - да ти вдигнат колата и пак да си платиш като поп.ПЛАЩАНЕ, ПЛАЩАНЕ и ПЛАЩАНЕ!Това е ЕДИНСТВЕНОТО нещо, поради което се приемат тия сини и зелени и пембени зони.И ако в големите градове все пак има някакъв смисъл, какъв е смисълът да има такава зона в Ямбол?!? Където никога не е имало проблем нито с движението, нито с паркирането, нито с нищо.ДАЙТЕ ПАРИТЕ СИ НА ДЪРЖАВАТА, ТЯ ЗНАЕ КАКВО ДА ПРАВИ С ТЯХ....Как ли пък не!
Аз четох че в много градове в ЕС където има сина зона Пак има проблеми с преминаването и паркирането и винаги няма отчет къде са парите на много места е и по евтино от Тук Дори във Велинград има синя зона а то има няма 1000 коли и може спокойно да се движиш пеш в центъра щото е малко мястото но така се губят курортистите -хората където идват за някой ден да почиват. Същото е и в Несебър - Слънчев бряг и Созопол .
Незнам, страшна простотия е това! Аз като трябва да избирам през деня дали да отида до центъра с кола или с градски транспорт или пеша да се разходя, винаги избирах да оставя колата си пред нас и да се разходя, хем по-здравословно, хем по евтино ми излизаше и сега какво се получи! Ти досега си ходил пеш - дай сега 500лв за да се научат всички! Като си направя проста сметка ми излиза, че за една година ще ми е по-изгодно да си взема колата и да си я паркирам пред офиса, който ми е на 15-20 мин пеша и досега почти не съм ходил с кола, за да си я спирам пред него и да си спестя едни 300лв, за някакъв стикер с който ще мога да спирам пред блока, евентуално ако има място пред него на което да спра!
Коментар