не знаете какво влага в "не върви". за едни много върви за други хич. а пък тръбичките както казах за 3 фиата и на 3те съм ги правил
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Леле какво Типо ...
Collapse
X
-
spasov2 написа:Какви тръбички бе?Какви 113 коня бе?Сигурни ли сте че онова Типо не е било турско?Или човека е фолцвагено любител!Типо 2.0 8V може да дръпне и Мерцедес 190Е!ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
ВИН: zfa15900007290308Catalogue: MW | TEMPRA 1750-2000 (1989-1993) MVS: 159.143.0(0) | BN 2000 MPI"W" USA’83 SX SS.TAXI (D) Engine Stamp: 159A6.046 Version Code: 159AP Version: V5 | SPECIAL VERSION TAXI (D) Engine Version: M3 | 2000 USA’83 Interior: 140 | VELLUTO BLU Vehicle No: 07272188 Engine No: 1344204 Prod. date: 1991-12 2.0 8V 113hpTRUE: за спирачните тръбички сте прави, за дръжките в купето също сте правиFALSE: всичко останало моторчетата на чистачките горят защото никои не се сеща да капне масло на лостовите механизми, окачването може би не е достатъчно здраво за хората които са свикнали да карат само направо без да заобикалят дупките(аз съм сменил втулки на носачи но така я купих ...) гърнета съм сменил - нормално! "капака на двигателя знам от къде се отваря за обща култура" дай боже и за напред да е така - за една година не е отварян заради повреда, незнам даже и колко масло има! определено не я карам като пенсионер, почти всеки който се е заял с мен е гелдал ето това(в градски условия естественно - обикновенно бакшиши и голфове бегачки):Peugeot 406, 2000 HDi 90
ex. Peugeot 106 1,5 D
ex. Ritmo 70 138B2.000
ex. Tempra 2.0 159A6.046
Плийз, юз кирилик алфабет! Иф ю нот булгариан, но проблем юзинг shlockаvitsa. Бест регардс!
Коментар
-
тоя пич яко се одавил с тоя пачник кви са тия глупости колата е много добра и се отблагодарява стига да се грижи за нея аз моето го карам 90000км в българия и немам такива проблеми че той от части да го бе сглобил щеше да бъде по сполучливо но си мисля че това си един вид провокации САМО ИТАЛИЯ
Коментар
-
Тоя пич беше писал и нещо за задния мост, ама явно не го е виждал отдолу, щото това нещо с един флекс го рязахме 4 часа( ) докато го отрежем.Само сега не казвайте че сме калпави майстори :D .Иначе всяка кола си има проблеми, за голфовете и опелите например като тръгнеш вечер по улиците-на всеки трети му свети едниния фар!И още нещо-вижте какво става във форумите на немските и френските автомобили-в раздела консултации да не мислите че всички пишат"баси моята кола нищо не и се чупи...що така???"N.Y. State of Mind
Коментар
-
Абе май е уцелил на 80-90% :D и колегата пакумба е прав.но пък има и друго нещо просто това са едни стари коли и никой от конструкторите не е мислил за такава експлоатация.5-6 години и чао на колата а ние ги взимаме и искаме и много да вървят и малко да горят и нищо да не им става.HONDA I-VTEC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар