ls1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси, свързани с ремонт на кепмер
Collapse
X
-
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Шперплат ще режа, 6mm. Не ме интересува перфектен срез като линия, отгоре ще се залепя корк и няма да се вижда. Но си мисля че един хубав качествен нож на зегето може да ми улесни работата, доколкото знам 80% от качеството при работа със зеге идва от ножа.Обаче изместваме темата. Къде мога да намеря ножове с такова захващане, освен в тоя интернет магазин? Има ли ги по-строителните хипермаркети или да обикалям по-специализирани магазини?
Коментар
-
Такива триончета би трябвало да има навсякъде, където се продават триончета за зегета. Не те съветвам обаче да си купуваш триончета за метал, за да режеш шперплат. Със ситни зъби да са - да, но да са за дърво.Лъжеш се, че основно качеството на ножа ще ти улесни работата. Да, ножа също е важен, но най-важен е махаловидния ход на ножа.
Коментар
-
Имам едни отвори отстрани на кемпера, ограденото в червено......които са под решетките. Ето една снимка отвътре, там се вижда какви са отворите.Понеже махам хладилника, а те само на него му трябват, сега искам да запуша тези дупки. Това което ми хрумва е да използвам изолационна битумна лента, с някакво фолио покритие отгоре дето са, по-широчка, към 20см ще трябва да е. Няма как да сложа нещо твърдо, защото ламарината е нагъната в профил, на вътрешната снимка се вижда как. Трябва нещо мекичко да е.Дайте моля някоя идея ако ви хрумва, освен битумната лента.
Коментар
-
Колеги, ще ремонтирам тавана на кемпера скоро. Мисля да го намажа с течна гума, за да се получи безшевно. Засега съм се насочил към Акрофлекс, но ме притеснява че няма ув защита. Течната гума с ув защита е или черна, или двукомпонентна, от първото искам да избягам заради нагряването през лятото, а от второто за да не ме притиска време на стягане докато боядисвам. Има вариант и след акрофлекса да намажа с някаква ув защитна боя, но не знам доколко ефективно ще е това.Някой дали може да ме посъветва какво да ползвам, моля?
Коментар
-
Ползвал съм Изомакс Еласта.Първо се грундира/по спомен се разрежда1:1/и след това се нанася основния слой.Покрива на беседката ми е направен така и за четири години не е мръднал.Намазал съм си улуците отвътре-перфектно.Хубавото е,че може да се оцветява,макар и оцветитела да е скъпичък.На каучукова основа е,доколкото си спомням.Разрежда се с вода и няма притеснения с времето за нанасяне.PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!
Коментар
-
По принцип с Изомакс Еласта имам няколко проблема. Първият е че ми се ще изолацията да е максимално бяла. Лятото в кемпера става голяма жега и ми се ще да използвам всеки шанс за отблъскване на слънцето. Второто е че Изомакс Еласта не е подходяща за стъпване отгоре, максимум 2-3 пъти в годината. Не че се разхождам по покрива на кемпера, но доста често минавам през ниски клони. Понякога има качване заради ремонт на люк да речем, или пък ако един ден сложа кутия за багаж отгоре ще имам повод да се качвам. Освен това тежестта на Изомакс Еласта е 2.5кг/м2, а Акрофлекса е тройно по-малко. Не че има голяма разлика дали ще е 25кг боя на покрива или 10кг, но все пак е тежест качена на 3 метра височина върху автомобил, добре е да се избегне ако може, че и без това тея 70 коня цяла къща носят.
Коментар
-
Колеги, отново имам нужда от съвет. Направил съм вече стените вътре с шперплат, ето как изглежда сегаВъпроса сега е с какво да ги покрия. Не искам тапет. По принцип обмислям сериозно да ползвам корк. Обаче искам да обмисля други алтернативи, като ламинат или ламперия. Не съм работил обаче с тях и затова ми трябва вашето мнение дали може да стане работата. Примерно как би понесла ламперията на вибрации и може би лекинко усукване, все пак - камион. Ще има ли проблем с тея клик системи, ако стената не е перфектно права, защото колкото и да съм се старал все пак сложа ли мастара ще покаже коремче по някой милиметър тук таме. Също и колко тежат, нямам идея, горе-долу колко е на квадрат тежестта?Много ми се ще нещо такова да се получи накрая Ще съм благодарен на мнения.
Коментар
-
Ползвай ПВЦ ламперия на профилинк. Имат цветово разнообразие,леки са и предполагам ще поемат усукването.Инструкция за монтаж
Коментар
-
krasio_79bs написа:Ползвай ПВЦ ламперия на профилинк. Имат цветово разнообразие,леки са и предполагам ще поемат усукването.Инструкция за монтажPUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!
Коментар
-
Това с ПВЦто. ще стане добре, леко е ще се огъва прилично.Ако имаш възможност огледай самата сглобка където влиза даи се захваща здраво и колко добре потъва навътре.Аз от бриколажа си взимах едни уж еднакъв модел, но имаха разлика в края малко и при едните се получаваше по добро захващане отколкото при другите. Пакетите бяха еднакви, но вътре имаха разлика в едно ръбче. На някъква фирма Нолина мисля че бяха.Където има възможност за по сериозен сблъсък - около масички и столове и около вратата или леглото е добре да сложиш някъкъв друг материал, че тази ламперия ако се удари по силно може да стане дупчица. Или другият вариант е около по уязвимите места, така да си оформиш ламперията че да е възможно да се сменя лесно увреденият панел, а не да се разглобява половината кемперче за да смениш една ламела. Ако си го предвидиш овреме , може да стане доста добре. Предлагат се и някъкви ъглови лайсни за подобни ламперии , но нещо ми се сториха много големи.Аз съм ползвал обикновенни ПВЦ винкелчета от бриколажа и съм ги лепил с силикон или с някво лепило , не помня. Има избор на размер и стоят доста по компактно в сравенение с оригиналните завършващи лайсни и ъгли.Само не знам с тази ламперия дали няма да се чува пукане и скърцане от сглобките като се движи кемперчето.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар