Целта не е само да седи стиропора. То ако е така разбира се че едно точно изрязване ще е достатъчно. Ограничен от фермата и шперплата няма да има накъде да мърда. Обаче аз искам цялата тая конструкция да носи. Да стане един здрав сандвич, панел. Едното захванато за другото и всичкото едно цяло. Не го възприемайте като микробус, на който трябва да се сложи вътрешна изолация. Микробуса има здрава, корава стена. Тоя алуминий, който виждате при кемпера, е с дебелина дето се вика на цигарена хартийка. Няма ли я фермата да го държи се вее като перде. Изобщо не е носещ, камо ли стабилен като ламарина на автомобил. Носещото е вътрешното, затова се прави тая ферма, тя е носещия скелет. Обаче ако го няма шперплата фермата е като гардероб без гръб, колкото и да са здрави свръзките си е паянтово, иска си гърба, който даже да е прост фазер - веднага вкоравява цялата конструкция. Затова в момента както е на летви не смея да мърдам кемпера. Та, целта е всичко да стане максимално едно цяло.Също трябва да се има предвид, че цялата тая висока кошница пода като мръдне един сантим горе прави голям мах. И като си представите един камион как се гъне и суче можете да си представите какво ще се случи, ако по дървото и свръзките му се ползват китове и смоли. Не е като вкъщи, да е стабилно. Пък и върху шперплата ще слагам 5мм корк, който ще скрие шперплата и свръзките.Тръби и кабели няма да пускам отвътре, умишлено искам да са отвън. Не ми пречи че ще се виждат, искам да имам постоянен достъп.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпроси, свързани с ремонт на кепмер
Collapse
X
-
Е чак толкова паянтово не е . Просто си представи ферма от дървени летви захванати една за друга с планки и винтове и някой да я клати отстрани. Колкото и да е здрава с времето ще поддаде. Обаче хвани летвите с една плоскост за гръб и ще е много по-издържливо.Засега след сбор на мнения отвсякъде съм на този вариант.1. Намазвам летвите на фермата, там където ще контактуват с шперплата, с добро лепило за дърво, Хенкел водоустойчивото например, много го хвалят.2. С пистолет слагам пяна по алуминиевата стена и тъничко по вътрешните стени на летвите, там където ще контактуват със стиропора.3. Слагам стиропора.4. Слагам пяна на стиропора, откъм шперплата.4. Слагам шперплата и го захващам за летвите с винтове. Така имам захващане с три метода, веднъж с винтове, втори път с лепило за дърво, трети път с пяна. Един да ме предаде другите ще държат. Пяната - примерно такава.
Коментар
-
Знам как се стабилизира конструкция, занимавал съм се с дърводелство, изработка на мебели. Лепилото което ти трябва е поливинил-ацетатно, не е необходимо да е на Хенкел (предполагам ще е по-скъпо то), също си мисля, че няма да имаш там чак толкова вода, че да е необходимо водоустойчиво, но ако искаш вземи го такова. Влизаш в някой магазин, където продават лепила за дърводелци и искаш такова лепило, ако пък го вземеш да е за сглобки, тогава няма отлепяне, но пък стяга по-бързо. Заради това мажи с лепилото чак когато си готов да сложиш шперплата.
Коментар
-
ele написа:Защо не ползваш вата вместо стиропор - по-гъвкава е и обира неравностите. освен това от вътрешната страна на летвата можеш да забиеш пирон или винт да я придържа, вместо да лепиш.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Градски, не знам за какво дуене говориш и технологични отвори, обаче оригинално си беше както го правя сега и нямаше проблеми. Реално тук там съм посгъстил фермата и съм ползвал планки за по-голяма здравина, оригинално беше с едни телове като такер, обаче по-яки и по-надълбоко. Иначе като ’сандвич’ всичко е същото.Стария стиропор го вадих отвътре снежно, ама СНЕЖНО бял. Около него в допир шперплат, летви, станали на кал - обаче стиропора като нов, грам мухъл нямаше.Въпроса ’каква’ изолация не седи, вече съм взел Неопор 3см. Между другото, преди да отворя и да видя за какво става дума задницата си изглеждаше ей такаНищо му няма, ужким. Като смъкнах тапета и понадникнах зад шперплата - леле мале...Като изчистих ’до чисто’ стана такасамо без новите летви, то се вижда кои са.Някой може ли да ми каже за какво да внимавам като купувам пистолет за пяна? Попрочетох това онова, доколкото разбирам трябва да е от тези, които имат отзад една врътка за да се регулира дебита, а не да се разчита само на реглаж от спусъка. Нещо друго трябва ли да внимавам? Марки, мерки, теглилки?
Коментар
-
ls1 написа:Хенкел ще сложа, че имам. Значи ти препоръчваш да ползвам лепило за летви-шперплат, а не пяна? Че има хора които ми казват всичко да направя с пяна.
Коментар
-
Здравей колега, Мислил ли си да залепиш летвите за алуминиевата стеничка със силикон. Там където лягат летвите на алуминият.Така ще се фиксира конструкцията и ако има вибрации няма да се удрят дъските в алуминия. Силикона се надявам да е достатъчно добър да поема някъкви вибрации без да се разцепи.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Колеги, оказа се, че зегето ми е с такива ножовеа аз от магазина си взех по погрешка от другите, с Т опашките. Въпроса ми е тези от снимката екзотика ли са някаква или може да се намери по магазините без проблем? Аз досега съм намерил тукhttp://www.toolpak.bg/product/126/no...upkiнякой дали може да каже това някаква куча марка ли е? Трябва ми да режа 6мм шперплат, откъдето купих шперплата ми казаха ако режа със зеге да ползвам нож с максимално ситни зъби, за метал, и да режа бавно, за да не се отчеква от шперплата.
Коментар
-
Това като го гледам е BOSCH - как така да е куча марка?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар