Здравейте колеги!В новя брой на AutoBild има статия за 500L .Незнам но прочетох само 4-5 неща за характеристиките и останалото беше хленчена за това ,че горната част била копирана от MINI Coyntryman което според мен не е така а проста това са новите тенденции в дезайнали дори и да беше копирана горната част не могат да нарекат 500L КОПИЕ на Mini countryman!!!!!и НАЙ НАГЛОТО беше да нарекат миниго "оригинал" а 500L"фалшификат"!Преятен ден колеги!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Autobild се подигра с 500L
Collapse
X
-
Показах го на жена ми и тя не го хареса! Докато 500 си го харесва много и в момента.Самото име 500L определено навява на мисъл за удължена версия на 500, а то реално си е друга бира ...А тавана подозрително прилича на този на Мини, ама то не е лесно да се твори нещо уникално всеки път.А още помня колко бяха очаровани от Автобилд като взеха за 100 000 км тест Луйджи (така бяха кръстили 500).F31 BMW 320d
-
dikanio написа:Маанете ги тия глупаци autobild. За мен е важно мнението на Top Gear, а те се кефят на всичките разновидности на FIAT 500 :D
Коментар
-
rotdot
Тъй като съм абониран за Ауто Билд, за да има какво да чета в банята, да не кажа тоалетната, ще ви споделя моите доста шокиращи наблюдения :D Никога, абсолютно никога, VW не е загубило сравнителен тест, дори и пасат, който на продължителния тест го вкараха 9 (!) пъти в сервиза и смениха помпа дюза цялото управление и чарколяк си мачкаше всичко с "финна шлифовка", "делови кокпит" и т.н., дето тоя "делови кокпит" не може да познаеш в коя кола си седнал от него, шкода ли е, поло ли е, голф ли е, все същото :D Наскоро с новия VW Up станаха максимално смешни, кола на годината, революционен.. обаче екстра "жабка" - 495лв, в най-високото оборудване има вече и цял ЕДИН електрически прозорец. Та тия неща на страна, истината е, че самите тестове и точки са доста, ама ДОСТА манипулирани. Пример - Сравняват пунто, UP и пежо май беше - пунтото с климатроник, блутут, вход за карта и USB, UP с един ел. прозорец и жабка - 9 точки за оборудване на пунто и 9 за UP. Предните и задни седалки разстояния на Пунто с по 5-10см по-големи от UP - точки за каросерия, качване и простор по-високи за UP. TwinAir 80, 90 коня - но не е толкова еластичен колкото атмосферния 75 коня на VW. Просто понякога съм откривал такива несъответствия, че може шапката да ти падне. Някой ден може да ги събера, пазя си ги всичките, ще бъде много интересно. Истината е, че за Auto Bild има само VW, Audi и BMW.. на Opel хич не му цепят басма, ама нормално, не е немски а GM. КИА-та я представят винаги с немския шеф-дизайнер, Форд го представят като модела от Кьолн. Абе мързи ме да пиша, ама на такива съм се нагледал, че по-нагласена работа никъде няма
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар