Здравейте, не знам темата да ли е много за този форум обаче ще опитам защото тука съм свикнал да задавам тъпите си въпросиПонеже на скоро си продадох фиатката ще си купувам друг автомобил,обаче този път реших да пробвам нещо немско.Спрял съм се на Пасат Б4 този който се произвежда до 96г с мотори 1.6 101hp,1.8 90hp и ауди 80 б4 вероятно с 2.0 115hp.И двата автомобила ще се търкалят на газ,ще бъдат комби с климатик.Ако някой колега и имал пряк допир до тях ще се радвам да сподели кой мотор е по-добър,разход,кой автомобил е по здрав,лесен и евтин за поддръжка и бие на возия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет при избор на автомобил
Collapse
X
-
не съм карал аудито, скоро си продадох пасата(б4 комби 2.0 150 коня с газ)....Пасата е с безбожно ефтина поддръжка(на бравата ми са и по-скъпи частите), разхода ми с обикновенна газова беше около 12-13 градско.На 1.6 му се носи слава, че бая си хапва, а 1.8 го дават перфектне за газ.Може да се замислиш и за 2.0 115 коня само че в пасат а не в ауди, защото пасата е и доста по широк отвътре.За поддръжката... пасата си е лесен отвсякъде.
-
Пасат 1.8 моно е добър вариант. 1.6 на това купе е слаб и ще е доста изтормозен, а 2.0 115 коня е лаком и капризен за газификация. Не на последно място е данък и застраховка.По-важно е да намериш запазена кола, че са на доста годинки. Ако се поогледаш за Ауди и намериш запазено, по-добро е като здравина и качество от Пасат, макар и леко по-тясно. Всичко е въпрос на конкретен екземпляр.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Тези пари крайна цена ли са, или оставяш за регистрация и обслужване? За годините 1995 - 6 читаво комби извън Пасат и Ауди трудно ще намериш, доста са стари колите, а и неподдържани, заради годините им. Ако намериш поддържана кола, купувай смело. Ауди от тези години е желязно, с евтина поддръжка и сравнително технологично за самостоятелни ремонти, ако ти се занимава. Това са последните коли,, направени да служат дълго и безпроблемно. Избягвай механичната инжекция, ако е разбъзикана и не работи добре, както и куатро - там има скъпи и сложни неща, които могат да ти вгорчат живота. От моите клиенти и познати, които са имали, или имат Ауди Б3 и Б4, не съм чул лош отзив нито веднъж.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
За пасата нищо не мога да кажа, ама виж да аудито мога да споделя това онова. Вярно че моето е ТДИ , ама поне за другите работи да те светна. Наистина вътре не е много широко, пасата ще е по широк, но си има достатъчно място отпред. На задната седалка може да е малко тясно но зависи от возещия се там. При мене до сега не са се оплакали за място отзад. Иначе мисля че окачването му не е от най издръжливите, особено по предницата. Но пък иначе е евтино за ремонт, ремонта на цялата предница да ти стъпи на 300-350лв и то с работата. Аз сменях предни амортисьори и два кормилни накрайника. Общо ми излязоха 150лв. ама не съм вземал най евтините части, е не са и най скъпите де. Маслените амортисьори за Б4 за мисля че 48лв бройката. Аз сложих газови затова ми стъпи единия на 60лв. Комплекта накладки за предницата е около 40лв пак средна хубост, нито най евтините нито най скъпите. Спирачните маркучите за цялата система излизат към 38-42лв. За други неща какво да кажа. Масла и филтри вече ти си решаваш на кои да заложиш. За бензиновите двигатели бих те посъветвал да вземеш 1,8 моно и на газ ще ти е перфектно, или ТДИ ама ти си си решил да е бензин. Ама то пък при Б4 май 1,8 моно няма. Иначе е здрава и стабилна кола, вози сравнително добре, но най големия и проблем както споменах е окачването, колкото и да го правиш винаги ще има нещо да похлопва. Даже може да го прочетеш това и в ауди форума, там споменават тази похлопваща подробност на Б4. А за ръжда няма какво да се притесняваш, то е с поцинковано купе и кажи речи е вечно, освен ако не е пипано нещо по него. Аз имам обелена боя до метал на някой места и се забелязва само повърхностна ръждичка дето може да се изчисти със водна шкурка. Интериора и той е що годе издръжлив, но са коли на по 16-18год, така че е нормално да има тук там закъсано, иначе пластмасите са качествени и няма скърцане. Багажника е голям колкото на Пасата по мои наблюдения, и си е доста добър. Друго особеност на Б4, е че нещо май фаровете ми идват слаби. Ама с едни фарове с лупи се оправят нещата. За сега това се сещам, ако има нещо по специфично което те интересува питай.
Коментар
-
koolio написа:За тия пари ще си намериш и Марея след 99-та година.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
koolio написа:За тия пари ще си намериш и Марея след 99-та година.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
donnna написа:немското си е немско... има да псува после като колежката @мims... то нейното Алди поне е ново... с тоя дърт изгнил кошник на 16 + години бая ядове ше яде колегата
Коментар
-
Миризмата вътре в купето на над 15год. кола мен лично не ми харесва. Може наистина да са от последните издръжливи коли, но са морално остарели - нито спират, нито са комфортни, нито имат някакви необходими екстри, за сигурност и поведени на пътя да не говорим.Лично аз, както си личи и от подписа ми съм минал от италянските на немските и не мисля да се връщам назад(поне за сега ).Но с този бюджет по-добре си вземи нещо по-ново, макар италянка. Караш няколко години и го махаш. Според мен е по-добър вариант от колкото да набиеш пари в 16-7-8 годишна кола.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар