Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет при избор на автомобил

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Дай някоя снимка, да видим хубавицата!
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #32
      nelegalniq написа:
      donnna написа:
      немското си е немско... има да псува после като колежката @мims... то нейното Алди поне е ново... с тоя дърт изгнил кошник на 16 + години бая ядове ше яде колегата
      Правилно, немското си е немско и в пъти го предпочитам пред италианското. Да не ми се сърдят колегите, ама така си е, не може да се оспори. И италианците имат добри изпълнения но.... Примерно една немска кола от тези години е по лесна и по евтина за ремонт от колкото една италианска. Каквото и да си говорим е така. Пък ела ми намери ръжда на аудито , освен тази по обелената боя за която споменах. Че и ще ти осигуря осветление ако трябва, за по добър оглед :D . Не мога да разбера защо хората се заблуждават и боготворят дадена марка автомобили, като това е купчина желязо и не трябва да се впрягаме чак толкова за тях. Просто нека колегата да търси запазен екземпляр и това е . А относно от последните 100-ци за които спомена колегата muns61 и те са доста добър избор, голяма и сигурно кола. Но избягвай механичната инжекция както беше предупреден. Това е една издънка на немската техника. Мой приятел има ауди 100 авант(предшественика на А6) и е с механична инжекция, и точно там му е проблема, иначе всичко друго е 6. Абе каквото и да си говорим аудито си е ауди. А това, че колежката mims иска да си сменя аудито с фиат е неин избор, може и да съжалява после, но си иска фиат и това е, това и е на сърце и това си уважава. Покупката на такава стара кола е въпрос най вече на късмет и много оглеждане .Успех на колегата и дано направи правилния избор.
      Правилно ,Колега Добро разсъждение, и аз така постъпих, гледах първо да е с евтина подръжка, и отзивите за колата .Предната кола ми беше джета 1990г., и бях доволен от нея , имаше някой проблеми, но те бяха от така наречените детски болести.Но откъм ходова, двигател беше бетон.Ако беше като Аудито обработена ламарината, щях да си я карам още, но там бе слабото място.И в един момент, започна да избива лек по лек ръждица, и дойде момента за друга......Но уви, новия голф 4 не бе вече за мен,просто финасовата ми възможност не ми позволява да си взема предпочитаната от мен марка, и както споменах по-горе, гледах първо да е с евтина подръжка и що годе здрава.Но също и още един фактор който според мен не е за пренабрегване е годината на производство.Затова съвета от мен е преди дасе купи дадена кола, е да се събере възможно колкото си може инфо за плюсове и минуси ,и както и подръжката и.Вече колите не ги правят така както преди 95-98год., политиката на автопроизводителите е максимум 5год да издържат ,това е за да не седят работниците без работа Засега аз съм доволен от моята итало-бразилско изпълнение :D :D ,когато я взех миналото лято, най-голямото притеснение ми бе ,да ли ще пали зимата ,Но за щастие немах никакви проблеми,дори при минус 15-16, палеше с един подгрев от четвърт .Така че всеки си е доволен от колата, и то предимно тези, които са попаднали на читави и подържани екземпляри.С една дума ,всичко си е до КЪСМЕТ!!
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #33
        muns61 написа:
        Дай някоя снимка, да видим хубавицата!
        https://www.box.com/s/30c96304256ae18b83edЗабравих да спомена че се отказах от комбито и на седана му е доста голям багажника

        Коментар


          #34
          betuk написа:
          nelegalniq написа:
          donnna написа:
          немското си е немско... има да псува после като колежката @мims... то нейното Алди поне е ново... с тоя дърт изгнил кошник на 16 + години бая ядове ше яде колегата
          Правилно, немското си е немско и в пъти го предпочитам пред италианското. Да не ми се сърдят колегите, ама така си е, не може да се оспори. И италианците имат добри изпълнения но.... Примерно една немска кола от тези години е по лесна и по евтина за ремонт от колкото една италианска. Каквото и да си говорим е така. Пък ела ми намери ръжда на аудито , освен тази по обелената боя за която споменах. Че и ще ти осигуря осветление ако трябва, за по добър оглед :D . Не мога да разбера защо хората се заблуждават и боготворят дадена марка автомобили, като това е купчина желязо и не трябва да се впрягаме чак толкова за тях. Просто нека колегата да търси запазен екземпляр и това е . А относно от последните 100-ци за които спомена колегата muns61 и те са доста добър избор, голяма и сигурно кола. Но избягвай механичната инжекция както беше предупреден. Това е една издънка на немската техника. Мой приятел има ауди 100 авант(предшественика на А6) и е с механична инжекция, и точно там му е проблема, иначе всичко друго е 6. Абе каквото и да си говорим аудито си е ауди. А това, че колежката mims иска да си сменя аудито с фиат е неин избор, може и да съжалява после, но си иска фиат и това е, това и е на сърце и това си уважава. Покупката на такава стара кола е въпрос най вече на късмет и много оглеждане .Успех на колегата и дано направи правилния избор.
          Правилно ,Колега Добро разсъждение, и аз така постъпих, гледах първо да е с евтина подръжка, и отзивите за колата .Предната кола ми беше джета 1990г., и бях доволен от нея , имаше някой проблеми, но те бяха от така наречените детски болести.Но откъм ходова, двигател беше бетон.Ако беше като Аудито обработена ламарината, щях да си я карам още, но там бе слабото място.И в един момент, започна да избива лек по лек ръждица, и дойде момента за друга......Но уви, новия голф 4 не бе вече за мен,просто финасовата ми възможност не ми позволява да си взема предпочитаната от мен марка, и както споменах по-горе, гледах първо да е с евтина подръжка и що годе здрава.Но също и още един фактор който според мен не е за пренабрегване е годината на производство.Затова съвета от мен е преди дасе купи дадена кола, е да се събере възможно колкото си може инфо за плюсове и минуси ,и както и подръжката и.Вече колите не ги правят така както преди 95-98год., политиката на автопроизводителите е максимум 5год да издържат ,това е за да не седят работниците без работа Засега аз съм доволен от моята итало-бразилско изпълнение :D :D ,когато я взех миналото лято, най-голямото притеснение ми бе ,да ли ще пали зимата ,Но за щастие немах никакви проблеми,дори при минус 15-16, палеше с един подгрев от четвърт .Така че всеки си е доволен от колата, и то предимно тези, които са попаднали на читави и подържани екземпляри.С една дума ,всичко си е до КЪСМЕТ!!
          Koгато за първи път видях Палиото, много ми хареса конструкцията - здраво окачване с класически носачи отпред и цял мост отзад - като Уно. Даже се бях навил да купувам, но ме спря липсата на 1.6 8V мотор, неугледният салон и грозната според мен муцуна. Това май поречи на сполучливата конструкция да стане популярна.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар

          Working...
          X