Благодаря за мненията на всички. Клоня към Vredestein и Nokian (около 100 кинта) за момента, но ако положението е тежко ще взема нещо по-тънко. Мерси пак
Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Благодаря за мненията на всички. Клоня към Vredestein и Nokian (около 100 кинта) за момента, но ако положението е тежко ще взема нещо по-тънко. Мерси пак
ако ще са зимни - помисли и за Барумосвен ако не си екстремен зимен шофьор и всяка седмица си на път из високите части на странатаоколо 85 лева са за 14"
някой карал ли е Дейтън? Тази година март-април някъде малко преди да сложа летните ми се прецака едната зимна и си взех 2 Дейтън - това най много ми хареса като шарка, а нямах време да се ровя, да обикалям и да проучвам. Та затова сега ме интересува какво да очаквам от тях
етотова е от днес - Дианапървата цена е "вътрешни" хоравтората - за всички останали + безплатен монтаж
ако можеш качи листата като нормално файлче, не като картинка. да видим какво имат и какво предлагат
имам го само на хартияиначе по телефона също дават информацияказваш размера и те ти предлагат това което е налично в моментано май това са миналогодишни гумирано е още за нова доставка
Аз си карам с така наричаните "всесезонни гуми" от зимата досега.Марката е Тигър и като производител са сръбски.Произвеждат се по някаква американска технология в изцяло обновен по американски стандарт завод в Сърбия.ЦЕната на една такава гума размер 165/80/13 е средно 45-50лв.Аз лично съм доста доволен от гумата в смисъл поведение на колата на пътя в различни условия.Зимата никъде не съм се хлъзнал или да съм забуксувал.Лятото единствения проблем е че поскръцват при по-екстремно спиране защото гумата им е по-мека от на нормалната лятна гума.При дъжд веднага щом се намокрят нямат равни и се държат по същия начин както при сухо време.Аз лично съм доста доволен и независимо от това ще мина на вариант летни/зимни а тези отиват за задни макар че са на около 3000km
аз тези приказки не ги слушамтия гумаджии да не би да работят като тестери на гуми :D
Много точно, изпревари ме с мнението си Повечето от така наречените "гумаджии" са абсолютно случайни хора, които нямат никаква представа от производствените характеристики на гумите, а само чули недочули се правят на разбирачи. На мен и за DEBICA ми разправяха, че били "пластмасови", а аз съм много доволен от тях.
точно затова ходете в големите фирми, а не в гаражите, защото пращат хора на обучение по големите европейски заводи /това се случи и с мен/.дебицата наистина е пластмасова, но много вдигнаха качеството от както ги купи гудиър и са добри - съотношение цена - качество.
Благодаря за мненията на всички. Клоня към Vredestein и Nokian (около 100 кинта) за момента, но ако положението е тежко ще взема нещо по-тънко. Мерси пак
ако ще са зимни - помисли и за Барумосвен ако не си екстремен зимен шофьор и всяка седмица си на път из високите части на странатаоколо 85 лева са за 14"
барума е много слаб като основа и не издържа на дупки и бордюри колкото другите фирми. освен това като качество е далеч от нокиан, а за вредещайн да не говорим. като цена са около корморана /група мишлен/ и никога не бих си ги купил, особено ако корморана е произведен в англия или франция.дейтъна са някви новоизлюпени и няма нужда от експерименти.по не потвърдена информация тигъра са купени от мишлен, надписите на страницата на гумата на тигъра са със същия шрифт и размер като на легендарния модел на мишлен МХТ от близкото минало, което ме кара да си мисля, че е вярно.ласата е турска пластмаса която кара много километри и няма нищо общо със бриджстоун /казва се от търговците за да те накарат да си купиш/, освен това, че бриджстоун са им дали пари и машини за да започнат производство /последното е на 90% сигурно/, но излезнаха добри гуми на добра цена на повечето размери.
Всесезонни правят всички фирми производители на гуми някои от тях много сполучливи за БГ климата.Караш 3 години и изхвърляш :D
грешка. малко фирми правят истински всесезонни гуми. няма такава под 85 - 90 лв.
Грешка. Всички правят. А и да се разберем никой не е казал че трябва да струват под 85лв. а даже обратното по-скъпи са и от зимните и от летните. Предимството е че Не ги сменяш, а и времеро не може да те изненада. А ако караш като идиот може да се претрепеш и с най- яките зимни гуми
Благодаря за мненията на всички. Клоня към Vredestein и Nokian (около 100 кинта) за момента, но ако положението е тежко ще взема нещо по-тънко. Мерси пак
ако ще са зимни - помисли и за Барумосвен ако не си екстремен зимен шофьор и всяка седмица си на път из високите части на странатаоколо 85 лева са за 14"
барума е много слаб като основа и не издържа на дупки и бордюри колкото другите фирми. освен това като качество е далеч от нокиан, а за вредещайн да не говорим. като цена са около корморана /група мишлен/ и никога не бих си ги купил, особено ако корморана е произведен в англия или франция.дейтъна са някви новоизлюпени и няма нужда от експерименти.по не потвърдена информация тигъра са купени от мишлен, надписите на страницата на гумата на тигъра са със същия шрифт и размер като на легендарния модел на мишлен МХТ от близкото минало, което ме кара да си мисля, че е вярно.ласата е турска пластмаса която кара много километри и няма нищо общо със бриджстоун /казва се от търговците за да те накарат да си купиш/, освен това, че бриджстоун са им дали пари и машини за да започнат производство /последното е на 90% сигурно/, но излезнаха добри гуми на добра цена на повечето размери.
грешиш и за Барума и "турската пластмаса" и за всичко горе-долуслужебните ни коли търкалят зимен и летен Барум - с такива са 3-4 коли по 100 км всеки ден в СофияДайтон е марка на Бриджстоун - просто това са по-стари шарки на фирматаако не зависи от цената - ние знаем какви гуми да си купимоще нещо - тук "марковите" гуми са на доста завишени цени
грешиш и за Барума и "турската пластмаса" и за всичко горе-долуслужебните ни коли търкалят зимен и летен Барум - с такива са 3-4 коли по 100 км всеки ден в СофияДайтон е марка на Бриджстоун - просто това са по-стари шарки на фирматаако не зависи от цената - ние знаем какви гуми да си купимоще нещо - тук "марковите" гуми са на доста завишени цени
барума беше най - големия боклук до преди 3 - 4 години, не отричам, че може да са го пооправили . в 90% от случаите, когато една гума изкара повече от 45 000 - 50 000 км. на двигателни колела, тя е фрашкана с искуствен каучук / пластмаса/, такъв е случая с ласса. относно дейтъна, цената му е колкото на клебер и вредещайн и им отстъпва по всички показатели, и ако ще да е на НАСА, пак няма да си купя. незнам кво те лъжат в "диана" и "още нещо - тук марковите гуми" не са със завишени цени, защото продажната цена се определя от фирмата производител, а не от търговеца /90% от случаите в търговията/, както правят от тази фирма и разбиха пазара на автомобилни гуми в страната. п.с. ти си вадиш изводи за дадена марка гуми от 10 - тина души, а мойте заключения са от хиляди хора които са ги карали . и ако имате пари просто не мислете - VREDESTEIN.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...r=asc&start=15 - второто мнение.
Коментар