Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешна помощ в Нова Загора ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешна помощ в Нова Загора ?

    Здравейте колеги,родителите ми на път за морето са закъсали и в момента ги карат към Нова Загора. В момента са в пътна помощ и отиват към сервиз. Фиатът е Браво, жтд105 - след спиране за почивка не иска да запали. Било светнало "нещо" на таблото. Опасявам се да не ги "диагностицират" с половината кола. Насока за сигурен сервиз би била доста добре дошла !Благодаря предварително !
    In JTD I believe, in Nm I trust !

    #2
    Re: Спешна помощ в Нова Загора ?

    googo написа:
    Здравейте колеги,родителите ми на път за морето са закъсали и в момента ги карат към Нова Загора. В момента са в пътна помощ и отиват към сервиз. Фиатът е Браво, жтд105 - след спиране за почивка не иска да запали. Било светнало "нещо" на таблото. Опасявам се да не ги "диагностицират" с половината кола. Насока за сигурен сервиз би била доста добре дошла !Благодаря предварително !
    Като поизстине колата ще запали. Почти съм сигурен, че имат проблем с датчика на запалването, който следи маховика.

    Коментар


      #3
      От 6 часа не могат да запалят, все трябва да е изстинала. В сервиз са - може би нямало нафта...
      In JTD I believe, in Nm I trust !

      Коментар


        #4
        Горивен филтър? Вода в нафтата? Къде са зареждали?Сигурен сервиз в Нова Загора не се сещам, но щом са вече в сервиз...

        Коментар


          #5
          Нафтата е от туби, но не я подозираме, защото и аз карам със същата и нямам проблеми дори и в момента. Чули са, че майсторите обсъждат нещо за датчик на колянов вал... Хол ?
          In JTD I believe, in Nm I trust !

          Коментар


            #6
            Най-вероятно е този датчик. На мен ми беше умрял от раз. Нека се ослушат за шум и от подкачващата помпа. Има един бутон ( инерционен)под прага на шофьорската врата. При мен ми беше нагорял и след едно такова спиране - нямаше палене. Аз елиминирах ключа. Нека баща ти да провери и там.
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #7
              googo написа:
              Нафтата е от туби, но не я подозираме, защото и аз карам със същата и нямам проблеми дори и в момента. Чули са, че майсторите обсъждат нещо за датчик на колянов вал... Хол ?
              Така ме предаде Типото преди доста години - на магистралата спряхме да ядем супа на Хепи и после не запали изобщо... Даже и като изстина.А датчика беше сменян преди има няма година... Явно ментак...После взех друга марка и вече 7-8 години колата си бръмка с него - пред очите ми е редовно.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                Май нещата опират до тоя датчик. По принцип колата му след като е карана пали по-трудно, което ме навяваше на мисълта за запушен катализатор, който задържа газове между себе си и двг. Явно все пак всичко опира до темп. на датчика. Сега чакали да поръчат някакъв датчик, като се разбере ще пиша. Комуникацията с Нова загора нещо е трудна, деа....
                In JTD I believe, in Nm I trust !

                Коментар


                  #9
                  Датчик на Хол, да, само че в случая го водят датчик запалване. Трябва да има записана грешка Cam/Crank Shaft нещо си. С измерване на съпротивлението му също могат да го диагностицират. Има тема в раздела дизели, само я потърси, тъй като аз нямам време в момента да ровя.Датчика да е 80 лв, труд за смяна 20 лв и сте в бизнеса.

                  Коментар


                    #10
                    Датчика 90 лева, 100 лева труд и диагностика. И 120 за пътна помощ - яко начало ма морето
                    In JTD I believe, in Nm I trust !

                    Коментар


                      #11
                      googo написа:
                      Датчика 90 лева, 100 лева труд и диагностика. И 120 за пътна помощ - яко начало ма морето
                      Баси и труда и диагностиката и пътната помощ...Тва да не са ги закарали в сервиз на Ферари бе... И да си ги возили с Ролс до там...Е затова според мене заслужават да фалират 2/3 от занаятчиите в България - като хванат един на зор и гледат кожата от гърба да му свалят!Мръсници!
                      Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                      Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                      ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                      Коментар


                        #12
                        Ново 20... Превъртяло е зъбното колело на вала при дърпане и колата работи нестажилно. Искат да отварят главата и да седи 2 дни там колата.... Не знам вече какво да ги правя...
                        In JTD I believe, in Nm I trust !

                        Коментар


                          #13
                          Като гледам за какво иде реч - по-добре вземи една платформа и иди ги дръпни до някой доверен сервиз, 100% ще ти излезе по-евтино. То като гледам може по-евтино да излезе и нова кола да си купят.... успех и дано продължението да е по-добро, за съжаление не мога да помогна, но ще пращам положителна енергия (май съм слънчасала)
                          Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                          Коментар


                            #14
                            Баси майсторите наистина Дано никой повече не попада на тях ... Не ги слушай да отварят , да търсят проблема отвън . Чувал съм от приятели майстори за няколко подобни случая за jtd , при които карантиите вътре били добре дори след скъсан ремък и при слагането на нов , мотора си е работел както до преди . Ако пътната помощ е тяхна , това си е техни разноски ...
                            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                            Коментар


                              #15
                              Платформа и при Христо в Ямбол е най-близкото, което се сещам до Нова Загора. Нещо ме съмнява тая работа с превъртялото колело. Труда за смяната на този датчик е огромен!!! Работата е за 20-30, максимум 40 лв.

                              Коментар

                              Working...
                              X