Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на кола.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Смарт
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #17
      jimi69 написа:
      Смарт
      дизелов смарт???
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        Има

        Коментар


          #19
          Има , даже един наш общ познат с Боби кара от доста време такъв http://www.cars.bg/u689795Иначе някои от колите са :Пежо 406 1.9 TD или 2.0 HDIСитроен КсараСитроен Ксара ПикасоРено Сценик / МеганФорд Фокус 1.8 TDФорд МондеоFiat Stilo 1.9 JTD 80 , което е доста рядкоШкода Октавия 1.9 ТД90Сеат Толедо 1.9ТД , но трудно се намиратСеат Кордоба фейслифтVW Golf & Audi A3 хубаво до тези пари трудно се намира
          Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

          Коментар


            #20
            Ако вляза в Смарт то вътре ще се вакуумирам

            Коментар


              #21
              е, що не си караш бравото
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
              Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

              Коментар


                #22
                ele написа:
                Na4ko_0 написа:
                ivailo rachev написа:
                vital написа:
                Фокуса е много здрава кола. Имахме служебен още като излязоха, на 330хил го продадохме, после беше такси :D Върви, комфортен е, 90коня. 5 - 5.5 е напълно възможен разход.
                Фокуса не е лош вариант,обаче ако се запътиш на там си вземи стария двигател 1.8 ТДДИ 90 коня,доста е издръжлив,а този ТДЦИ-то е доста проблемен мотор,слаба му е помпата и това е доста често срещан проблем,а и Фокуса не е лош на външен вид(все пак е разработен от Пининфарина )
                +1 TDDI мисля,че си е TDI от по-старите фордове 1,8 90к.с. с турбина и интеркулет - много здрав двигател.Монтиран на Мондео е малко муден и се усеща турбодупката под 2000 оборота,ако се опита рязко да ускори човек,но в обороти си върви прилично.Турбината определено се усеща.Корав двигател определено.С трима човека,багаж догоре и отгоре на тавана,кротко каране по магистралата и никакво щадене при изпреварванията извън магистралата - 4,5-5 разход при големия кораб.Почти да не повярва човек.Градско 10/100 при идиотско шофиране,около 8/100 при задръствания и редки настъпвания.Сигурно може да падне и до 7 и нещо ако се шофира кротко и извън пиковите часове.
                Абе аз карам един такъв кораб от 3 години и това, дето го казваш, хич не е вярно. Пък и няма как да е, като сложиш тия 90 коня на почти тон и триста хич не получаваш пъргъв кон пък и след 2000 оборота. То по книжка разходът е 5, не виждам как няма да щадиш колата и ще го докараш до по-малко. Същото важи и за градското шофиране. Аз препоръчвам фокус или клио.
                Не разбрах кое не е така само?Някъде да съм писал,че колата е бърза или мощна?Върви прилично пише.То и типото ми си върви прилично,ама това не го прави мощно Или твоят кораб му се е счупил двигателя нещо?Понеже на конкретното Мондео проблеми е правил само реле-регулатора на динамото за 7-8 години.Окачването отпред е слабо място откъм някакви тампони на носачитe,а оригналните части на Motorcraft са цифра,но съм говорил за двигателя само.Разходът пък съм го сметнал самия аз,а колата не е моя дори,да я хваля Учуден бях също,то горе си пише - "почти да не повярва човек".Може да е била някаква рядко-добра нафта...Виж,със 140 предполагам може да докара и 8/100 без проблеми.Във Фокус си мисля,че ще се представя доста прилично този двигател.Пак няма да има прилив на мощност,но от 1,8ТДИ 90к.с. какво да очаква човек.Нали се гони нисък данък.Иначе добри коли от всякакви марки бол,само да се уцели читав екземпяр.
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #23
                  Na4ko_0: Нямам намерение да се заяждам, нито пък двигателят ми е скапан, само че колата не лети чак толкова много. Много носи, но е тромава, а ако пътят тръгне нагоре, си вързан след някой бавно движещ се. На светофарите едва отделя, докато влезе в обороти. Иначе по равно и особено надолу - лети. А за разхода нещо си объркал, това съвсем сериозно го казвам. Разход по книжка ми дава при 90 на равно и ненатоварена, иначе с литър отгоре - то хубава, хубава нафта, ама колко да е хубава, че да гори толкова малко при така описаните условия. Но е добър избор за голяма и комфортна кола, ако колегата търси такава, защото само цена е обявил, освен ако не съм го пропуснала. Иначе данъкът е 12 лева и гражданската идва по-малко.Като изключим лиричното отклонение, мисля че този двигател ще стои по-добре на фокус. Въпреки смятам, че клиото е по-добрият избор за по-малка кола.
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #24
                    TDCI 1.8 e безсмъртен мотор. Имам го в баничарка Тоурнео на над 400хил км и преди това още една на същите км Единствения проблем и при двете е бил с дюзи, заради кофти нафта.

                    Коментар


                      #25
                      Моя приятелка има Фокус 1.8 ТДЦИ 2004г. и вече 2 години си кара колата с усмивка.Вчера за първи път се наложи да ремонтира и нещо на термостата, примерно регулатор, който струва 200лв.И без друго е време за смяна на масла/ролки/ремъци.... мисля, че 500лв. обслужване по колата за 2 години е добра сума

                      Коментар


                        #26
                        ele написа:
                        Na4ko_0: Нямам намерение да се заяждам, нито пък двигателят ми е скапан, само че колата не лети чак толкова много. Много носи, но е тромава, а ако пътят тръгне нагоре, си вързан след някой бавно движещ се. На светофарите едва отделя, докато влезе в обороти. Иначе по равно и особено надолу - лети. А за разхода нещо си объркал, това съвсем сериозно го казвам. Разход по книжка ми дава при 90 на равно и ненатоварена, иначе с литър отгоре - то хубава, хубава нафта, ама колко да е хубава, че да гори толкова малко при така описаните условия. Но е добър избор за голяма и комфортна кола, ако колегата търси такава, защото само цена е обявил, освен ако не съм го пропуснала. Иначе данъкът е 12 лева и гражданската идва по-малко.Като изключим лиричното отклонение, мисля че този двигател ще стои по-добре на фокус. Въпреки смятам, че клиото е по-добрият избор за по-малка кола.
                        Ами всъщност маи сме на едно мнение.Описаното от теб си е така,без да си противоречи по никакъв начи с написаното от мен Писал съм за турбо-дупката - те това е,докато влезе в около 2000 оборота е мъртвец и нищо не се случва,като я настъпиш За разхода...не знам,всичко е възможно.То и 5,5 и 6 да е пак е добре за този кораб и би трябвало да е постижимо и при по-малка кола с този двигател.Много се отплеснахме,но то не е за лошо - повече информация за колегата.
                        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                        Коментар


                          #27
                          vital написа:
                          TDCI 1.8 e безсмъртен мотор. Имам го в баничарка Тоурнео на над 400хил км и преди това още една на същите км Единствения проблем и при двете е бил с дюзи, заради кофти нафта.
                          Ако 400 х. км. го имаш за безсмъртен мотор си в голяма грешщка.Колите втора употреба, които идват в БГ са в 99% от случаите на повече от 400х.км.Какви мъртъвци се съживяват, ако не съм го видял никога не бих го повярвал... Всичко дето е било на 400-и става на 170 реални.
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            #28
                            Всяка друга кола, която сме имали(знаеш донякъде с какво се занимавам) не е издържала толкова км. Не всеки Фокус е бил служебен В масовия случай над 100-150хил от нова започват големите проблеми.И аз познавам няколко човека, които вкарват коли, знам какво е И аз съм гледал как буквално изграждат волани или пластмаси по купето. Как вместо кит слагат вестници или брошури от магазини... И т.н и т.н...Изобщо не съм фен и на Форд. Една разходка в сервиза на Мотопфое също е доста показателна От този клас аз бих си взел такава, пак казвам защото около мен са се доказали като здрави. И в момента имам 2такива Фокуса около мен и шАфиорите си се кефят

                            Коментар


                              #29
                              vital написа:
                              Всяка друга кола, която сме имали(знаеш донякъде с какво се занимавам) не е издържала толкова км. Не всеки Фокус е бил служебен В масовия случай над 100-150хил от нова започват големите проблеми.И аз познавам няколко човека, които вкарват коли, знам какво е И аз съм гледал как буквално изграждат волани или пластмаси по купето. Как вместо кит слагат вестници или брошури от магазини... И т.н и т.н...
                              Явно е вярно, че при по-новите коли, ресурса е по-малък.
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #30
                                Няма никакво съмнение в това. Колкото по-нов модел, толкова по-зле като дълготрайно качество. За момента само корейците ме изненадват, ама и км-те са малко за сравнение.Много примери мога да дам и от нашата фирма и от конкуренцията и от познати с нови коли около мен, ама не е по темата.Така и така прецаквам темата Кога ще ме черпиш една бира

                                Коментар

                                Working...
                                X