Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ужас ! То икономии на горива и крушки, размисли по екологични проблеми, то едно блестене на фарове като хиляди слънца ... Защо да не се различават по- лесно лесно движещите се МПС от паркираните ? Кое му е лошото да погледнеш бегло и да видиш дали някой приближава кръстовището, вместо да се звериш, тоя или оня движи ли се ? Нямам думи !
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      krasio_79bs написа:
      Стига с тия крушки бре! Колко често ги сменяте?За 4 години съм сменил едни Найтбейкъри (2бр)със китайски ксенон. Крушките на китайският ксенон ги смених преди година,защото ми се стори ,че светят по слабо от преди.Новите крушки бяха по 9 лв бройката,а старите са ми в багажника за резерва.Карам на фарове и зиме и лете и денем.didich и в момента си длъжен да имаш резервни крушки в автомобила!
      Ами за последните 6 месеца сменям 2 пъти крушка на късите, по спомен около 12лв/бр., предната незнам дали не беше на осрам към 24лв., а през уикенда смених за 50ст. на левия халоген, че ме дразни тая жълтата лампичка да ми свети на таблото, макар че тя е индикатор , че нещо не е наред по ел. инсталацията и е много полезна.Нямам резервни крушки, за което пак явно съм нарушил закона и съм за глоба.Извода от всичко е, че никога няма да се оправим и това е, няма как 10 човека да са ОК, а останалите 1 милион да минават м/у капките и да сме оптимисти, че ще се оправим, това е в БГ и си мисля, че и още по зле ще става за съжаление
      punto HGT

      Коментар


        Dido_Lyubenov написа:
        ... Защо да не се различават по- лесно движещите се МПС от паркираните
        Това е може би единствения довод за, който съм съгласен, че е полезно да са включени фаровете, за всичко останало съм против , но и това може да отпадне ако се научим когато сменяме посоката на движение да подаваме МИГАЧ, тая дума в БГ е ТАБУ
        punto HGT

        Коментар


          didich написа:
          Dido_Lyubenov написа:
          ... Защо да не се различават по- лесно движещите се МПС от паркираните
          Това е може би единствения довод за, който съм съгласен, че е полезно да са включени фаровете, за всичко останало съм против , но и това може да отпадне ако се научим когато сменяме посоката на движение да подаваме МИГАЧ, тая дума в БГ е ТАБУ
          Мигач, като сменяме посоката си е задължително, но ако тоя дето наближава кръстовището, няма да сменя пооката, кой мигач да пусне ? Виж, до сега само веднъж ми се случи да не забележа приближаващ по път с предимство автомобил, за щастие само изтъркахме гумите по асфалта. Оня си караше бъзо, наистина, но аако беше със включени фарове, щях да го забележа с периферното си зрение, въпреки че се движеше доста бързо, и нямаше да е налага да изтръпваме и двамата. Да, колата му беше адно маслено-зелено ( като на военните ), движи се по сенчестата част на пътя под зелените корони на дърветата, а аз погледнах първо в дясно, след това в ляво, и пак хвърлих бегъл поглед в дясно, от където идваше той, но не не го забелязах покрай редицата паркирани коли. Ако обаче беше с включени фарове, щеше да се откроява ясно на фона на шаренията, като движещ се автомобил. Точно този момент можеше да се окаже фатален, ако бях тръгнал части от секундата по-късно и се бяхме засекли кофти. Със сигурност щеше да има поне един пострадал човек и два бракувани автомобила. И защо ? Щото имаме електромери на алтернаторите ? :D Ама така е ! Докато не се опари човек, не знае е там е горещо.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            Чувал съм, май за Англия беше, че за определен цвят на автомобила е задължително карането на фарове, защото заради цвета си се сливал с околната среда, но дали е вярно незнам Вчера смених алтернатор на мойта, май верно трябваше да и бодна един електромер да видим как ще е сметката за тока
            punto HGT

            Коментар


              В кои държави в Европа е задължително целогодишното каране на фарове? Някой знае ли?

              Коментар


                BO написа:
                jenshen73 написа:
                ... са на обороти > 2800. ...
                Нали се сещаш, че говориш взаимно изключващи се неща.Газ анализатора не е предназначен да хваща пушилки. Това няма как да стане.Когато се мери "пушиляка" се мери на максимални обороти. Демек с твоите 2800 оборота нищо не са направили.Може да се върнеш при ония и да им кажеш да почетат малко как да си правят тестовете на двигателите Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                Пак пишеш ей тъй на аба, нали? Щото знака ">" според теб "равно" ли означава? Е, в червения сектор не я вкараха, но все пак си я изрязаха след първия път.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  jenshen73 написа:
                  BO написа:
                  jenshen73 написа:
                  ... са на обороти > 2800. ...
                  Нали се сещаш, че говориш взаимно изключващи се неща.Газ анализатора не е предназначен да хваща пушилки. Това няма как да стане.Когато се мери "пушиляка" се мери на максимални обороти. Демек с твоите 2800 оборота нищо не са направили.Може да се върнеш при ония и да им кажеш да почетат малко как да си правят тестовете на двигателите Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                  Пак пишеш ей тъй на аба, нали? Щото знака ">" според теб "равно" ли означава? Е, в червения сектор не я вкараха, но все пак си я изрязаха след първия път.
                  Ей на, пиша на "аба" (каквото и да означава) пак. Колата се тества при червения сектор.Ако беше знака ">" след цифрата примерно 4000 ОК, ама на 2800 абсолютно нищо не означава.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    BO написа:
                    ...Ако беше знака ">" след цифрата примерно 4000 ОК, ама на 2800 абсолютно нищо не означава.
                    ВО, 4000 не е цифра, а число :D . А по-голямо от 2800 може да означава 2801, но може да означава и 4001. Нека бъдем точни.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      snake написа:
                      BO написа:
                      ...Ако беше знака ">" след цифрата примерно 4000 ОК, ама на 2800 абсолютно нищо не означава.
                      ВО, 4000 не е цифра, а число :D . А по-голямо от 2800 може да означава 2801, но може да означава и 4001. Нека бъдем точни.
                      Щом си рекъл, нека бъдем точни, това обичам най-много. Приемам коментара ти относно числата и цифрите, защото е на място.Женшена е трябвало да го тестват на около 5050 оборота, за да има валидност теста и да мине преглед. Всичко под тези цифри е не изпълнение на теста според изискванията.Също така няма как да му замерят катализатора, защото не са го закачали на газ анализатор. Дори и да го закачат на газ анализатор, просто за шоуто, защото някой няма какво да прави, то човечлето зад апаратурата не знае какви стойности трябва да види, за да може да даде някакво повърхностно заключение за работата на катализатора.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        Dido_Lyubenov написа:
                        didich написа:
                        Dido_Lyubenov написа:
                        ... Защо да не се различават по- лесно движещите се МПС от паркираните
                        Това е може би единствения довод за, който съм съгласен, че е полезно да са включени фаровете, за всичко останало съм против , но и това може да отпадне ако се научим когато сменяме посоката на движение да подаваме МИГАЧ, тая дума в БГ е ТАБУ
                        Мигач, като сменяме посоката си е задължително, но ако тоя дето наближава кръстовището, няма да сменя пооката, кой мигач да пусне ? Виж, до сега само веднъж ми се случи да не забележа приближаващ по път с предимство автомобил, за щастие само изтъркахме гумите по асфалта. Оня си караше бъзо, наистина, но аако беше със включени фарове, щях да го забележа с периферното си зрение, въпреки че се движеше доста бързо, и нямаше да е налага да изтръпваме и двамата. Да, колата му беше адно маслено-зелено ( като на военните ), движи се по сенчестата част на пътя под зелените корони на дърветата, а аз погледнах първо в дясно, след това в ляво, и пак хвърлих бегъл поглед в дясно, от където идваше той, но не не го забелязах покрай редицата паркирани коли. Ако обаче беше с включени фарове, щеше да се откроява ясно на фона на шаренията, като движещ се автомобил. Точно този момент можеше да се окаже фатален, ако бях тръгнал части от секундата по-късно и се бяхме засекли кофти. Със сигурност щеше да има поне един пострадал човек и два бракувани автомобила. И защо ? Щото имаме електромери на алтернаторите ? :D Ама така е ! Докато не се опари човек, не знае е там е горещо.
                        Дидо, спора е безпредметен.......няма как да обясниш на човек, който минала 5-10 хиляди на година и то повечето в града, защо трябва да включва фаровете. Аз съм бетер тираджия и всеки ден се убеждавам колко е полезно човек да си включи фаровете...... Някой от колегите не разбират страната на въпроса. Трябва да погледнат от страната на насрещния автомобил, защото на тях си им е добре, когато той е с включени къси и си викат" Абе аз, що да ги включвам, като виждам идеално" Пък знам ли може и аз да не съм добре с очите......или, пък щото съм по 10 часа зад волана може да съм поизморен и да не виждам добре
                        Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                        Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                        Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                        BMW X3 3.0D Aut

                        Коментар


                          Колега сигурно си прав и аз имам приятел, който кара постоянно и върти из цяла Европа, ми да ти кажа, качвал съм се на тир, ми там панорамата, която се отваря от тая височина е направо супер, видимост огромна и ако от там трябва да видиш 2 светлинки с/у теб за да разбереш, че идва друго МПС, ми то незнам как не сме се затрили до сега всичките, поне да се отървем от мъките
                          punto HGT

                          Коментар


                            абе ще дойдете на мойта )

                            Коментар


                              За криво колело, прав път няма .
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                didich написа:
                                Колега сигурно си прав и аз имам приятел, който кара постоянно и върти из цяла Европа, ми да ти кажа, качвал съм се на тир, ми там панорамата, която се отваря от тая височина е направо супер, видимост огромна и ако от там трябва да видиш 2 светлинки с/у теб за да разбереш, че идва друго МПС, ми то незнам как не сме се затрили до сега всичките, поне да се отървем от мъките
                                Не си гледал където и от където трябва :D Аз съм карал камиони, знам как се вижда, но всичко е относително. МПС -тата по пътищата станаха прекалено много, броят на пишман-шофьорите нараства в геометрична прогресия, от там и ПТП-тата. Не мислиш ли, че е по добре същите пишман-шофьори да са със включени светлини, за да ти прави впечатление всяка тяхна малоумна постъпка, а не да се чудиш "Тоя пък от де се пръкна ? " ? Е да ама няма как да се напише закон, който да гласи примерно "Пишман-шофьорите са длъжни да се движат с включени къси светлини целогодишно и в светлата част на деня." Е за това закона е в сила за всички и коментарите са излишни.
                                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                                Коментар

                                Working...
                                X