Против.Не виждам как посред бял ден ще пропуснеш цяла кола, но ще видиш два фара?
Точно 3 пъти съм се спасявал на косъм от спящи шофьори с обяснение "не те видях" при това - дори и светя като коледна елха целогодишно. Вярно, карам синя кола, но ... "не те видях, извинявай", като скоча на клаксона и го напсувам напоително през прозореца... Три говеда - до момента. Вероятно има още много недоказали се край мен
Основното предимство на пуснатите фарове е при извънградско каране. Автомобилите с пуснати такива са много по-забележими. Миналата седмица пътувах за Русе и при изпреварване в условия на жега и трептящ въздух над пътната настилка, колите с пуснати фарове ги забелязвах много по-отдалеч, което водеше до много по-спокойно извършване на маневрата. Колите без включени светлини изплуваха много по-внезапно от маранята. Особено сребристите.
Е аз какво казвам преди пет страници......
Да, единия се вижда от 2 километра, другия от 1 километър.Ако не ти стигне 1 километър да решиш каква маневра искаш да правиш по-добре не сядай зад волана.
Е аз какво казвам на всяка страница... :D
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Проблемът е, че и без маневри доста хора трудно вкарват колата в правия път, независимо с фарове ли е или без. Те дори лоста за мигачите го имат за излишен придатък към волана. На такива им е абсолютно безразлично дали насреща си с фарове, с моторетка или Краз - все не те виждат и се изненадват, че по пътя има някой друг, освен тях.
Да, единия се вижда от 2 километра, другия от 1 километър.Ако не ти стигне 1 километър да решиш каква маневра искаш да правиш по-добре не сядай зад волана.
Два автомобила, движещи се с по 90 км/ч един срещу друг, за да изминат разстояние 1 км са им нужни 20 секунди.Ако единия от тях се движи не с 90, а със 120 (примерно), времето от първото виждане от 1 км до разминаването спада на 17 секунди.Дали са достатъчни за да се започне и завърши маневра "изпреварване", примерно?
Ако единия от тях се движи не с 90, а със 120 (примерно), времето от първото виждане от 1 км до разминаването спада на 17 секунди.Дали са достатъчни за да се започне и завърши маневра "изпреварване", примерно?
Да... особено ако си с бърз дизел
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Ако единия от тях се движи не с 90, а със 120 (примерно), времето от първото виждане от 1 км до разминаването спада на 17 секунди.Дали са достатъчни за да се започне и завърши маневра "изпреварване", примерно?
Да... особено ако си с бърз дизел
Тъкмо мислех и аз да го спомена
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
има случаи в които при определени условия един автомобил става "невидим"и това няма нищо общо с това кой е за очел лекар и кой нетъй като няма универсално решение най-вероятно ще го въведат целогодишнощом карат производителите да правят дневни светлини, значи ще ни задължат и нас да караме със светлинина който не му пука за крушките и рефлекторите ще кара на къси, който помисли повече ще си сложи DRL модул (дали е напълно легално...най-вероятно не)а относно разхода - това са оправданиякарам си днес по околовръстното с 80, а отляво и отдясно се стрелкат всякакви коли - дали им пука за разхода?същото е и извън градада - даже тук има колеги, които казаха че карали със 110, защото всички други карали по същия начин и това била безопасната скорост че разликата между 90 и 110 е поне 0,5/100 отгоре
Да, единия се вижда от 2 километра, другия от 1 километър.Ако не ти стигне 1 километър да решиш каква маневра искаш да правиш по-добре не сядай зад волана.
Два автомобила, движещи се с по 90 км/ч един срещу друг, за да изминат разстояние 1 км са им нужни 20 секунди.Ако единия от тях се движи не с 90, а със 120 (примерно), времето от първото виждане от 1 км до разминаването спада на 17 секунди.Дали са достатъчни за да се започне и завърши маневра "изпреварване", примерно?
Ами според мен закона на физиката важи и в двете положения без значение дали си с пуснати или спрени фарове. Освен ако срещу тебе не се движи Гоуф-4 или АР156 с електрожени в рефлекторите. Тогава въздуха става по-плътен и времето ти за изпреварване няма да ти стигне, защото не си преценил правилно. Или демек е по-полезно в този случай да изпреварваш ако отсрещния е без фарове Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Да, единия се вижда от 2 километра, другия от 1 километър.Ако не ти стигне 1 километър да решиш каква маневра искаш да правиш по-добре не сядай зад волана.
Два автомобила, движещи се с по 90 км/ч един срещу друг, за да изминат разстояние 1 км са им нужни 20 секунди.Ако единия от тях се движи не с 90, а със 120 (примерно), времето от първото виждане от 1 км до разминаването спада на 17 секунди.Дали са достатъчни за да се започне и завърши маневра "изпреварване", примерно?
Ами според мен закона на физиката важи и в двете положения без значение дали си с пуснати или спрени фарове. Освен ако срещу тебе не се движи Гоуф-4 или АР156 с електрожени в рефлекторите. Тогава въздуха става по-плътен и времето ти за изпреварване няма да ти стигне, защото не си преценил правилно. Или демек е по-полезно в този случай да изпреварваш ако отсрещния е без фарове Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Важи, да. Но ако видиш насрещния от 2 км, а не от 1, ще имаш двойно повече време за размисъл и действие, нали?Целият този спор е излишен. Все едно да почнем да спорим дали са безопасни коланите.Същото е!Винаги ще има хора, които не слагат колани. Винаги ще има хора, които ще ти докарат от 9 кладенци вода, за да докажат, че без колан е по-безопасно.Само дето фактите са други.Запекли сте се като магаре на мост. И какво ще стане, като си включите фаровете и не ги гасите въобще, като мен?Ще ви изгорят рефлекторите на 10 годишните коли?!? Ще ви изгорят безценните крушки?!?
През лятото в големите жеги като караш по прав участък, заради трептенето на въздуха в далечината се вижда, все 1 пътя се размазва.Кола с пуснати фарове се забелязва секунди по-бързо от кола с угасени.Аз си пускам винаги фаровете, дето вика Имортал крушките нали 20тина лева струват :D
Който слага крушки според предписанието на производитела на фаровет, няма да има грижи с рефлекторите. Те се скапват от манията да се слагат 100 и нагоре ватови ламБи. С 55 W крушки, си ми светят перфектно фаровете... на 15 годишна кола.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Бе то ако крушките на фаровете ми са проблем, по-добре да продавам колата и да си купя още един чифт маратонки. Бахти пестенето. Спирайте радиото и вместо вентилатор на прозореца, търкайте с парцал, така и разхода ще си остане същия, но с включени фарове.
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Бе то ако крушките на фаровете ми са проблем, по-добре да продавам колата и да си купя още един чифт маратонки. Бахти пестенето. Спирайте радиото и вместо вентилатор на прозореца, търкайте с парцал, така и разхода ще си остане същия, но с включени фарове.
А не карайте на отворен прозорец, така се променя съпротивлението на купето което води до повишаване на разхода на гориво Народа е казъл че икономията е майка на мизерият.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар