Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    кола

    И интересното е че предложението не идва от КАТ а идва от хора- НЯКВА КОМИСИЯ който едва ли ги интересува дали колите светят или не щото тях ги возят и им е все едно.няма такова проучване или статистика дали колите като светят и през деня ще намалеят катастрофитепреди са намалели но не се знае точно от какво може да има по малко пътуващи от кризата или за това че вдигнаха глобите и хората са по стриктни/ до толкова че да не ги глобят/.Като шофьора е блейка не гледа пътя какво значение има дали фаровете светят или не . Като си караш както трябва минимална е възможността да направиш катастрофа.Не е удачно пускането на фарове през деня особено в градовете .То така и така има много ограничения -пешеходни пътеки ,кръстовища, неравности по пътя и какво ли не .
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      Всъщност това е големия проблем. Не е въпроса в това дали е правилно или не, а че на някой му скимна и го направи. Без да се допита до КАТ, без да се допита до автомобилни организации, просто ей тъй, що па не. Утре ще направи същото за нещо друго. Протеста не трябва да е срещу конкретния закон, а срещу начина по който се приемат закони в България. Излиза некъф депутат пред Народното събрание и казва ’Ами аз като карам виждам, че трябва да е еди как си’. Чакай бе, къф си ти, кой си ти, откога си мерило?! Не ме интересува прав ли си, крив ли си, интересува ме да не се правят закони щото някой тъй го кефи. Само че както винаги ние се вторачваме в конкретния закон и всеки почва да го коментира според как му изнася, също като оня тъпак депутат. А проблема изобщо не е в закона, а в начина по който се предложи и аргументира.

      Коментар


        Да обобщим доводите против карането на фарове:1) Повишава разходите за гориво, крушки, алтернатори, акумулатори. Най-вероятно и износва по-бързо ремъците. Идеята е ясна, картелно споразумение между правителството и големите производители на консумативи и източници на гориво 2) Натоварва ни умствено и психически. Ускоряват процеса до достигането от необходимост за търсене на специализирана психиатрична помощ. Мамка им и прасе, пак определени психиатри ще вземат парите3) Фаровте ни заслепяват през деня, ще ни отидат и без това отишлите очички. Отново надушвам картел с близки до правителството офтамолози.4) Наличието на кръстовища, пешеходни пътеки и бабуни. Разхода на колите ни е достатъчно висок заради тъпите пешеходци и градски условия, че сега и допълнително за разход от фарове ще плащаме. Искат да ни съсипят!5) Карането на фарове ни пали колите в жегите. Палежите от есента в Младост явно не са били случайност. То и тогава се караше на фарове ежедновно. Очевидно проблема не е във фаровете и жегата, а само във фаровете!Ама не бе, защо той мене ще ме цака с топла бира бе?!

        Fiat Bravo T-Jet 120

        Коментар


          Мнение на колега от друг форум което не се сдържах да споделя......
          ЯЯЯ написа:
          КАРАНЕТО НА ФАРОВЕ Е КАТО ДА ПИШЕШ НАВСЯКЪДЕ С ГОЛЕМИ БУКВИ, ЗА ДА СЕ ЧЕТЕ ПО-ДОБРЕ. КАКТО ГОЛЕМИТЕ БУКВИ ПРИ ПИСАНЕ СИ ИМАТ СПЕЦИАЛНИТЕ МЕСТА, ТАКА И ФАРОВЕТЕ ТРЯБВА ДА СЕ ВКЛЮЧВАТ САМО ПРИ ОПРЕДЕЛЕНИ УСЛОВИЯ, НЕ ЦЕЛОГОДИШНО. ГРАДСКИЯТ ТРАНСПОРТ НА ФАРОВЕ?????? ИДИОТСКО
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            Доскоро подобна съпротива имаше и против коланите, против еърбеците...Едно време такава съпротива е имало даже и срещу движението на автомобилите! Пред всеки автомобил е трябвало да върви човек с флагче!Приемам, че всички, които са против шофирането на фарове през деня НИКОГА не са карали извънградско на дълъг път, с което ги оправдавам.В противен случай - те просто казват на черното - бяло. Ако за да се спаси дори само 1 човешки живот трябва всички да карате на фарове - ще карате!

            Коментар


              ls1 написа:
              Само че както винаги ние се вторачваме в конкретния закон и всеки почва да го коментира според как му изнася, също като оня тъпак депутат. А проблема изобщо не е в закона, а в начина по който се предложи и аргументира.
              Да, 100% съгласен. Лошото е, че самонадеяните депутати считат слабоумните си аргументи за достатъчни. По същата схема отпадат прегледите за газовите уредби, но не току така - за газовите коли - нов талон, смяна на основни възли имащи отношение към безопасността (бутилка, вентили, изпарител) на периодичност от 5 години...
              Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

              Коментар


                проблемът е точно извънградското - преди 2 дни направих едни 800 км. при всички рискови изпреварвания колите бяха с включени фарове. аз пък се отказах от едно нерисково (рискови изобщо не правя, заради мощността на колата), щото фаровете на колата срещу мен бяха силни и ме заблудиха в първия момент, че е близо. а ако минат три такива коли със силни хфарове и после дойде една със слаби фарове, дали няма да реша, че е далече и да се набия челно в нея?!на градско може и да помогнат, заради шареният пейзаж и ниската скорост, но проблемът с тоя, а и всички такива, недоклатен закон е, че просто си правят експерименти с нас и ни тормозят. експертите са питани и са си дали мнението (вж. стенограмата от заседанието на комисията), но от мен се иска да се съглася, че (1) на някакъв тапир мнението е по-меродавно от тяхното и (2) 50-60 милионни държави, като италия, испания и франция, хал хабер си нямат от света и точно ние ще им отворим очите. еми не мога да се съглася!п.с. в унисон с горния коментар искам да добавя, че вместо да отменят това малоумие след година, както австрийците, нашите боклуци като нищо ще ни накарат да си стандартизираме фаровете да светят еднакво! правено е с регистрационните табели, за тези, на които не им се вярва, че чак такова малоумие не е възможно.
                браво 1,6/90 - 09 г.

                Коментар


                  Immortal написа:
                  Никой не ми е обяснил какво общо имат фаровете с акумулатора все още?
                  Ами днеска е пазарен ден в Ловеч и аз като селско момче отидох на пазар . На плаца дето са спрели колите забелязах 4-5 да им светят фаровете а собствениците си пазаруват. И ако повечко им продължи пазаруването то после ще тикат колата да запали ,защото акумулатора е заминал. Анадъмо ???
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    Коцев, да не беше го казал това щеше да е по-добре, щото все някакво съмнение че си прав щеше да остане. Ама сега на, загубена кауза. :D

                    Коментар


                      Immortal написа:
                      Никой не ми е обяснил какво общо имат фаровете с акумулатора все още?
                      Много общо имат Ти караш повечко км след стартирането на двигателя и затова нямаш проблем, аз също няма да имам проблем.Хора който палят и карат по 2км да речем ще имат проблем и то не само с акумулатора. Не виждам смисъл да се впускам в подробности. Преди време беше същото с китайските ксенони. Обяснявам аз как автомобила за да е оборудван с ксенон..... си има някакви изисквания.... обаче ганьо си твърди, че когато е монтиран на лупа не пречи.Същото е в момента с тези задължителни светлини. Поне един който е гласувал този закон..... да се е допитал до хората който разработват..... такива неща. Не става до вчера да си пасял овце а днес да гласуваш закони.

                      Коментар


                        slonikon написа:
                        проблемът е точно извънградското - преди 2 дни направих едни 800 км. при всички рискови изпреварвания колите бяха с включени фарове. аз пък се отказах от едно нерисково (рискови изобщо не правя, заради мощността на колата), щото фаровете на колата срещу мен бяха силни и ме заблудиха в първия момент, че е близо. а ако минат три такива коли със силни хфарове и после дойде една със слаби фарове, дали няма да реша, че е далече и да се набия челно в нея?!
                        Глупости на търкалета, извинявай за израза. Човешкото зрение е стереоскопично, а мозъка има такава нагласа при виждане, че много лесно може да се определи колко е далече един предмет напред пред теб и какво прави, разчитайки на заучени положения като форма на предмета отпред, отместването му спрямо друго предмети около него и др., особено пък денем. Изводи и въпроси последвали от цитата;1. Как караш нощем, когато виждаш само фарове? Защо ако тогава караш бавно, защото не си сигурен в колите насреща, не караш така и денем?2. Правиш винаги рискови изпреварвания, въпреки маломощната кола. Не може да разчиташ на субективни фактори като силата на фаровете за да определяш колко е далече. По същия начин не може и да определиш колко е далеч една кола, когато няма светнати фарове защото ако сравним черен Мерцедес S класа с черен Смарт, втория ще е много по-близо, когато го видиш достатъчно голям. Това се казва "гледам" но не "виждам"3. Имаш проблем с очите, което не е обидно. Късогледство, далекогледство или астегматизъм, всички могат да доведат до грешна представа за това което се вижда пред теб.

                        Коментар


                          Immortal написа:
                          Никой не ми е обяснил какво общо имат фаровете с акумулатора все още?
                          Същото, поради което не дават гаранция за акумулатор ползван в таксиметров автомобил.
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            chaveto написа:
                            Immortal написа:
                            Никой не ми е обяснил какво общо имат фаровете с акумулатора все още?
                            Много общо имат Ти караш повечко км след стартирането на двигателя и затова нямаш проблем, аз също няма да имам проблем.Хора който палят и карат по 2км да речем ще имат проблем и то не само с акумулатора.
                            Изглежда, че само ти знаеш за какво става въпрос Уважаеми съфорумци, акумулаторът служи единствено за запалване на автомобила.След запалването, всички консуматори си взимат ток от генератора. При запалването акумулаторът леко се изтощава, след което се възстановява, като се зарежда от генератора, докато се зареди, след което релето изключва по-нататъшното подаване на ток към него. При повече включени консуматори, като фаровете примерно, това дозареждане ще става мааааааалко по-бавно.Съответно, ако карате на много къси разстояния с често палене и гасене - може евентуално да съкратите живота на акумулатора с малко (вместо 5 години ще ви изкара 4 години и 10 месеца).(новите коли, оборудване със старт/стоп система да му мислят).Иначе, Коцев, при италианските автомобили няма как да се случи тая работа със забравянето на фаровете.Останалите ни най-малко не ме интересуват!!!

                            Коментар


                              Immortal написа:
                              chaveto написа:
                              Immortal написа:
                              Никой не ми е обяснил какво общо имат фаровете с акумулатора все още?
                              Много общо имат Ти караш повечко км след стартирането на двигателя и затова нямаш проблем, аз също няма да имам проблем.Хора който палят и карат по 2км да речем ще имат проблем и то не само с акумулатора.
                              Изглежда, че само ти знаеш за какво става въпрос Иначе, Коцев, при италианските автомобили няма как да се случи тая работа със забравянето на фаровете.Останалите ни най-малко не ме интересуват!!!
                              То да ти кажа и без фарове да си при това разтояние е все тая пак ще си замине бързо Иначе Дидо не си прав, на италянските коли има опция за паркинг и се включва от стартерния ключ, ама не помня как се въртеше и какво се правеше. Май ключа се въртеше нещо на обратно.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                Интересно четиво по въпроса.http://www.dadrl.hit.bg/

                                Коментар

                                Working...
                                X