Мислех да не пиша повече в темата ама като гледам, спора продължава здраво.Карам на фарове, ЦЕЛОДНЕВНО И ЦЕЛОГОДИШНО, не за да виждам по добре а за да ме виждат по добре. Това че АБ ще се скапе два пъти по бързо е глупост за мен. една АБ която е натоварена постояно ще живее по дълго от ненатоварена такава. - Лично мнение, и да не съм прав предпочитам да давам пари за АБ -рии отколкота да ми тежи някой на съвестта. Заредена АБ издържа на крушка Н1 закачена директно да свети 48 часа. Пробвал съм го много пъти при роболов и къмпинг. Разхода, че разхода, като се изтреляте от светофара или си направите кефа да покарате малко по бързо на по ниска предавка или стойте в задръствания, икономията ви отива на пичковци - Лично мнение, и без това никога не съм карал икономично, просто ми е тежък крака а и колата ми си иска всичката газ. И вместо да се чудим как да икономисаме 20 грама гориво за ден, да се научим да си пускаме мигачите при маневра и да показваме на хората който са с нас на пътя къде сме и какво мислим да правиме. Честно да ви кажа писнало ми е от такива водачи дето прававят маневри без мигачи, спират на платното без авариини, или карат дори и в здрач на габарити. - Ма то сигурно е от икономии.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Не знам кой е виновен, но правителството няма да ми плаща крушките, за справка - цената на H6 габарит !Андро, аз съм за, ще ги сравняваме с Осрами, Филипси и прочие, само да видим Краси как ще подкупим, да не ни затваря темите
Мотористите ги задължават да карат на фарове от 5 години насам. Не съм чул някой от тях да мрънка.Някой може ли да ми обясни защо!?!? Чл. 75. (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) През деня мотоциклетите и мотопедите се движат с включена къса светлина отпред и с включена габаритна светлина отзад.
Мотористите ги задължават да карат на фарове от 5 години насам. Не съм чул някой от тях да мрънка.Някой може ли да ми обясни защо!?!? Чл. 75. (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) През деня мотоциклетите и мотопедите се движат с включена къса светлина отпред и с включена габаритна светлина отзад.
A колко от тях карат с къси светлини е друг въпрос.
Значи ако от правителството кажат ако върнеш изгоряла крушка даваме нова - и няма да имате против закона?За мен е доста жалко, че вместо големия въпрос да е доколко има смисъл от гледна точка на видимост, ние го изместваме в тюхкане за крушки. И както казах 5 години каране на къси и нито една изгоряла крушка при мен.
Да, тогава няма проблеми.За да не се види една кола, има само една причина - късогледство, а тя се коригира, медицината е достатъчно напреднала.Ако пък не може, шифьора не трябва да е шофьор.
Е ма нали трябва да сме гъзари и да караме с "найтбрейкъри" (които са с 30 до 50% по-къс живот от обикновените крушки)?! Друг е въпроса колко светят по-добре (и аз съм ги пробвал - едната изкара 3 месеца, другата 4... след това сложих китайските сини крушки за 8 лв двете, и с тях продадох след много време колата.
Каквото и да си говорим няма да станем по-умни българите така че довечера слагам и на колата на бащата модул, който както при мене пуска САМО късите светлини на 30% мощност.А за защитниците на карането на фарове - вие що нарушавате закона? Там пише през деня с пуснати къси, а не къси + габарити + осветление на номера + осветление в купето
Ти се изказа!!!!!!!!!! Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_30
Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Мотористите ги задължават да карат на фарове от 5 години насам. Не съм чул някой от тях да мрънка.Някой може ли да ми обясни защо!?!? Чл. 75. (Доп. - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) През деня мотоциклетите и мотопедите се движат с включена къса светлина отпред и с включена габаритна светлина отзад.
A колко от тях карат с къси светлини е друг въпрос.
Всички, брат От доста години насам мотоциклетите се проивзеждат без възможност за изключване на фаровете - сменяш къси/дълги и имаш светлинен клаксон, но фара винаги работи
Коментар