Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Караме на фарове през цялата година- МВР против по еко причи

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stefanaki написа:
    Аз карам с DRL (благодарение на ogi28b - поклон) повече от две години. След това монтирах такъв и на баща ми и при заводски настройки за ниво на дневните светлини 30% при разминаване установихме че в последните метри се получава дискомфорт у водачите. Според мен 15 до 20% от дългите е достъчно.
    с две думи в Германия не ти правят проблем с нашенския DRL?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      jorko написа:
      jenshen73 написа:
      Или да обяснявам като на бавни, как на моята кола и няма нищо, но заради едни ксенони можех да не мина ГТП?
      Че защо да не минеш ?
      Защото са афтърмаркет, на фарове НЕПРИГОДНИ за Ксенонови лампи, въпреки "лупите". Анадънму? Ако тия в ГТП-то бяха ръбове - хем щяха да ми вземат парите за прегледа, хем да ме върнат да си оправя светлините.
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        Спокойно момчета . След няколко месеца ще има изменение на закона според което ,за дневни свитлини се считат тия които завода производител е поставил на колата . Всички останали добавки ще са извънзаконни и пак ще има глоби.
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          DRL Дневни светлини - полезна информация относно използването им в БългарияТова е старо, но вероятно все още е актуално за допълнителните светлини.
          Marea Weekend HLX Jtd 110

          oO(_)____////____(_)Oo

          Коментар


            http://www.tuning.bg/avto-novini/drl...algariya-23124
            Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3

            Коментар


              galinchooo написа:
              За голямо съжаление на тези,които пише Е4(както трябва да е),са над 100лв....стигат и до 170лв..Не знам защо са толкова скъпи.Моите са със същата осветеност(мощните диоди),само че пише СЕ(в кръгче) и ISO9001.Взех ги за 40лв.Монтирал съм ги според изискванията за монтаж.Само за информация,има и по евтини(около 18-25лв) но с обикновени диоди и нямат нужната осветеност.Светят осезаемо по слабо и от едни 100метра да речем изобщо не се виждат.Това предполага със сигурност спиране с едни 50лв глоба...
              Е как бе, на пролетната среща на форума едната награда беше комплект такива светлини. Не ми се рови за фактурата, но цената им със сигурност беше доста под 100 лв. Разликата между CE маркировката и другата - Е4, е в това, че СЕ отговаря на европейските изисквания, а Е4 - освен че отговаря на тях, продуктът е одобрен за използване от съответната страна-член на ЕС. Това твоето СЕ и ISO9001 на самото стъкло ли е щамповано или само на опаковката?Мисля, че в документа за валидните дневни светлини пишеше, че светлината трябва да е между 400 и 700 лумена.

              Коментар


                jorko написа:
                ФЕРАРИСТ написа:
                jorko написа:
                ФЕРАРИСТ написа:
                Лично аз ще напълня гушата на някой за 2 комплекта "дневни светлини", но къси през деня няма да пускам.......
                В твоя случай може и да е необходимо да ги пускаш
                Не се осведомих добре по отношение на ония записки дето циркулираха за това кое точно е дневни светлини, Е4 и прочее, къде трябва да са монтирани и прочее, но "светлини за движение през деня" и DRL си мисля че е едно и също нещо, и те могат да се ползват без да се пускат късите......????
                Хората излишно си усложняват мисленето с места за монтаж и надписи разни, сертификати в жабката, преснимани ТЮВ и т.н... иначе в закона си пише или светлини за през деня / независимо как ги наричат / ИЛИ къси светлини ... демек ако си ги пуснал и двете , пак си в нарушение
                Това със монтажа и преснимането мисля че е удачно, аз лично го правя по други причини който са твърде моралто табу за да ги споделям тук, идеята ми беше че на къси няма да карам през деня, само на така наречените ДРЛ......
                jenshen73 написа:
                Айде да се радваме на малките "бонуси", които имаме, като бълхари.
                Разбира се, няма нищо по удволетворяващо от това да се радваш на неква "благинка" която държавата благосклонно е решила да не ти отнеме, вместо да живее човек с угризенията и моралните несгоди за това че не се е възползвал от нещата който държавата по един или друг начин гледа да ти отнеме считайки че като гражданин имащ неописуемия късмет да живееш в нейните предели, си и длъжен до гроб за прекрасния живот който тя ти осигурява...........
                Alfa 156 2.0 TS
                Alfa 156 20VTurbo
                Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                Locost TF1 3.0V6

                Коментар


                  ogi28b написа:
                  galinchooo написа:
                  За голямо съжаление на тези,които пише Е4(както трябва да е),са над 100лв....стигат и до 170лв..Не знам защо са толкова скъпи.Моите са със същата осветеност(мощните диоди),само че пише СЕ(в кръгче) и ISO9001.Взех ги за 40лв.Монтирал съм ги според изискванията за монтаж.Само за информация,има и по евтини(около 18-25лв) но с обикновени диоди и нямат нужната осветеност.Светят осезаемо по слабо и от едни 100метра да речем изобщо не се виждат.Това предполага със сигурност спиране с едни 50лв глоба...
                  Е как бе, на пролетната среща на форума едната награда беше комплект такива светлини. Не ми се рови за фактурата, но цената им със сигурност беше доста под 100 лв. Разликата между CE маркировката и другата - Е4, е в това, че СЕ отговаря на европейските изисквания, а Е4 - освен че отговаря на тях, продуктът е одобрен за използване от съответната страна-член на ЕС. Това твоето СЕ и ISO9001 на самото стъкло ли е щамповано или само на опаковката?Мисля, че в документа за валидните дневни светлини пишеше, че светлината трябва да е между 400 и 700 лумена.
                  Напълно си прав колега.Но няма Е4.А са съвсем същите като сертифицираните.Като корпус и сила и ъгъл на светене.Съвсем скоро ще се сдобия и със сертификат...Имам и познат които ще ми "избродира"инициалите на стъклото с машина,но 90лв за "сертифицирани" светлини,няма да дам.....
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    Не разборам с какво дневните светлини са по- хубави от къситеи ще се избие ли икономията от ток за 1- 2 десетилетия. :D :D :D
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      Да да тук е момента да благодаря на форума за подаръка,а именно дневните светлини.Стоят много добре на колата според мен.Остава да ги захраня подходящо,че сега са към фаровете.
                      FIAT BRAVO 1.6
                      FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                      LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                      Коментар


                        popara801 написа:
                        Да да тук е момента да благодаря на форума за подаръка,а именно дневните светлини.Стоят много добре на колата според мен.Остава да ги захраня подходящо,че сега са към фаровете.
                        Качвал ли си снимка някъде, на мен лично ми е интересно как изглеждат?

                        Коментар


                          КИМИ написа:
                          Не разборам с какво дневните светлини са по- хубави от къситеи ще се избие ли икономията от ток за 1- 2 десетилетия. :D :D :D
                          Два пъти да забравиш да включиш късите и вече си ги избил
                          Peugeot 307 2.0i ГИ
                          ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

                          Коментар


                            jordan85 написа:
                            КИМИ написа:
                            Не разборам с какво дневните светлини са по- хубави от къситеи ще се избие ли икономията от ток за 1- 2 десетилетия. :D :D :D
                            Два пъти да забравиш да включиш късите и вече си ги избил
                            При положение, че можеш да ги оставиш винаги да са включени, не виждам как ще ги забравиш?
                            Fiat Punto MK2 Sporting
                            Fiat Punto MK2 HGT

                            Коментар


                              Sev написа:
                              Stefanaki написа:
                              Аз карам с DRL (благодарение на ogi28b - поклон) повече от две години. След това монтирах такъв и на баща ми и при заводски настройки за ниво на дневните светлини 30% при разминаване установихме че в последните метри се получава дискомфорт у водачите. Според мен 15 до 20% от дългите е достъчно.
                              с две думи в Германия не ти правят проблем с нашенския DRL?
                              Не ми правят проблем - нито за DRL, нито за ксеноните. Ходил съм на няколко безплатни теста на ADAC и винаги автомобила ми е бил изряден.Специално за jenshen73 - TÜV и ГТП не са едно и също нещо.
                              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                              Коментар


                                КИМИ написа:
                                Не разборам с какво дневните светлини са по- хубави от къситеи ще се избие ли икономията от ток за 1- 2 десетилетия. :D :D :D
                                Да поясня за какво са по хубави от късите.Не става въпрос за икономия изобщо.Дреме ми че ще изгори няколко си грама повече.А и знаете че на италянките фаровете се гасят с ключа.И да искаш не можеш да забравиш да ги включиш,защото лоста ми е винаги на "ON"..хах...Предпочетох диодните,защото си спестявам глобата за изгоряла крушка.Всички знаят че глобяват и за това,а не само за невключени фарове.Ето за това са по хубави от късите.........Като те спрат с изгоряла крушка,иди им разправяй че не си видял и че сега е изгоряла.....хихихихихи
                                FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                                Коментар

                                Working...
                                X