Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Молба за оглед на кола в Пловдив

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Молба за оглед на кола в Пловдив

    Здравейте колеги, харесал съм една Мара в ПД, говорих с продавача, ама явно не му се продава, голям цървул....Моля някой, ако има възможност да я погледне, да чуе двигател това-онова. Колата е австрийска, което не ми вдъхва доверие, самия продавач каза, че има на места дребни ръждички, а това не звучи добре като се има предвид, че фиат е с яки ламарини http://www.cars.bg/u538593 Не ми се разкарва напразно, ще съм много благодарен, ако някой се отзове!
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    #2
    Е хайде де, един човек няма от Пловдив във форума ли
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Много красива тая кака Мара ве ... та ако мога ще се разходя до там утре, за да я видя!Някой знае ли къде и е буксата на тая кукла? Като на моето браво ли е, до бомбето?
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #4
        Да, щом е 105 е до бомбето.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Щом е австрийка и ти говори за ръжди, откажи се.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            Да колцата изглежда добре на снимките, ама на място като се отиде може да изглежда друго яче....
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Предния капак в предния край се повдига леко и може и да е имало някаква интервенция, но може и снимката да лъже.Плюсове:С оригинално СД е и мултиволан.Евентуално събота мога да ида.

              Коментар


                #8
                Jimy написа:
                Много красива тая кака Мара ве ... та ако мога ще се разходя до там утре, за да я видя!Някой знае ли къде и е буксата на тая кукла? Като на моето браво ли е, до бомбето?
                Като гледам пепелника- колата е ЕВРО-3. 100 или 110 коня. Диагностичната букса е под капака на предпазителите под таблото.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #9
                  dobrujanetza написа:
                  Jimy написа:
                  Много красива тая кака Мара ве ... та ако мога ще се разходя до там утре, за да я видя!Някой знае ли къде и е буксата на тая кукла? Като на моето браво ли е, до бомбето?
                  Като гледам пепелника- колата е ЕВРО-3. 100 или 110 коня. Диагностичната букса е под капака на предпазителите под таблото.
                  Евро 2 е, на ЕВро 3 100/110 коня са с цял пепелник.

                  Коментар


                    #10
                    Бях, запалих, бръмчах на място и ето резултата:Плюсове:Както по-рано спомена Airfan автомобила е с оригинално СД е и мултиволан. Към това прибавям система за подгрев на антифриза, т.е. можнаистина да е от Австрия. Макар, че моето браво е италианско, но с подгрев ... ?!Салона е запазен, не е скъсан и смачкан, в никакъв случай мърляв ... разбира се шофьорската седалка е с протъркани ръбчета и иска ремонт, но не е "смачкана баница". Най-важното: ЖТД-то "бърбори" много стегнато и чисто, без някакви промени в оборотите, НЯМА загуба на обороти при 1200-1400 об/м ... тези, които не са сменяли разпръсквачи знаят за какво им говоря! Турбото свирука много тихо, без странни шумове и ромолене! При подаване плавно на газ се чува характерно изсвистяване и след това утихва. Всички врати се отварят лесно, така се и затварят.Минуси:Първото ,което ми направи впечатление е, че има повече ръжда от моята-набор 04.1999. Задна дясна вежда е нацъфкана с ръждиви пъпки, не съм се навеждал под колата, защото отидох много късно, но като погледнах през моторният отсег се виждаше ръждичка по тампоните на двигателя и желязните части на десния носач. Левия не можах да го видя. Имаше омасляване около въздуховодите на входящото гофре на турбото. Имаше омасляване около входа на всмукателният колектор и тръбата на ЕГР-а. Там и моето браво бе мърляво, т.е. незнам къв критерии е това. Предните дискове са ръждиви и имат ръб, за накладките ... трябва да се сменят! Отзад е с барабани! Пласмасовият държач на пръчката за задържане на предният капак, която се намира на самият капак и в нея се заключва пръчката ... липсваше! Гумите са за смяна! Вътрешните ръковатки на вратите, особенно шоферската са доста зле!Между другото ПВЦ капаците на двигателите са невероятна простотия, защото под тях нищо не е ясно как е?! За съжаление не можах да пробвам нищо по електрониката:стъкла, огледала , радио и тн.!Ето и информацията от ФЕС-а:
                    ECU ISO Code: FD 86 85 98 7522.6.2012 г. 18:19:53 ч.CONNECTED TO: FIAT MAREA ’99 JTD 105Bosch EDC15 Diesel Injection (1.9)--------------------------------------------------------------ISO код: FD 86 85 98 75Номер на чертеж от FIAT: 46546205000Сериен номер на хардуера: 0281001928Версия на хардуера: 00Сериен номер на софтуера: 1037352212Версия на софтуера: 0000Номер на одобрение: 4B182*Дата на програмиране: 03/22/2000READING ERROR CODES:1: P1320 - Cam/crank signal synchronizationThe RPM/TDC and Camshaft Position signals are out of sync. This may be caused by:1)incorrect Crankshaft/Camshaft mechanical timing, improperly installed TDC or Camshaft sensor, or misaligned distributor (if used).2) missing or corrupted signal from the Camshaft Pos. or RPM/TDC sensor. Check for proper signal from both sensors.A) If either of the signals is bad check the sensor and the signal circuit to the ECUB)If both signals appear normal, refer to the specific help page.Грешката не се регистрира в момента. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото. 2: P0380 - Реле на подгр. свещиGlow Plug/Heater Circuit MalfunctionГрешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката не се регистрира в момента. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото. 3: P0404 - Контрол на EGRExhaust Gas Recirculation Circuit Range/PerformanceГрешката не се регистрира в момента, но е записана в паметта. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото. 4: P0335 - RPM датчик Crankshaft Position Sensor A circuit malfunctionГрешката е регистрирана поради ниско ниво на сигнала от датчика. Грешката не се регистрира в момента. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка не е активирала индикаторът на таблото. 5: P0215 - Engine Shutoff Sol.Engine Shutoff Solenoid MalfunctionГрешката не се регистрира в момента. Изчистете грешките и наблюдавайте за повторно регистриране на същата грешка. Тази грешка е активирала индикаторът на таблото. READ PARAMETERS:Километраж: 218782,6 кмКилометраж: 932013,9 кмОбороти на двигателя: 0 об.Разход на гориво (измерен): 28,60 mg/iОбщо количество гориво: 0,00 mg/iНалягане на горивото: 0,0 barСигнал за налягане на горивото: 0,499 VНалягане на горивото (цел): 350,6 barРегулатор за налягане на горивото: 0,00 %Положение на клапана за overboost: 0,00 %Налягане във всм. колектор: 986 mBarНалягане във всм. колектор (цел): 0 mBarСигнал за налягане във всм. колектор: 1,907 VКоличество въздух: 3276,7 mg/iКоличество въздух (цел): 449,3 mg/iНапрежение от дебитомер: 1,310 VВреме за пилотно впръскване: 0,000 мсВреме за главно впръскване: 0,000 мсНачало на главно впръскване: 0,00 град.Начало на пилотно впръскване: -0,02 град.Количество гориво за пилотно впръскване: 0,00 mg/iТест на релето на подгр. свещи: Преминал Педал на съединителя: Отпуснат Педал на спирачките: Отпуснат Компресор на климатика: Неактивен
                    В края на краищата според мен, колата е на повече километри дори от моята! Запазена е, но иска хубав преглед на канал ... ръждата отдолу може да е повече, а може и да няма ... не успях да се навра от долу! Не съм карал колата и мнение за движението и возията нямам. Само да допълня, че данните от ФЕС са само от контакт, т.е. нямам живи данни ... нищо обърках и неможах да направя чек!!! Но чека на контак беше след като аз лично запалих колата и форсирах продължително, така че мисля няма скрито -покрито!п.п. това се сещам за сега, ако имате въпроси ... питайте, може да изплува нещо?! поздрави и успех в избора!!!
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #11
                      Jimy написа:
                      ...Ето и информацията от ФЕС-а:
                      ECU ISO Code: FD 86 85 98 7522.6.2012 г. 18:19:53 ч.CONNECTED TO: FIAT MAREA ’99 JTD 105Bosch EDC15 Diesel Injection (1.9)...READ PARAMETERS:Километраж: 218782,6 кмКилометраж: 932013,9 км...
                      ...
                      Искам да попитам какви са тия вторите километри? Дори за 12 годишна кола това са 6472км./месец? Не, че не вярвам, но... ми е странно и интересно?
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        Не ги гледайте ! Не ми се обяснява защо, че дълго, не ги гледайте Датчици на КВ и РВ са за смяна, свещ/и и/или реле за подгрев, п0215 може да е от помпа в резервоара до регулатор.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Аз, понеже съм го обяснявал на колега, само ще си копирам съобщението При всяка кола е различно, колега За да разбереш, колко е на твоята кола, трябва да включиш диагностиката по време на движение - тогава виждаш на реално изминат 1км., колко км. отчита програмата, примерно 5-6км. повече и делиш показанията на толкова, колкото е отклонението в реално време Пример: Изминаваш реално 10км. с колата. Диагностиката обаче ти показва, че си изминал 66км. 66 делено на 10 е равно 6,6 коефициент. 2,5млн.км. делено на 6,6 коефициент е равно на 378’788км. В горния случай, коефициента е 4,26

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря за изчерпателната информация, днес отивам на място, пожелайте ми късмет.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #15
                              късмет...а дано се върнеш с нея-тоест да е точно това,което искаш!
                              ex.Мареа ТД100

                              Коментар

                              Working...
                              X