Процесора е АМД. На на около 4 години е. Довечера ще го мъча с Hirens Boot CD, ако не е от диска, очаквайте въпроси за силикона жИлязни сте както винаги
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Да споделя последните резултати получени от Hiren:Стартирам Windows xp mini от Hiren и си изкара повече от половин час без никакви проблеми. Пусках тест на диска, обаче нищо не откри.Температурата варираше от 50 до 70 градуса на процесора и около 50 на харда, но си беше и жега, така че може температурата да е нормална.Забелязах и нещо друго...При зареден windows, който е на харда, температурата на процесора е нормална, докато не стартирам някое сравнително леко приложение, като например Internet Explorer. За около 10 секунди температурата на ядрата стигна до 100 + градуса и компа заби. Това странно нещо може ли да идва от проблем с харда?
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Сещам се сега като чета последния пост, че имах много странен и звучащ направо невероятно, случай с един DELL. проблема му беше със същите симптоми като при теб. Пускаш windows-а , зарежда си и всичко е ОК, Като пуснеш каквото и да е приложение, ядрата на процесора веднага на 100% и след малко се изключваше. Сложих друг(нов) хард и направих чиста инсталация и всичко работеше на 6+. Закачих неговия си хард на друг комп и го завъртях за вируси и.... изненада. Заразен пейдж файл с вирус. Като се зачетох за този вирус в нета се оказа че всичко е било само от него. Това е единичен случай и с колеги много сме го обсъждали и всички казват, че не са имали такъв случай. Та, що не закачиш харда на друг комп и да не го сканираш.
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Да споделя последните резултати получени от Hiren:Стартирам Windows xp mini от Hiren и си изкара повече от половин час без никакви проблеми. Пусках тест на диска, обаче нищо не откри.Температурата варираше от 50 до 70 градуса на процесора и около 50 на харда, но си беше и жега, така че може температурата да е нормална.Забелязах и нещо друго...При зареден windows, който е на харда, температурата на процесора е нормална, докато не стартирам някое сравнително леко приложение, като например Internet Explorer. За около 10 секунди температурата на ядрата стигна до 100 + градуса и компа заби. Това странно нещо може ли да идва от проблем с харда?
Не разбира се. АМД-то е печка по принцип - още от първото ми писане по темата ти казвам, че проблемите са температурни. Отиваш в първия магазин за електроника и си купуваш термоконтактен силикон. След това - разглобяваш охлаждането и почистваш всичко старо - прахоляк, термопаста (сива, като дъвка) и възстановяваш в обратен ред, като внимаваш да не забравиш да сложиш нова паста (колкото главичка на пластмасова карфица или максимум 2) силиконовата подложка (ако има такава) на чипсета я измиваш с вода внимателно, да не ти се разпадне в ръцете и я връщаш на мястото, ако е пластична като пластелин - я правиш на топче и я връщаш на мястото - тя ще се сплеска сама. Ако и това не помогне и ти се занимава със сериозни ремонти - го мятай насам.@veselin10: Нали се сещаш, че и това се разиграва лесно - стартира си Хиренс Буут диск и трие пейдж файла. Аз като правя диагностикна компютри (не само лаптоп) винаги я правя от независима медия - жив Windows XP от CD или някое добре работещо живо Линуксче. Когато се окаже, че с моите софтуери хардуера се държи адекватно - започвам да се мъча с клиентския уиндоус. Но колегата изрично каза, че е преинсталирал Windows, тъй, че изключваме вирус
Само се чудя, защо при хиренския windows не прегрява А не е като да не го бях натоварил...Намерих няколко снимки на чарколите под капака (не са от моя).Можеш ли с думи прости да кажеш кое трябва да разкача и презалепя? Предполагам, че говорим за медния проводник и металните пластини с които има контакт, но не съм много сигурен http://6.asset.soup.io/asset/1122/26...456157_303.JPG
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
А вируса ако е в MBR-a както беше в конкретния случай? Хиренс и лайв дистрибуции не помагат. Само като втори(трети или н-ти) диск и то през USB и то когато вече основната ОС е заредила напълно. Напълно съм съгласен и с теб по въпроса за температурата и за печките AMD П.П. Сега видях снимката. Ами като за AMD си е доста мръсен. Даже се вижда вълна по ребрата....
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Пусни и мемтест х86 - мисля че го имаше и в хирен.Вместо да забие ще ти покаже дали има проблеми с паметта.Ако само забие - процесор и прегряване, както казват колегите.Спасението от последното го е дал jenshen73.Може също да е прегряване на южен мост поради дефект, и това ми се е случвало.Тогава гаранцията оправя проблема, или ново дъно.AMD не давам да се плюе! :DВсеки проблем с прегряване се оправя от кадърно задклавиатурно устройство, пък и най-голямата произведена някога печка за мен е Prescott 3Ghz сокет 478.
Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Колега, jenshen73 ти даде безценни съвети, послушай го ! Със хайрен не ти пече лаптопа, както и с лайв уиндоус, защото няма драйвери и използва само най-основните хардуерни ресурси. Сигурен съм, че като пуснеш уиндоуса от харда и си зареди драйвера на процесора ( поредната тъпотия на AMD ), пак ще ти препече процесора. Това си е проблем на AMD - никак не се справя с прегряване. Ще се наложи да смениш процесора, ако искаш да си ползваш машинката. Симптом за прегрял CPU AMD - вдига темпертурата веднага при натоварване, смъква я веднага при разтоварване. При здрав процесор, това става за по-дълго време и плавно. Все пак опитай с нова термопаста, преди да си купиш нов процесор.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Оправих го пущиняка!Бяха се отлепили 3 от основите на болтчетата, които притискат медния топлопроводник към процесора ))Малко Loctite, смених пастата и температурата сега варира между 48-55 градуса.Ето и една снимка:http://imageshack.us/photo/my-images...jpg/Много благодарности на всички отзовали се и специалнo на jenshen73
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Оправих го пущиняка!Бяха се отлепили 3 от основите на болтчетата, които притискат медния топлопроводник към процесора ))Малко Loctite, смених пастата и температурата сега варира между 48-55 градуса.Ето и една снимка:http://imageshack.us/photo/my-images...jpg/Много благодарности на всички отзовали се и специалнo на jenshen73
Пееш си Пенке ле, кой ли те слуша То да не бях се борил само в последния месец с 10 такива Малкото зло значи и честито.
Оправих го пущиняка!Бяха се отлепили 3 от основите на болтчетата, които притискат медния топлопроводник към процесора ))Малко Loctite, смених пастата и температурата сега варира между 48-55 градуса.Ето и една снимка:http://imageshack.us/photo/my-images...jpg/Много благодарности на всички отзовали се и специалнo на jenshen73
Това ще те ти отвори работа много скоро Тези "гайки" се запояват за платката, не се лепят с Loctite ! Наблюдавай температурите редовно, дано не се разлепят скоро.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар