Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Компа се изключва...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Отваряш вентилатора на процесора, махаш го. Сваляш процесора, изчистваш всичко много добре, най вече радиаторчето на процесора взимаш паста от аксесоари за компове паста за процесор, интересуваш се колко да сложиш и сглобяваш, прочистваш и видео картата. 95% от случеите на изключени компютри е точно тва, мойте компове ги правя на парчета , и сам се научих всичко, работата е да не пецакаш платките, иначе няма кво да прецакаш друго. Може и вентилатора да не достига желаните обороти на духане, не е лошо да го смениш.
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #47
      loki написа:
      :D
      дроб сърма ей, момчета, понякога се бъркат буксите на вентилатора с другата, която да изкарва въздух, с много по малко обороти и се получава проблем, но главно заради температурата, тва тотално прегряване на процесора. Сменяй, докато не е смесило вода масло , че ше издуха и гарнитурата (платката)
      Punto JTD
      http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

      Коментар


        #48
        jimi69 написа:
        Отваряш вентилатора на процесора, махаш го. Сваляш процесора, изчистваш всичко много добре, най вече радиаторчето на процесора взимаш паста от аксесоари за компове паста за процесор, интересуваш се колко да сложиш и сглобяваш, прочистваш и видео картата. 95% от случеите на изключени компютри е точно тва, мойте компове ги правя на парчета , и сам се научих всичко, работата е да не пецакаш платките, иначе няма кво да прецакаш друго. Може и вентилатора да не достига желаните обороти на духане, не е лошо да го смениш.
        Лаптопа е гаранционен, и ако има проблем с вентилатора - има си и гаранционен сервиз за целта. Не му препоръчвам да сваля процесора, на някой от винтовете на кулъра има стикер за гаранция. На толкоова нова машина, не е необходимо се подменя термопроводимата паста, имат си едни специални подложки за целта, и от моята практика съм стигнал до извода, че вършат перфектна работа дълго време. Ако няма мизерии, покрай вентилатора, може да е заминал термопрпвпдимия елемент на кулъра (оная кафявата медна тръба) и топлината да не достига до радиаторните пластини - също работа за гаранционния сервиз. Колегата може само да напраави елементарно почистване, без да изгуби гаранцията.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #49
          Дидо, конкретния модел Lenovo по спомени нямаше лепенки по винтчетата, а термоконтактната му паста отдавна е станала непроводима - щом държи такива температури. То вярно, че е с nVidia видеокарта и вероятно са на една тръба, но чак такива градуси никак не е нормално. Отвива внимателно всички винтове без да скапва главите, почиства с тоалетна или кухненска хартия всичката стара паста (сива на цвят, нямат латун), почиства с четка внимателно радиатора, като се старае да не окривява много-много ламелите, изчетква внимателно вентилатора и всичките му лопатки, а ако може да се разглоби - го разглабя и почиства обстойно. След това - слага термопаста с размер на 2 глави от пластмасови топлийки (карфици) слага радиатора и намества внимателно всички винтове. Стяга по ред на номерата 1-2-3-х+1 Включва вентилатора. Включва компютъра и проверява как духа вентилатора. Изключва компютъра, връща капаците.
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #50
            jenshen73 написа:
            Дидо, конкретния модел Lenovo по спомени нямаше лепенки по винтчетата, а термоконтактната му паста отдавна е станала непроводима - щом държи такива температури. То вярно, че е с nVidia видеокарта и вероятно са на една тръба, но чак такива градуси никак не е нормално. Отвива внимателно всички винтове без да скапва главите, почиства с тоалетна или кухненска хартия всичката стара паста (сива на цвят, нямат латун), почиства с четка внимателно радиатора, като се старае да не окривява много-много ламелите, изчетква внимателно вентилатора и всичките му лопатки, а ако може да се разглоби - го разглабя и почиства обстойно. След това - слага термопаста с размер на 2 глави от пластмасови топлийки (карфици) слага радиатора и намества внимателно всички винтове. Стяга по ред на номерата 1-2-3-х+1 Включва вентилатора. Включва компютъра и проверява как духа вентилатора. Изключва компютъра, връща капаците.
            Точно така се прави. Обаче.... компа е в гаранция и ако не дай боже нещо стане 100% ще се заядат, че е отварян. Колкото и да си внимателен, винаги ще си личи че е махана термопомпата.
            Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
            Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
            Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

            Коментар


              #51
              @veselin10: Виж ми първото мнение по темата. Просто ми писна от съвети "изчисти, но не сменяй", "духни го с компресор", "разглоби вентилатора"...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #52
                Dido_Lyubenov написа:
                jimi69 написа:
                Отваряш вентилатора на процесора, махаш го. Сваляш процесора, изчистваш всичко много добре, най вече радиаторчето на процесора взимаш паста от аксесоари за компове паста за процесор, интересуваш се колко да сложиш и сглобяваш, прочистваш и видео картата. 95% от случеите на изключени компютри е точно тва, мойте компове ги правя на парчета , и сам се научих всичко, работата е да не пецакаш платките, иначе няма кво да прецакаш друго. Може и вентилатора да не достига желаните обороти на духане, не е лошо да го смениш.
                Лаптопа е гаранционен, и ако има проблем с вентилатора - има си и гаранционен сервиз за целта. Не му препоръчвам да сваля процесора, на някой от винтовете на кулъра има стикер за гаранция. На толкоова нова машина, не е необходимо се подменя термопроводимата паста, имат си едни специални подложки за целта, и от моята практика съм стигнал до извода, че вършат перфектна работа дълго време. Ако няма мизерии, покрай вентилатора, може да е заминал термопрпвпдимия елемент на кулъра (оная кафявата медна тръба) и топлината да не достига до радиаторните пластини - също работа за гаранционния сервиз. Колегата може само да напраави елементарно почистване, без да изгуби гаранцията.
                Извинявам се, не съм прочел , че става дума за лап топ Изказах се, без да прочета цялата тема...Проблемите при лап топите идват от тва, че го слагаме в леглото, върху одеала, или върху уная работа (което нее здравословно за нас) и от там идва филма.Случи се на един мой приятел, проблема беше задръстен лап топ.Иначе и аз силно се интересувам как се отваря лап топ, и по точно монитора му , защото ми се случи нещо много странно, и досега не съм виждал такова нещо - ситуацията се случи, както си стоях гледам на монитора от ляво в центъра ходи една мушичка, вътре в монитора мърда (адския филм), мушичката спря да мърда и почнах да удрям леко обаче голяма дипресия мушичката умря вътре И до ден днешен е там...с компресор знам, че не е добре да духаш, щото въздуха съдържа влага...
                Punto JTD
                http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                Коментар


                  #53
                  Това е работа за човек който знае какво има в матрицата :D С обикновено отваряне на капака с дисплея, нама да стане. Трябва да се разглобява матрицата и да се почисти. Ако е TFT - добре, но LCD е голяма играчка.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар

                  Working...
                  X