Мислих си че Фиат първи са пуснали двигател тип Common Rail за пътнически автомобили ,а тук вижте какво пише.http://www.merkury-plus.com/forum/vi....php?topic=146
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Комън-рейл.
Collapse
X
-
Това е пълна проба менте и пасквил!!!Инженерите на Алфа-Фиат са измислили тази система за впръскване на горивото и са продали лиценза на Бош.Из всички авто-форуми е писано безброй много пъти и никой не е отрекъл заслугата на групировката Фиат.Наистина този ПАСКВИЛ го чета за първи път... Ха-ха майтап!!!!Апропо VAG ползват друг вид подобен на КОМЪН РЕЙЛА. .../мисля,че се пишеше COMMON RAIL, в мобилето можеш да го срещнеш и като "КОМОРЕЙ".... ХА-ХА -ХА!!!!!/ МЕТОД... неречен помпа- дюза.... PD... също е писано хиляди пъти и няма да ставам ЦИТАТЧИК!!!Но това е грубата и корава истина, колкото да не им е приятно на някои VAG юзъри.Изобщо Фиат групата дават модата в много технически неща, като примерно това, че заменят тежките и ФЛУИДОЕМКИ ХИДРАВЛИЧНИ усилватели на управлението, и първи въвеждат ЕЛЕКТРОУСИЛВАТЕЛЯТ на волана.. още при Пунто 99г, после при Стило и т.н.Това нещо в момента е СТАНДАРТ.Почти няма производител с претенции в сегмент "В" да не го ползва.Много интересна тема, не случайно наред F1, FG и техните развойни центрове са едни от най-добрите в света.. което им коства и много в периода 1994-2002г.ПП...VAG от 2007г поетапно се отказват от POMPE-DUSE /PD/ технологиите и минават на "КОМОРЕЙ"....ХА-ХА-ХА.... COMMON RAIL.Защо ли,...помпе-дюзе технологията е много ПРЕЦИЗНА,СКЪПА И ШУМНА и нещо не им излизат сметките! Първоначално става при А-6,А-8 и после надолу.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Реклама
Collapse
Коментар