Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кола от САЩ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    jenshen73 написа:
    nikolovvd написа:
    Имай пред вид, че ще се наложи смяна на фаровете, защото в САЩ светят по друг начин. Ще трябва да се мине през технотест (май така се казваше), за да те пуснат на пътя.Само информативно - комплект обикновени фарове за Мицубиши Лансър е около 2000-2500 лв. и на ASX-а май са същите.
    Как тъй светят по друг начин бе? Що за изказване? САЩ са със същата дирекция като нашата. Проблеми писаха по-горе, че може да има при мигачите, ако са червени. Фаровете светят като по цял свят с дясна дирекция - десен фар направо, ляв фар леко надясно, двата образуват светлинен сноп с формата на правоъгълен триъгълник.
    Ако искаш да те свържа с човек, който кара Мицубиши Лансър внесен от САЩ, за да ти разясни някой неща?Освен това при поръчката на фаровете трябва да се опомене, че става въпрос за автомобил с лява дирекция, а не за дясна като за Япония.Ама що ли ти обяснявам, като си нямам понятие от Мицубиши.
    Няма начин да няма начин!

    Коментар


      #32
      Рефлекторите на фаровете в САЩ светят равно.... ако ме разбирате какво имам предвид Европейските фарове правят ето такава следа __/ на пътя, докато американските си светят равно _____ Не знам дали стана ясно, но по принцип се изисква и смяна на фаровете за успешно преминаване през ’Технотест’.

      Коментар


        #33
        Kuku написа:
        Рефлекторите на фаровете в САЩ светят равно.... ако ме разбирате какво имам предвид Европейските фарове правят ето такава следа __/ на пътя, докато американските си светят равно _____ Не знам дали стана ясно, но по принцип се изисква и смяна на фаровете за успешно преминаване през ’Технотест’.
        А дали няма някакви бленди / лепелки, които се слегат на фара (десния) примерно, за да се избегне замяната на фара?Аз съм виждал на ферибота от UK да продават и също UK-ски коли, със залепени такива едни на фаровете, дето уж им обръщат наклона да не заслепяват тоя отсреща, т.е от __ да станат __/Разбира се тука си е България и може да не става с такива "приспособления". Може би ще ги смятат за временни, а за регистрация трябва да са постоянни, кой знае.
        ПРОДАВАМ ДЖАНТИ СТИЛО
        Stilo JTD 115 2003 бегачка
        Brava 1,4 12V 1997 на газ
        Tempra 1,4 1993 и тя на газ
        i dr. та като се почне от 125р ... и те на газ

        Коментар


          #34
          Kuku написа:
          Рефлекторите на фаровете в САЩ светят равно.... ако ме разбирате какво имам предвид Европейските фарове правят ето такава следа __/ на пътя, докато американските си светят равно _____ Не знам дали стана ясно, но по принцип се изисква и смяна на фаровете за успешно преминаване през ’Технотест’.
          Колега незнам как е при твоя фиат ама 99.99+% от колите имат врътки за регулиране на фаровете днес бях на среща с митничар и ми каза че за тази кола технотест няма а и да има е както ГТП да ти вземат кинтите и тва е (алфата е с ксенон 12 000К с един фар високо в небесата след лека целувка с едно пежо и си мина ГТП-то .Гуми трябва ли да му взема български че там и дупки нямат може да не са съвместими :D .Не се заяждам и не искам да те обидя
          dudulia написа:
          Dikata_BG написа:
          Тук не се предлага с СVT кутия а и колата ще бъде леко чукната калник броня каквото дойде а и има кой да я натовари в контейнер цената ще е от порядъка на 10000$ и ще е или това митсубиши или киа спортидж
          Цената за докарване с контейнер е около 1000-1500$ от източното крайбрежие.Мислил ли си какво ще правиш,ако колата се повреди? Цена на части?
          Контейнера е 600 долара и ще докара колата за 45 дни колата има кой да я купи на добра цена и да я натовари в контейнера има 30% такси (мито и ддс) от стойността на фактурата на колата и около 4-500лв за митничарите и те трябвало да ядът.Ами ако се счупи ще ътида до магазина за части както с алфата ми както и с твоя фиат като се счупи си купуваш повредената част както казах модела за европа е само с друго име (ASX) и за българия не се предлага със вариаторна скоростна кутия (CVT)Колата няма да е с космически данък мотора съм харесал е 2.0 147к.с.
          Subaru B9 tribeca 3.0
          Peugeot 307 04
          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
          Fiat Brava 1.6 16V 103

          Коментар


            #35
            Данъка е нормален, ако го няма тоя коефицент 2.8 за коли до 5 години. Ако държиш ще погледна фактурата колко е данъка за моята - 143 к.с., каското и ГО.
            Няма начин да няма начин!

            Коментар


              #36
              nikolovvd написа:
              Данъка е нормален, ако го няма тоя коефицент 2.8 за коли до 5 години. Ако държиш ще погледна фактурата колко е данъка за моята - 143 к.с., каското и ГО.
              За Варна данъка е близо 500лв на година за кола до 5г. с тази мощност.Незнам само в нашата държава по новите коли плащат по голям данък да е жив и здрав Бойко футболиста и всички в парламента
              Subaru B9 tribeca 3.0
              Peugeot 307 04
              Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
              Fiat Brava 1.6 16V 103

              Коментар


                #37
                Dikata_BG написа:
                Kuku написа:
                Рефлекторите на фаровете в САЩ светят равно.... ако ме разбирате какво имам предвид Европейските фарове правят ето такава следа __/ на пътя, докато американските си светят равно _____ Не знам дали стана ясно, но по принцип се изисква и смяна на фаровете за успешно преминаване през ’Технотест’.
                Колега незнам как е при твоя фиат ама 99.99+% от колите имат врътки за регулиране на фаровете днес бях на среща с митничар и ми каза че за тази кола технотест няма а и да има е както ГТП да ти вземат кинтите и тва е (алфата е с ксенон 12 000К с един фар високо в небесата след лека целувка с едно пежо и си мина ГТП-то .Гуми трябва ли да му взема български че там и дупки нямат може да не са съвместими :D .Не се заяждам и не искам да те обидя
                Че кой говори за реглаж на фаровете, колега?Аз ти казвам, че на разни там Инфинити, Тойота, Акура, Кадилак, Ала-бала американски вносове им сменят фаровете, за да минават Технотест, именно, защото рефлектора на фара е конструктивно различен от европейския и това не се оправя с реглаж, както и американските мигачи не се оправят със смяна на крушките вътре Вариант е, ако колата се предлага и на европейския пазар, да не се налага ’Технотест’, но това кой може да ти го каже предварително?!Митничаря, както ти обяснява разни работи, после той ли ще дойде да ти плати регистрирането, ако има усложнения? Ти си знаеш, най-добре - щом си решил да го правиш, действай, само да не стане двойна работа после

                Коментар


                  #38
                  Dikata_BG написа:
                  Контейнера е 600 долара (CVT)
                  Колега, провери си добре цената за контейнер. 600 долара контейнер от там няма. Поне не и до пристанище Варна. Такава цена може да получиш за групаж ( и с това транзитно време съвсем ми се струва че е така ). В този случай не знаеш какво друго ще сложат и как ще го натоварят. Задължително я застраховай. Виж и какви такси влизат, защото после да не се озъбиш леко.
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #39
                    Колега, тази кола няма никаква сметка да влиза в България! Нито, контейнера струва тази цена, нито митата и ддс-то са малки, технотест ще минеш задължително, само заради това, че е от САЩ! Само ще се набуташ, нищо повече!Пиши като я вкараш, да разкажеш какво се е случило и на каква цена!
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
                    Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic

                    Коментар


                      #40
                      avvasilev написа:
                      jenshen73 написа:
                      nikolovvd написа:
                      Имай пред вид, че ще се наложи смяна на фаровете, защото в САЩ светят по друг начин. Ще трябва да се мине през технотест (май така се казваше), за да те пуснат на пътя.Само информативно - комплект обикновени фарове за Мицубиши Лансър е около 2000-2500 лв. и на ASX-а май са същите.
                      Как тъй светят по друг начин бе? Що за изказване? САЩ са със същата дирекция като нашата. Проблеми писаха по-горе, че може да има при мигачите, ако са червени. Фаровете светят като по цял свят с дясна дирекция - десен фар направо, ляв фар леко надясно, двата образуват светлинен сноп с формата на правоъгълен триъгълник.
                      Ами ако са фар/мигач в цял блок?Като на Мареа?
                      И какво значение е? Или не си видял, че съм с мареа? Мигачите ми са с оранжеви крушки, а фаровете светят точно както съм написал - островърх правоъгълен триъгълник. Кво значение е фара на неудрян автомобил, щом е с правилната посока на движение?
                      lametobg написа:
                      В САЩ десният фар не свети леко вдясно Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 ами и двата си светят стабилно напред, понеже там най-често табелите им са над главите, а не като при нас в храстите отдясно.Червените мигачи ги имат само автомобили тяхно си производство при това само задните , а всякакъв друг тип са си с оранжеви такива.
                      Гледай филма Плуто Наш и пак плямпай. Абе пълен булшет са всички твърдения за разлики в светенето. Моя Форд Ескорт мейдинджермъни си светеше баш [][], а не _/_/ ако ме разбира някой...В пълна заблуда сте всичките, снопа на фаровете трябва да "попива" в пътя и да изглежда така /|, а не / или |, то повечето европейски автомобили, дето се карат в БГ и са удряни челно светят така: /, но кой ти гледа. Дори мой познат ми спореше, че левия фар трябвало да свети напред и нагоре, а не надясно и надолу, както и десния, който свети напред и надолу. Целта не да осветявате табелите, а пътя, табелите за целта са покрити със светлоотразителна боя, че дори най-малката следа от светлина да ги кара да се виждат...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар

                      Working...
                      X