бариери ще са, ако изобщо има нещоте данъците не могат да си съберат от хората, остава и парите от таксите да си търсят по такъв начинще има 1-2 гишета с автоматично отчитане като в белите страни и товаостаналото кеш и с карти
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тол системата - факт през 2013
Collapse
X
-
nikolovvd написа:emzo написа:С 90 по-скоро се пречи на движението, същото е положението и лятно време на пътя Стара Загора - Карнобат.Факт.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Абе редно е да я има тая тол система ама де е като хората, примерно като съм минавал през белите страни, само минаваш и сестемата те засича кога си карал и до къде си карал, Няма бариерки мариерки и блабла. Чип на стъклото и си тегли парички от сметката на собственика. или от ДКВ карта ако ползва. А да и за пътищата сте прави.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nikolovvd написа:emzo написа:С 90 по-скоро се пречи на движението, същото е положението и лятно време на пътя Стара Загора - Карнобат.Факт.
Коментар
-
Immortal написа:...Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Прав си, но у нас магистрали няма. Това което уж е магистрала е просто високоскоростен път с аварийна лента. Тъкмо си набрал 140 км/ч, включил си круизконтрола и трябва да скачаш на спирачката, защото пред теб някой TIR или автобус изпреварва стара ИФА движеща се с 80. Тъкмо си започнал изпреварването и зад теб някой състезател с Х7 ти святка, защото той пък се движи с 250 и ти му пречиш. Ако станат платени магистралите, то със сигурност ще са дадени на концесия. В съседна Сърбия мъгистралите са перфектни, защото са в часни ръце и не се налага в продължение на месеци да минаваш с 60 двупосочно в тунел или участък от магистрала. Сняг няма да можеш да видиш, защото ще има толкова техника, че пътя ще е чист и сух.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Аз съм чувал, че при проектирането на магистрала се правят изчисления до каква скорост може да се развива безопасно, от гледна точка на завои, виражи и т.н.. И понеже нашите са проектирани преди десетилетия, тогава са ги смятали за доста по-ниски скорости. Не знам доколко е вярно, но поне за старите магистрали вероятно има някакъв резон това.
Коментар
-
nikolovvd написа:Прав си, но у нас магистрали няма. Това което уж е магистрала е просто високоскоростен път с аварийна лента. Тъкмо си набрал 140 км/ч, включил си круизконтрола и трябва да скачаш на спирачката, защото пред теб някой TIR или автобус изпреварва стара ИФА движеща се с 80. Тъкмо си започнал изпреварването и зад теб някой състезател с Х7 ти святка, защото той пък се движи с 250 и ти му пречиш. Ако станат платени магистралите, то със сигурност ще са дадени на концесия. В съседна Сърбия мъгистралите са перфектни, защото са в часни ръце и не се налага в продължение на месеци да минаваш с 60 двупосочно в тунел или участък от магистрала. Сняг няма да можеш да видиш, защото ще има толкова техника, че пътя ще е чист и сух.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар