Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тол системата - факт през 2013

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Усещам как подбалканския път и стария път до морето ще са най-натоварените,ако се въведе тва.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    Коментар


      #17
      Път

      Вярно дублиране но това няма да се вземе под внимание -ще си мълчат за това .Въобще им е изкривен начина на мислене не как да подобрят живота на хората а да измислят начини да пречат.имаше нещо че като са взели пари от еврофондове не може да сложат Тол такси няколко години но те ще минат .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #18
        То за дублирането няма да вдигнем ние врява, ами превозваческите фирми. Там ще е голям финансовия удар. А те си имат лоби в Европа.Не мисля че ще се напълни подбалканския. Всеки ще си направи сметка, че по магистралата ще спести гориво колкото да плати допълнителните такси, така че и по единия и по другия път ще излиза еднакво като пари, но по магистралата по-бързо.

        Коментар


          #19
          Пътуването по платена Магистрала ще стане по-скъпо ,отколкото по друг път!Все пак разхода на гориво когато караш с 130-140км е един ,а с 90км е друг,като сложиш и парите за тол таксата ,мгаситалата ще е значително по скъпа, но е факт пък че ще се пътува по-бързо!

          Коментар


            #20
            кола

            Като гледам магистралата е ползвам само като отивам на почивка или разходки так че няма къде толкова да се бърза.Та дали карам с 140 или 90 все тая Друго е ако се ползва по работа или нещо да се спазва час .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #21
              Не може да се казва ей така ’90км/ч’, защото пътя минава през населени места и през сума кръстовища, така че ако се кара по правилата всъщност е едно постоянно 50-60-90км/ч нагоре-надолу. А това вдига разхода много. Докато на магистралата общо взето можеш да заковеш на 5-та едни 110км/ч и да се движиш икономично.

              Коментар


                #22
                Не знам каква ще да е таксата, ако изобщо има такава скоро... по-скоро сондират реакции...Но за сравнение - истинска магистрала: Одрин - Истанбул - 230 км - 6.50 лири или около 5.50 лв ... около 2.3 ст / км.Алескандруполи - Солун 300км 4 евро / 8 лв или 2.6 ст/км.У нас ще е безумие цената на километър да е над 2 ст. - като се има предвид и разликите в стандартите ни...

                Коментар


                  #23
                  Магистралите около БГ нямат нищо общо с нашето подобие на магистрали. Кеф ти виражи, хубав асфалт...... Единствено в сръбско където имат някои забележки.

                  Коментар


                    #24
                    не мисля, че ще станепърво защото парите за тази магистралата са от Европаи второ - трябва да махнат винеткитетрето трябва да има обходен маршрутчетвърто трябва да оправят калпавите участъцивсички, които не пътуват по магистралите - ще пътуват без парит.е. дали тези магистрали ще налеят пари в бюджета колкото от винетките е спорноако не се лъжа това са над 200 000 000 на година
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #25
                      Всъщност цялата работа е че една консултантска фирма ще прибере едни пари.

                      Коментар


                        #26
                        дори и да махнат винетката и да по 3 стотинки примерно на километър в моя случай София - Сливен пътувам 2 пъти месечно като сметнем отиване и връщане като сметнем че слизам на магистралата на Стара Загора то става близо 26 лева на месец по 12 месеца в годината става 308 лева ами като я пуснат до Ямбол лятото ше скочи още цената. В такъв случай по-добре да си остане винетката...не съм виновен, че съм роден в Сливен...тея които живеят много близо до София може и да им е по изгодно от винетка но в моя случай НЕ! Бих се съгласил да се плаща тая тол такса ако пътя стане перфектно равен без да подскачам никъде по участъците...но нали никой не вярва , че пътя ще стане с такова качесто...отделно ако съм в сливен лятото и реша да ходя на море там още едни пари и става много набутвация...
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                        Коментар


                          #27
                          а и като знам как на едното село след Нова загора камерата за скорост беше гърмяна , дали и тея устройства по пътя няма да бъдат нагърмени всичките....българина гледа да спести всеки лев от тая мизерия много ще са малко хората които ше искат да плащат тол такси
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                          Коментар


                            #28
                            Чакай сега да ти кажа. Значи ето, ти досега пътува с кола, а като ти сложат тол система това не е повишаване на разходите ти, а е еко мярка, която да те накара да пътуваш с влак или автобус. Т.е. правителството е отговорно пред бъдещите поколения и не прави нещата за печалба, ами за екологията. Ако не вярваш - отвори някой сайт на европейския съюз и потърси информация що е толкова висок акциза на горивата. Само грижа за екологията! А, другата причина посочена на сайта е ’социална справедливост’. Т.е. не може в Германия горивата толкоз, па при нас в пъти по-ниски, не е честно...

                            Коментар


                              #29
                              Re: Тол системата - факт през 2013

                              mitkosoft написа:
                              nikolovvd написа:
                              mitkosoft написа:
                              аз лично бих си сменил маршрута по подбалканския път София-Бургас...по бавен и тесен е пътя но като тръгвам половин час по рано не виждам проблем....Вие как мислите бихте ли плащали тол такса
                              Аз отдавна пътувам по този път, когато се прибирам за Ямбол. Спираме си в Карлово за почивка от 1-2 часа, пътуваме спокойно, защото няма изцепки летящи 250 да ти святкат от далеч и т.н.
                              колега би ли споделил какво е качеството на пътя към днешна дата, понеже миналата година лятото минах от там и 10-15км след София пътя беше нарязан за ремонт...сега дали е оправено ?
                              Пътя е перфектен за нормално каране и аз го предпочитам пред магистралата. Много често пътувам Карлово-София и обратно като качество е добър с изключение на пътя през Челопеч и някой дрени забележки по мостовете. От Карлово до Бургас пътя много е добре а до Сливен е и много спокойно с малко движение.
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар


                                #30
                                Скоро слушах по радиото нещо свързано за тол таксите и накрая стана ясно че нямат право защото са строени с Европейски пари ако искат такси трябва да си я стром с наши средсва или да е на консесия .Но няма да ме учудят и да сложат.
                                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                                Коментар

                                Working...
                                X