Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шофиране бързо, но предпазливо!?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прав е братото! След като няма ограничение на минималната скорост, то автомобил, движещ се с немаксимално разрешена скорост изобщо не е никва предпоставка за птп. Пътят е толкова негов, колкото и на "супергероя" в бързащия за отвъдното гоуф.

    Коментар


      ///// написа:
      Прав е братото! След като няма ограничение на минималната скорост, то автомобил, движещ се с немаксимално разрешена скорост изобщо не е никва предпоставка за птп. Пътят е толкова негов, колкото и на "супергероя" в бързащия за отвъдното гоуф.
      Не е баш тъй Живко.Да караш с 70-80 си е самоубийство и пречиш отвсякъде на движението.Нищо,че няма минимална граница. Баща ми е спокоен шофъор,кара си с 90-100 извън града,спомням си като малък как им цъкаше с мигача да го изпреварват,че няма насреща коли,а когато караше полско фиатче,на Хаинбоаза отбиваше да пусне колоната.Без да псува и да мрънка,че другите нарушавали закона.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
      Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
      Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

      Коментар


        ls1 написа:
        Не. Най-често карам Варна-Габрово.
        Правилно отговори, ако беше казал ДА, щях да питам още няколко неща, но признавам че това е реално най - мъдрия отговор.......Признавам и че няма как да ти повярвам, но това не е нещо за което да поведа дебат, щом казваш така - нека е така......
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          Брат ми знае характера ми, той да каже лъжа ли.

          Коментар


            Уверявам - не лъже! Безопасността е на първо място! Важното е да стигне без инциденти.Но точно тук идва конфликтът от различните гледни точки. От една страна - спокойно пътуващото семейство, отиващо на почивка и от друга страна - бързащият по работа с баничарка или тир, който пък трябва да стигне навреме, от което му зависи заплатата за неговото семейство. В крайна сметка - точно затова е написан закона и правилника за приложението му - за избягване на конфликти по пътя.

            Коментар


              muns61 написа:
              pakumba написа:
              Вчера се прибирах и какво да видя, редовната ситуация- Лада Нива кара с 50-70 на път с ограничение 90. Настъпих и го настигнах и минах, понеже знам, че има ДАИ на 1 км напред и им казах набързо, та го спряха. Но ТИРА не беше превишил и за секунда максималното ограничение, макар да създаде опасна ситуация. Аз пък бях спазил едно единствено ограничение -50 в село, но никого не съм накарал да намали или отбива, че да се разминем.
              Би ли пояснил, кое правило е нарушил водача на Нива - та и на какво основание са го спрели?
              Ако за теб е по-важно да спазваш всяка буква на закона, отколкото да не си участник или косвено да си предизвикал катастрофа, за мен пък не това е по-важното.А ако ти беше на мястото на колата срещу тира, кое щеше да те подразни повече- каращия над ограничението срещу теб, но в своето си платно, или каращия тир под ограниченито в твоето платно? Нивата по буквата на закона не е нарушител. То и както си караш по пътя и тир поднесе върху твоята кола пак не си нарушител ти, ама ти го отнасяш, същото можеше да се случи на нивата и сега, защото тира се прибираше върху нея. За мен е по-важно да стигна, отколкото дали се водя нарушител, защото няма минимална скорост определена в закона.
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                pakumba написа:
                muns61 написа:
                pakumba написа:
                Вчера се прибирах и какво да видя, редовната ситуация- Лада Нива кара с 50-70 на път с ограничение 90. Настъпих и го настигнах и минах, понеже знам, че има ДАИ на 1 км напред и им казах набързо, та го спряха. Но ТИРА не беше превишил и за секунда максималното ограничение, макар да създаде опасна ситуация. Аз пък бях спазил едно единствено ограничение -50 в село, но никого не съм накарал да намали или отбива, че да се разминем.
                Би ли пояснил, кое правило е нарушил водача на Нива - та и на какво основание са го спрели?
                Ако за теб е по-важно да спазваш всяка буква на закона, отколкото да не си участник или косвено да си предизвикал катастрофа, за мен пък не това е по-важното.А ако ти беше на мястото на колата срещу тира, кое щеше да те подразни повече- каращия над ограничението срещу теб, но в своето си платно, или каращия тир под ограниченито в твоето платно? Нивата по буквата на закона не е нарушител. То и както си караш по пътя и тир поднесе върху твоята кола пак не си нарушител ти, ама ти го отнасяш, същото можеше да се случи на нивата и сега, защото тира се прибираше върху нея. За мен е по-важно да стигна, отколкото дали се водя нарушител, защото няма минимална скорост определена в закона.
                Аха! Типично европейско мислене от Факултето! Искаш да кажеш, че писаните закони трябва да се пренебрегват, заради етнокултурни особености и традиции? Мдаа, има един такъв етнос в България...А в случая виновен ще е водача, предприел изпреварването при положение, че не може да го извърши, без да създаде аварийна ситуация.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  Ако водача на Нивата имаше ум в главата си, щеше да реагира адекватно като водача, който е отбил и спрял. Вместо да намали и дори спре, за да може тира да се прибере, той е бил просто зрител от първия ред. Когато си участник в движението трябва да мислиш, а не просто да натискаш педалите, местиш скоростни лост и въртиш волана.Трябва ума ти да е на няколко стотин метра пред колата. Преди 6 часа бях пред дилема, дали да намаля или да ям фазан. Реших, че е по-добре да намаля до 30-40, вместо да стоя без кола една седмица докато ми сменят предния спойлер.
                  Няма начин да няма начин!

                  Коментар


                    Това е за колегата ///// , който май си изтри поста.До сега не ми се е случвало на самолетна писта да ми изкочи дете, но е добра тема за размисъл особено при скорост над 200 км/ч.А ето какво се прави на летището:http://www.youtube.com/watch?v=M7KNfUHw1f8
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      muns61 написа:
                      pakumba написа:
                      muns61 написа:
                      pakumba написа:
                      Вчера се прибирах и какво да видя, редовната ситуация- Лада Нива кара с 50-70 на път с ограничение 90. Настъпих и го настигнах и минах, понеже знам, че има ДАИ на 1 км напред и им казах набързо, та го спряха. Но ТИРА не беше превишил и за секунда максималното ограничение, макар да създаде опасна ситуация. Аз пък бях спазил едно единствено ограничение -50 в село, но никого не съм накарал да намали или отбива, че да се разминем.
                      Би ли пояснил, кое правило е нарушил водача на Нива - та и на какво основание са го спрели?
                      Ако за теб е по-важно да спазваш всяка буква на закона, отколкото да не си участник или косвено да си предизвикал катастрофа, за мен пък не това е по-важното.А ако ти беше на мястото на колата срещу тира, кое щеше да те подразни повече- каращия над ограничението срещу теб, но в своето си платно, или каращия тир под ограниченито в твоето платно? Нивата по буквата на закона не е нарушител. То и както си караш по пътя и тир поднесе върху твоята кола пак не си нарушител ти, ама ти го отнасяш, същото можеше да се случи на нивата и сега, защото тира се прибираше върху нея. За мен е по-важно да стигна, отколкото дали се водя нарушител, защото няма минимална скорост определена в закона.
                      Аха! Типично европейско мислене от Факултето! Искаш да кажеш, че писаните закони трябва да се пренебрегват, заради етнокултурни особености и традиции? Мдаа, има един такъв етнос в България...А в случая виновен ще е водача, предприел изпреварването при положение, че не може да го извърши, без да създаде аварийна ситуация.
                      какво значение кой е виновен, като шанса да го отнесе невинния в Нивата е голям? А да, после може да кажеш на Св Петър, че не си бил виновен, защото няма мин. скорост в закона.
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        nikolovvd написа:
                        Това е за колегата ///// , който май си изтри поста.До сега не ми се е случвало на самолетна писта да ми изкочи дете, но е добра тема за размисъл особено при скорост над 200 км/ч.А ето какво се прави на летището:http://www.youtube.com/watch?v=M7KNfUHw1f8
                        Да, изтрих поста си, защото не ми се коментира повече. Едно е на състезание (и в скоби да вметна, че имам международни участия зад гърба си и целия форум са свидетели) и друго е по пътната мрежа, за което иде реч в темата.

                        Коментар


                          ///// написа:
                          nikolovvd написа:
                          Това е за колегата ///// , който май си изтри поста.До сега не ми се е случвало на самолетна писта да ми изкочи дете, но е добра тема за размисъл особено при скорост над 200 км/ч.А ето какво се прави на летището:http://www.youtube.com/watch?v=M7KNfUHw1f8
                          Да, изтрих поста си, защото не ми се коментира повече. Едно е на състезание (и в скоби да вметна, че имам международни участия зад гърба си и целия форум са свидетели) и друго е по пътната мрежа, за което иде реч в темата.
                          Не става дума са автомобилни съзтезания в темата...Идеята ми не беше такава. Такава я направиха няколко колеги които явно не разбират за какво се говори, но им харесва да приказват щуротии...Изобщо не ставаше дума да си правим състезания по междуградски/селски път и да караме с 200км/ч...Дори не си правя труда да чета мненията назад ама като гледам какви са тези самолетни писти и щуротии...съвсем за друго се говори вече...Идеята беше да коментираме превишаването на разрешената скорост в разумни граници примерно вместо с 90 да караш със 110-120 и то като няма трафик и без за правиш простотии изпреварвайки...и това да караш доста под разрешената максимална скорост за даден път. Примерно при ограничение 90 да караш с 60...Кое от двете неща е по-опасно и какви са мненията на съфорумниците. То тука наизлязоха всичко що е рейсъри да обясняват как летят с 300...излязоха и ангелчетата дето зяпат през прозореца и карат с 60 навсякъде...тук таме се намерихме и такива дето караме с около 110-130км/ч по междуградските пътища и 140-160 по магистралата където е по хубав асФалта Както написах и преди за мен извода е ясен.Всеки в България си кара как си му е кеф. Не му пука особено какво се случва около него(за съжаление). Склонен е да спомогне за убиването на някой на пътя, само защото по някаква си причина му е отнел предимството, дори и да има възможност да реагира така, че всичко да се размине. Още по-обобщено скапани шофьори...Без значение София-Добрич-Варна-Бургас-Перник...всички са един дол дренки...
                          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                          Коментар


                            ама тая тема продължава да расте... И като гледам тия които нарушават закона се мислят за "внимателни и добри шофьори" и дават акъл на хора с книжки от една камара време,които знаят,че закона не е "случайни" правила влезли в една обща книжка,а е следствие от доказани факти водещи до ред и безопасност на пътя. Айде питам и аз ако всички спазвахме закона,щеше ли да има движещи се с 90,които "пречат" . Бях написал още доста в тоя пост,но го затрих,защото наистина не ми се влиза в полемики. Явно няма да ви уврят главите,докато не се случи нещо
                            ex.Мареа ТД100

                            Коментар


                              paralesa написа:
                              ама тая тема продължава да расте... И като гледам тия които нарушават закона се мислят за "внимателни и добри шофьори" и дават акъл на хора с книжки от една камара време,които знаят,че закона не е "случайни" правила влезли в една обща книжка,а е следствие от доказани факти водещи до ред и безопасност на пътя. Айде питам и аз ако всички спазвахме закона,щеше ли да има движещи се с 90,които "пречат" . Бях написал още доста в тоя пост,но го затрих,защото наистина не ми се влиза в полемики. Явно няма да ви уврят главите,докато не се случи нещо
                              Колега поне аз по никакъв начин НЕ обвинявам хората които си спазват ограниченията и карат в техните рамки. Никога не ми е пречил някой който си кара с 90 по път с такова ограничение, освен, ако не криволичи нещо или нещо не е в час.Като настигна такъв си знам съвсем ясно, че не той, а аз съм нарушителя..Въпроса е пак повтарям в тези които карат много по-бавно от максимално разрешеното или прекалено бързо спрямо същото...Някъде по средата е истината Както обикновено
                              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                              Коментар


                                Я дай определение за "прекалено бавно" на път с ограничение 90? Цифрова стойност!
                                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                                Коментар

                                Working...
                                X