D. Stanev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шофиране бързо, но предпазливо!?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
ако баба беше мъжка,нали се сещате какво щеше да има между краката? Любенов...въртиш,сучеш,само и само да върви спора май. В ЗДП е записано с какви максимално допустими скорости може да се кара-КРАЙ! Няма ама,няма АКО,няма защото...това е положението и го осъзнайте. Карайте както си искате,ако искате карайте със 100 в града на червено,щото иначе ще ви ударят отзад...но имайте предвид,че с тази скорост ударите ли пешеходец,той е пътник за оня свят,а вие за затвора. Ударите ли го с 50 вероятността да оцелее се увеличава значително.И стига вече глупости,че било все тая дали ако се случи инцидент,дали 90 или 160 е все едно и също. НЕ е едно и също...нито в ситуация да избегнеш инцидент,нито пък последствията от такъв. Единствено за дупка съм съгласен ,че с по-голяма скорост колата може и да не я усети,и все пак зависи от дупката Стига сте въртяли и сукали ,защото колкото и внимателен да си,при по-висока скорост времето за реакция рязко намаляваНека ви опиша ситуация в която високата скорост ще е фаталнаПътуваме в тъмното,колегата кара. Пътя и двамата го знаем до болка,минаваме през завой,който позволява да минеш и със 100 без проблем и то със баничарка. Но все пак завой,зад който нищо не се вижда поради релефа. В завоя триъгълник на пътя,предупреждаващ за аварирал. Колегата караше с около 80 и натисна да намали,леко заобикаляйки триъгълника,който беше толкова нескопосано сложен,че не ми се говори и очакваме все пак да има разстояние до авариралия,ама нейсе...30 метра по-напред прицеп с дърва в нашето платно ,а отсреща фарове. Рязко спирачки и добре,че по чудо спря на по-малко от метър от камиона,вече виждахме как ще се врежем в дървата. Ако беше карал с повече? Сега дали щях да пиша? И тук ли скоростта е без значение? Можеш ли да предвидиш авариралия прицеп? И дали две минути по-рано или по-късно има ли значение? Далеч съм от мисълта да уча който и да е как да кара,далеч съм от мисъл,че аз карам със ограниченията,но се дразня,когато се опитвате да защитите позицията си посредством теории. Тоест защитаваще хипотеза с теория ,смешно е нали. Хипотеза се доказва само с факти! Точни факти при това.ex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:ако баба беше мъжка,нали се сещате какво щеше да има между краката? Любенов...въртиш,сучеш,само и само да върви спора май. В ЗДП е записано с какви максимално допустими скорости може да се кара-КРАЙ! Няма ама,няма АКО,няма защото...това е положението и го осъзнайте. Карайте както си искате,ако искате карайте със 100 в града на червено,щото иначе ще ви ударят отзад...но имайте предвид,че с тази скорост ударите ли пешеходец,той е пътник за оня свят,а вие за затвора. Ударите ли го с 50 вероятността да оцелее се увеличава значително.И стига вече глупости,че било все тая дали ако се случи инцидент,дали 90 или 160 е все едно и също. НЕ е едно и също...нито в ситуация да избегнеш инцидент,нито пък последствията от такъв. Единствено за дупка съм съгласен ,че с по-голяма скорост колата може и да не я усети,и все пак зависи от дупката Стига сте въртяли и сукали ,защото колкото и внимателен да си,при по-висока скорост времето за реакция рязко намаляваНека ви опиша ситуация в която високата скорост ще е фаталнаПътуваме в тъмното,колегата кара. Пътя и двамата го знаем до болка,минаваме през завой,който позволява да минеш и със 100 без проблем и то със баничарка. Но все пак завой,зад който нищо не се вижда поради релефа. В завоя триъгълник на пътя,предупреждаващ за аварирал. Колегата караше с около 80 и натисна да намали,леко заобикаляйки триъгълника,който беше толкова нескопосано сложен,че не ми се говори и очакваме все пак да има разстояние до авариралия,ама нейсе...30 метра по-напред прицеп с дърва в нашето платно ,а отсреща фарове. Рязко спирачки и добре,че по чудо спря на по-малко от метър от камиона,вече виждахме как ще се врежем в дървата. Ако беше карал с повече? Сега дали щях да пиша? И тук ли скоростта е без значение? Можеш ли да предвидиш авариралия прицеп? И дали две минути по-рано или по-късно има ли значение? Далеч съм от мисълта да уча който и да е как да кара,далеч съм от мисъл,че аз карам със ограниченията,но се дразня,когато се опитвате да защитите позицията си посредством теории. Тоест защитаваще хипотеза с теория ,смешно е нали. Хипотеза се доказва само с факти! Точни факти при това.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Тоя триъгълник беше два пъти премазан от идващи с висока скорост автомобили, та се налагаше катаджиите да спират джигитите и да ги върнат да изправят триъгълника.Ето за какво внимателно каране с висока скорост говорим. И то на завой .Ами ако беше паднал камък, то ще се натресете в него и колата ви ще заприлича на джипа на Михаилов.
Коментар
-
ls1 написа:Значи мога да ида да пребия тъщата и няма да имам вина. Все пак, какво съм виновен че е майка на жена ми, ми можеше и да не е, да е мислила. :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:...За противниците на думите ми, една статистика от личния ми опит по пътищата : ПТП - 1 : Карам си с 50 в населено място, удря ме такси, излизащо от път без предимство. Бакшиша - Мислех че ще мина.ПТП - 2 : Спрях заради подаен светлинен сигнал от патрулен автомобил на КАТ, трябваше да го пропусна да мине, ограничение 60 км/ч . След 10 -15 секунди в задницата на Москвича, спря друг Москвич ПТП - 3 : Чакам на червен светофар, защото не настъпах да хвана зеленото. Зад мен приближава автомобил, не спира сам, оказах се преградата която не успя да преодолее :D ПТП - 4 : Карам в населено място с 50 км/ч , не превиших скороста, не изпреварих камоина пред мен. В резултат на това, на кръстовището, което следваше, водача на камиона решил да прави обратен завой но от средна лента ( аз съм в лява лента за завой на ляво ) ми отне предимството и се челосахме.ПТП - 5 : Карам бавно зад колегата в следствие на което съм се отпуснал и не реагирах адекватно, когато той спря, съответно му направих ревизия на багажника.Неосъществените ПТП-та избегнах, движейки се с превишена скорост, като по този начин не дадох шанс на мераклиите да ме блъснатAirfan написа:Бтв, ако ударите крава с 90 км/ч въобще няма да я пръснете, дори ще се учудите колко е плътна една средно голяма крава (около 7-800 кг). При 160 км/ч ще разчлените нещо от нея, но ускоренията, които телата ви ще изпитат при сблъсъка ще са значително по-големи и ще бъдат фатални, дори и да не ви смачкат ламарините. Човешкото тяло издържа на краткотрайно натоварване около 100G, а при удар в стена със 160 натоварването е около 180G усреднено, т.е. органите ви ще се втечнят в телата ви.http://www.youtube.com/watch?v=jirh3s0d2s0Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Неосъществените ПТП-та избегнах, движейки се с превишена скорост, като по този начин не дадох шанс на мераклиите да ме блъснатОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Ако беше карал по-бързо, фаровете отсреща щяха да са на друго място все още, и нямаше да се налага да спирате по този начин. Както и ако беше карал по-бавно, фаровете насреща, щяха да с подминали мястото с прицепа и нямаше да се налага да спирате по този начин.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:3 - просто със 70 кам/ч вместо с 50 км/ч, щях да си хвана зеленото като добро момче.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Dido_Lyubenov написа:Ако беше карал по-бързо, фаровете отсреща щяха да са на друго място все още, и нямаше да се налага да спирате по този начин. Както и ако беше карал по-бавно, фаровете насреща, щяха да с подминали мястото с прицепа и нямаше да се налага да спирате по този начин.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
nikolovvd написа:Dido_Lyubenov написа:3 - просто със 70 кам/ч вместо с 50 км/ч, щях да си хвана зеленото като добро момче.nikolovvd написа:А мислиш ли да включиш и останалите 2-3-4 автоомобила зад първия чифт фарове. А някой паднал камък на пътя?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:... той няма абсолютно никакво право да завие в обратна посока от срена лента за движение направо...Няма начин да няма начин!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар