Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шофиране бързо, но предпазливо!?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    По принцип това е оригиналния клип http://vbox7.com/play:84f28414 този където е в първото мнение е "краден, копиран" все едно.Спомням си историята, защото преди редовно четях Дрифтинг форума.Шофьора е един от участващите в българския дрифт шампионат и клипа беше заснет, за това, че той си е купил нова камера.В дрифтинг форума имаше много големи скандали главно Александър Язов беше главния хулещ, защото както сигурно знаете дрифт форума се бори за безопасно движение по пътищата.Имаха даже и някакво мото... но не го помня, както и да е самия автор на клипа доста се засрами.... До сега търсих темата в дрифтинг форума но е явно изтрита или не можах да я намеря.P.S. http://drifting.bg/forum/threads/6019 Ето я темата.
    Fiat Bravo 99' 1.6 GT
    Fiat Bravo 1.2 16v-Тотализирано
    Fiat Bravo 99' 1.6 SX

    Коментар


      #62
      "Най-честата причина за възникване на пътно-транспортно произшествие не е превишената скорост, нито употребата на алкохол, нито неправоспособността. Близо 70 % са заради отнемане на предимство. Това се случва или поради незнание на закона, или нарочно. "Богдан Милчев, шеф на КАТ София пред "Дневник"

      Коментар


        #63
        Само дето статистиката ще е друга ако се разделят произшествията с убити от тези с чукването на брони.

        Коментар


          #64
          Immortal написа:
          "Най-честата причина за възникване на пътно-транспортно произшествие не е превишената скорост, нито употребата на алкохол, нито неправоспособността. Близо 70 % са заради отнемане на предимство. Това се случва или поради незнание на закона, или нарочно. "Богдан Милчев, шеф на КАТ София пред "Дневник"
          Значи тва е абсурдно тоя да го е казал, явно е бил някакъв негов двойник, представил се за него и незнайно как намърдал се в новините.....Някой трябва да вземе отношение по темата, не може току така разни двойници и фалшиви самоличности да ходят по вестниците и да разправят неща дето са чиста истина.....
          Alfa 156 2.0 TS
          Alfa 156 20VTurbo
          Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
          Locost TF1 3.0V6

          Коментар


            #65
            Наскоро имаше една катастрофа поради 2 други фактора, но общо взето предимството и отнемането му са най-верните причини. Самокатастрофира един форд по баир нагоре скачайки в един строеж в дясно на десен завой. Според експертизата освен, че е бил пиян - се е движил с над 100км/час. Самото място не позволява нормално шофиране с над 80 - завои и дупки се редуват в добра роршахова шарка.
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #66
              Immortal написа:
              Всичко е до темперамента.Който е учил малко от малко психология, знае, че има 4 типа темперамент: сангвиник, холерик, меланхолик и флегматик.Това си ни е зададено отвътре и не може да се промени. (променя се в рамките на типа, но не и към друг тип).Аз съм сангвиник и отговарям почти 100% на определението.Скорост от 100 и по-ниска ми се струва БАВНО. Не става въпрос за стигане по-бързо. Улавям се, че стрелката прехвърля 100-така и дори когато изобщо не бързам за никъде.Просто усещането за скорост при този тип темперамент е такова. Други хора са меланхолици и флегматици - за тях светът се движи бавно. При тях скорост от над 80 км/ч им се струва космическа. Реакциите им са по-бавни, мисълта им тече по-бавно (това не значи, че са по-малко интелигентни!!!). Просто им трябва време.Е, от там и поведението на пътя.Стельо - това за гърмяния заек е така и не е така. Аз съм се обръщал с кола. След това няколко месеца избягвах да се качвам даже на автобус. Но малко-по-малко си възвърнах старото усещане за скорост. В населените места карам с не-повече от 60. Наистина. Който се е возил при мен или е карал зад мен - знае.Но извън населените места, там където имам видимост километри напред и настрани - си карам както ми позволява пътната обстановка, без да се съобразявам с ограниченията.Така карам вече от 22 години. Не съм причинявал ПТП по моя вина. И 3-те ми ПТП-та, освен че не са по моя вина са и в града, при ниски скорости - скоростта не е била определящ фактор при тях.Твърдя, че макар и да карам бързо извънграда, карам напълно безопасно и за себе си, и за возещите се при мен, и за околните.И никога не съм карал с повече от 230. (Психологическата ми граница е 200, над нея и мен ме хваща шубето).
              Ей тук те подкрепям на 100% ! И аз от самото начало си карам доста бързо, дори според някои опасно. За щастие, повечето от тях се увериха, че това само така изглежда за тях, и че могат да ми се доверят напълно. Претърпях няколко ПТП-та, като само веднъж вината беше моя, а се движехме с колегата с около 20 км/ч. В някои случаи прекалено бавното каране води до отпускане на организма и прояви на летаргия, която е нещо много опасно, когато си зад волана. Отпускаш се и реагираш някак лениво. Два пъти ме блъснаха докато бях спрял, и веднъж ми отнеха предимство, защото мислел че ще мине номера. Имаше и един друг фрапантен случай, когато един бакшиш, реши да се направи на тарикат, излезе от път без предимство и се челоса в заната гума на камионетката, щото си мислел нашия, че аз ще карам на незнам къде си, но нещо не му се получи с мисленето. :D - и пак карах бавно. Та в крайна сметка, може да се кара бързо, но разумно, което означава без рискови маневри и скорости несъобразени с пътната обстановка и възможностите на автомобила и водача. Има първокласни пътища, които позволяват съвсем спокойно с движение със скорост до 120 км/ч , но ограничението си е 90 км/ч . По такива пътища стават много катастрофи, или заради "моткането" на някой, който от страх да не го хванат с превишена скорост, се движи със 70 - 80 км/ч, или заради такива келеши като тоя от клипа, дето не се съобразяват с останалите участници в движението. Това че бил дрифтър ... дрън-дрън ! На пистата е като на полигона - обезопасено и няма кой да ти се изпречка, познаваш пистата, защото си направил няколко тренировъчни обиколки и не се съобразяваш с редица фактори, които там липсват. Но на тази натоваена магистрала, при такова интензивно движение, и с тези изпреварвания през аварийната лента ... направо е за убиване !
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #67
                Много от вас знаят че,имам тежък крак, и че карам доста бързичко, дори СОК1 веднъж изрази мнение че съм завършен гоуфър. Факт е че София Русе съм го правил за 2ч и 40м., бфакт е че до Стара Загора съм стигал за 1ч и 40м. , факт е че на Стара Загора на кръговото влязох с 140км/ч. Факт е обаче че последния път когато се прибирах от Русе го направих за 6 часа. Пътувайки за Срещата не съм вдигал повече от 140-150 само при изпреварвания. Обаче първо съм сигурен в колата си, познавам пътя и всички неравности, дупки и бла бла, и понякога реагирам преди да разбера всъщност какво става, малко е странно ама ми се е случвало кола пред мен да набие спирачки а аз инстинктивно да подам мигач, да сваля предавка и да изпреваря, в интерес на истината това ми спаси живота тогава защото колата пред мен тръгна да се върти и ако бях набил спирачки щее да е чиста проба целувка. Та така сигурен съм в себеси но най се плаша от хората който карат покрай мен. Писнало ми е от малоумни шофьори дето мигача го ползват по коледа в унисон с коледните лампички, писнало ми е от такива дето караш пред тях, тръгваш да изпреварваш и стойш в насрешното с пуснат мигач да разбере че е чисто и може да изпреварва а то седи и чака. Писнало ми е гледам хора мотаещи се около колата си спряла до пътя с отворена врата, и без жилетка. Обаче най се дразним на нарастващия брой на мраморните плочи покрай пътя.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #68
                  S_BANKOV написа:
                  Много от вас знаят че,имам тежък крак, и че карам доста бързичко, дори СОК1 веднъж изрази мнение че съм завършен гоуфър. Факт е че София Русе съм го правил за 2ч и 40м., бфакт е че до Стара Загора съм стигал за 1ч и 40м. , факт е че на Стара Загора на кръговото влязох с 140км/ч. Факт е обаче че последния път когато се прибирах от Русе го направих за 6 часа. Пътувайки за Срещата не съм вдигал повече от 140-150 само при изпреварвания. Обаче първо съм сигурен в колата си, познавам пътя и всички неравности, дупки и бла бла, и понякога реагирам преди да разбера всъщност какво става, малко е странно ама ми се е случвало кола пред мен да набие спирачки а аз инстинктивно да подам мигач, да сваля предавка и да изпреваря, в интерес на истината това ми спаси живота тогава защото колата пред мен тръгна да се върти и ако бях набил спирачки щее да е чиста проба целувка. Та така сигурен съм в себеси но най се плаша от хората който карат покрай мен. Писнало ми е от малоумни шофьори дето мигача го ползват по коледа в унисон с коледните лампички, писнало ми е от такива дето караш пред тях, тръгваш да изпреварваш и стойш в насрешното с пуснат мигач да разбере че е чисто и може да изпреварва а то седи и чака. Писнало ми е гледам хора мотаещи се около колата си спряла до пътя с отворена врата, и без жилетка. Обаче най се дразним на нарастващия брой на мраморните плочи покрай пътя.
                  Е това нямаш представа колко пъти ме е предпазвало. Имах много пътувания между едни села тук в русенско, а пътищата до тях са завой, пак завой, и до селото все така. Видимост - в редки случаи. Много често, нещо ми подсказва че трябва да намаля преди завоя, ама почти до спиране, и всеки път срещу мен изкача някой селски бек и сече завоя през мойта лента. После колегите ме питат как съм го видял през гъстия храсталак . Е т’ва нема научно обяснение. Интуиция :D
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #69
                    И джедаи сме имали във форума...
                    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                    Нека Силата на бъде с Нас...

                    Коментар


                      #70
                      kiro_of_the_day написа:
                      И джедаи сме имали във форума...
                      Не, не ... джедая би повдигнал насрещно движещия се автомобил А по темата и аз като Безсмъртния ще си мълча ...
                      I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                      Коментар


                        #71
                        kiro_of_the_day написа:
                        И джедаи сме имали във форума...
                        М, не Сити
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #72
                          Само принцеса Лея (ele) липсва :D Много странно, че не пише в тая тема, защото е точно като за нея.
                          Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                          ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                          Коментар


                            #73
                            И аз обичах да карам бързо. Имах си тактика: пред мен да има поне една кола, която виждам, че кара малко по-бързо от мен, а всички останали ги изпреварвам (стига да е възможно, разбира се). Идеята беше, че ще спрат първата кола, а аз ще мина метър. Няколко пъти съм спиран за превишена скорост, но все някак си ми се разминаваше. Имам само една глоба с фиш за превишена скорост в населено място, мисля, че през 1998 г. Глобата беше 2000 неденоминирани лв.Обаче с появата на камерите, които стават все повече и повече, започнах да спазвам ограниченията. Така ги спазвам, че дори и жена ми се сърди, че карам като баба. Нямам излишни пари за глоби и те така. В интерес на истината, така не ми е кеф да карам кола, но това е положението. Наистина ми е интересно - тези, които и сега продължават да не спазват ограниченията, не ги ли е страх от камерите, глобите, отнемане на книжката?Прави са тези, които казват, че като знаеш, че колата може да вдигне много, ти се иска да пробваш. Прави са и тези, които казват, че ограниченията трябва да се спазват и когато стане белята, е късно за оправдания - този ми попречи, онзи ми попречи, само не се сещаш за превишената скорост. Абе да вземат фабрично да ги ограничат всички коли до 90 км/ч, а то вместо това ги правят все по-мощни и по-мощни. Как въздесъщите чиновници от ЕС, които налагат правила за всичко, не са се сетили за това?
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #74
                              Щото това ще ограничи силно потреблението на гориво, а всички правителства ЛАПАТ здраво от акциз. Е примерно моя сценик в ръководството му пише че над 105км/ч разхода рязко се вдига с 25-30%.

                              Коментар


                                #75
                                Не могат, щото само за Германия трябва да ги продават без ограничение - все пак там има Аутобан
                                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                                Коментар

                                Working...
                                X