По принцип това е оригиналния клип http://vbox7.com/play:84f28414 този където е в първото мнение е "краден, копиран" все едно.Спомням си историята, защото преди редовно четях Дрифтинг форума.Шофьора е един от участващите в българския дрифт шампионат и клипа беше заснет, за това, че той си е купил нова камера.В дрифтинг форума имаше много големи скандали главно Александър Язов беше главния хулещ, защото както сигурно знаете дрифт форума се бори за безопасно движение по пътищата.Имаха даже и някакво мото... но не го помня, както и да е самия автор на клипа доста се засрами.... До сега търсих темата в дрифтинг форума но е явно изтрита или не можах да я намеря.P.S. http://drifting.bg/forum/threads/6019 Ето я темата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шофиране бързо, но предпазливо!?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
"Най-честата причина за възникване на пътно-транспортно произшествие не е превишената скорост, нито употребата на алкохол, нито неправоспособността. Близо 70 % са заради отнемане на предимство. Това се случва или поради незнание на закона, или нарочно. "Богдан Милчев, шеф на КАТ София пред "Дневник"
Коментар
-
Immortal написа:"Най-честата причина за възникване на пътно-транспортно произшествие не е превишената скорост, нито употребата на алкохол, нито неправоспособността. Близо 70 % са заради отнемане на предимство. Това се случва или поради незнание на закона, или нарочно. "Богдан Милчев, шеф на КАТ София пред "Дневник"Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Наскоро имаше една катастрофа поради 2 други фактора, но общо взето предимството и отнемането му са най-верните причини. Самокатастрофира един форд по баир нагоре скачайки в един строеж в дясно на десен завой. Според експертизата освен, че е бил пиян - се е движил с над 100км/час. Самото място не позволява нормално шофиране с над 80 - завои и дупки се редуват в добра роршахова шарка.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Immortal написа:Всичко е до темперамента.Който е учил малко от малко психология, знае, че има 4 типа темперамент: сангвиник, холерик, меланхолик и флегматик.Това си ни е зададено отвътре и не може да се промени. (променя се в рамките на типа, но не и към друг тип).Аз съм сангвиник и отговарям почти 100% на определението.Скорост от 100 и по-ниска ми се струва БАВНО. Не става въпрос за стигане по-бързо. Улавям се, че стрелката прехвърля 100-така и дори когато изобщо не бързам за никъде.Просто усещането за скорост при този тип темперамент е такова. Други хора са меланхолици и флегматици - за тях светът се движи бавно. При тях скорост от над 80 км/ч им се струва космическа. Реакциите им са по-бавни, мисълта им тече по-бавно (това не значи, че са по-малко интелигентни!!!). Просто им трябва време.Е, от там и поведението на пътя.Стельо - това за гърмяния заек е така и не е така. Аз съм се обръщал с кола. След това няколко месеца избягвах да се качвам даже на автобус. Но малко-по-малко си възвърнах старото усещане за скорост. В населените места карам с не-повече от 60. Наистина. Който се е возил при мен или е карал зад мен - знае.Но извън населените места, там където имам видимост километри напред и настрани - си карам както ми позволява пътната обстановка, без да се съобразявам с ограниченията.Така карам вече от 22 години. Не съм причинявал ПТП по моя вина. И 3-те ми ПТП-та, освен че не са по моя вина са и в града, при ниски скорости - скоростта не е била определящ фактор при тях.Твърдя, че макар и да карам бързо извънграда, карам напълно безопасно и за себе си, и за возещите се при мен, и за околните.И никога не съм карал с повече от 230. (Психологическата ми граница е 200, над нея и мен ме хваща шубето).Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Много от вас знаят че,имам тежък крак, и че карам доста бързичко, дори СОК1 веднъж изрази мнение че съм завършен гоуфър. Факт е че София Русе съм го правил за 2ч и 40м., бфакт е че до Стара Загора съм стигал за 1ч и 40м. , факт е че на Стара Загора на кръговото влязох с 140км/ч. Факт е обаче че последния път когато се прибирах от Русе го направих за 6 часа. Пътувайки за Срещата не съм вдигал повече от 140-150 само при изпреварвания. Обаче първо съм сигурен в колата си, познавам пътя и всички неравности, дупки и бла бла, и понякога реагирам преди да разбера всъщност какво става, малко е странно ама ми се е случвало кола пред мен да набие спирачки а аз инстинктивно да подам мигач, да сваля предавка и да изпреваря, в интерес на истината това ми спаси живота тогава защото колата пред мен тръгна да се върти и ако бях набил спирачки щее да е чиста проба целувка. Та така сигурен съм в себеси но най се плаша от хората който карат покрай мен. Писнало ми е от малоумни шофьори дето мигача го ползват по коледа в унисон с коледните лампички, писнало ми е от такива дето караш пред тях, тръгваш да изпреварваш и стойш в насрешното с пуснат мигач да разбере че е чисто и може да изпреварва а то седи и чака. Писнало ми е гледам хора мотаещи се около колата си спряла до пътя с отворена врата, и без жилетка. Обаче най се дразним на нарастващия брой на мраморните плочи покрай пътя.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Много от вас знаят че,имам тежък крак, и че карам доста бързичко, дори СОК1 веднъж изрази мнение че съм завършен гоуфър. Факт е че София Русе съм го правил за 2ч и 40м., бфакт е че до Стара Загора съм стигал за 1ч и 40м. , факт е че на Стара Загора на кръговото влязох с 140км/ч. Факт е обаче че последния път когато се прибирах от Русе го направих за 6 часа. Пътувайки за Срещата не съм вдигал повече от 140-150 само при изпреварвания. Обаче първо съм сигурен в колата си, познавам пътя и всички неравности, дупки и бла бла, и понякога реагирам преди да разбера всъщност какво става, малко е странно ама ми се е случвало кола пред мен да набие спирачки а аз инстинктивно да подам мигач, да сваля предавка и да изпреваря, в интерес на истината това ми спаси живота тогава защото колата пред мен тръгна да се върти и ако бях набил спирачки щее да е чиста проба целувка. Та така сигурен съм в себеси но най се плаша от хората който карат покрай мен. Писнало ми е от малоумни шофьори дето мигача го ползват по коледа в унисон с коледните лампички, писнало ми е от такива дето караш пред тях, тръгваш да изпреварваш и стойш в насрешното с пуснат мигач да разбере че е чисто и може да изпреварва а то седи и чака. Писнало ми е гледам хора мотаещи се около колата си спряла до пътя с отворена врата, и без жилетка. Обаче най се дразним на нарастващия брой на мраморните плочи покрай пътя.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
И аз обичах да карам бързо. Имах си тактика: пред мен да има поне една кола, която виждам, че кара малко по-бързо от мен, а всички останали ги изпреварвам (стига да е възможно, разбира се). Идеята беше, че ще спрат първата кола, а аз ще мина метър. Няколко пъти съм спиран за превишена скорост, но все някак си ми се разминаваше. Имам само една глоба с фиш за превишена скорост в населено място, мисля, че през 1998 г. Глобата беше 2000 неденоминирани лв.Обаче с появата на камерите, които стават все повече и повече, започнах да спазвам ограниченията. Така ги спазвам, че дори и жена ми се сърди, че карам като баба. Нямам излишни пари за глоби и те така. В интерес на истината, така не ми е кеф да карам кола, но това е положението. Наистина ми е интересно - тези, които и сега продължават да не спазват ограниченията, не ги ли е страх от камерите, глобите, отнемане на книжката?Прави са тези, които казват, че като знаеш, че колата може да вдигне много, ти се иска да пробваш. Прави са и тези, които казват, че ограниченията трябва да се спазват и когато стане белята, е късно за оправдания - този ми попречи, онзи ми попречи, само не се сещаш за превишената скорост. Абе да вземат фабрично да ги ограничат всички коли до 90 км/ч, а то вместо това ги правят все по-мощни и по-мощни. Как въздесъщите чиновници от ЕС, които налагат правила за всичко, не са се сетили за това?Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар