Вчера се прибирах и какво да видя, редовната ситуация- Лада Нива кара с 50-70 на път с ограничение 90. Камион се изнервя /ТИР/ и тръгва да изпреварва, идва кола насреща, която започва да намаля, намали сигурно до около 20км/ч и се изтегли максимално надясно почти в банкета /дето го няма/, тира пък вече в последните метри директно си зави надясно върху Нивата, за да се прибере. Не се стигна до катастрофа, но за мен виновен на първо място е тира, но на второ е нивата. На път 400-500 км колко ли такива ситуации ще създаде този с нивата и дали няма и той да пострада? Предпочитам да карам по-бързо, но да не ги създавам тези ситуации. п.с. Настъпих и го настигнах и минах, понеже знам, че има ДАИ на 1 км напред и им казах набързо, та го спряха. Но ТИРА не беше превишил и за секунда максималното ограничение, макар да създаде опасна ситуация. Аз пък бях спазил едно единствено ограничение -50 в село, но никого не съм накарал да намали или отбива, че да се разминем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Шофиране бързо, но предпазливо!?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
коцев написа:На мене ми се струва, че щом платното е било с три ленти и камиона е бил в средната ,то той е дал мигач да се престрои в най лявата лента, за да направи обратен завой, ама вече в другите ленти от насрещното движение, а не да обърна обратно посоката в това платно в което се е движел. Ако е така ,то има върху какво още да се помисли ,кой как и какво трябва да направи при такава ситуация.
Коментар
-
pakumba написа:Вчера се прибирах и какво да видя, редовната ситуация- Лада Нива кара с 50-70 на път с ограничение 90. Камион се изнервя /ТИР/ и тръгва да изпреварва, идва кола насреща, която започва да намаля, намали сигурно до около 20км/ч и се изтегли максимално надясно почти в банкета /дето го няма/, тира пък вече в последните метри директно си зави надясно върху Нивата, за да се прибере. Не се стигна до катастрофа, но за мен виновен на първо място е тира, но на второ е нивата. На път 400-500 км колко ли такива ситуации ще създаде този с нивата и дали няма и той да пострада? Предпочитам да карам по-бързо, но да не ги създавам тези ситуации. п.с. Настъпих и го настигнах и минах, понеже знам, че има ДАИ на 1 км напред и им казах набързо, та го спряха. Но ТИРА не беше превишил и за секунда максималното ограничение, макар да създаде опасна ситуация. Аз пък бях спазил едно единствено ограничение -50 в село, но никого не съм накарал да намали или отбива, че да се разминем.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
pakumba написа:Вчера се прибирах и какво да видя, редовната ситуация- Лада Нива кара с 50-70 на път с ограничение 90. Настъпих и го настигнах и минах, понеже знам, че има ДАИ на 1 км напред и им казах набързо, та го спряха. Но ТИРА не беше превишил и за секунда максималното ограничение, макар да създаде опасна ситуация. Аз пък бях спазил едно единствено ограничение -50 в село, но никого не съм накарал да намали или отбива, че да се разминем.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
nedialk00
jenshen73 написа:pakumba написа:Вчера се прибирах и какво да видя, редовната ситуация- Лада Нива кара с 50-70 на път с ограничение 90. Камион се изнервя /ТИР/ и тръгва да изпреварва, идва кола насреща, която започва да намаля, намали сигурно до около 20км/ч и се изтегли максимално надясно почти в банкета /дето го няма/, тира пък вече в последните метри директно си зави надясно върху Нивата, за да се прибере. Не се стигна до катастрофа, но за мен виновен на първо място е тира, но на второ е нивата. На път 400-500 км колко ли такива ситуации ще създаде този с нивата и дали няма и той да пострада? Предпочитам да карам по-бързо, но да не ги създавам тези ситуации. п.с. Настъпих и го настигнах и минах, понеже знам, че има ДАИ на 1 км напред и им казах набързо, та го спряха. Но ТИРА не беше превишил и за секунда максималното ограничение, макар да създаде опасна ситуация. Аз пък бях спазил едно единствено ограничение -50 в село, но никого не съм накарал да намали или отбива, че да се разминем.
Коментар
-
jenshen73 написа:Това, че някой на ограничение 90 кара с 50 не го прави нарушител.jenshen73 написа:На магистралата ако караш по-бавно от 50 - тогава си нарушител.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
nedialk00
Чл. 55. (1) (Изм. - ДВ, бр. 43 от 2002 г., в сила от 26.04.2002 г., изм. - ДВ, бр. 54 от 2010 г.) На път, обозначен като автомагистрала със съответния пътен знак, е разрешено движението само на автомобили и мотоциклети, чиято конструктивна максимална скорост надвишава 50 km/h. Движението на други пътни превозни средства, както и движението на пешеходци, воденето на животни и навлизането на автомобили, теглещи пътни превозни средства с гъвкава връзка, е забранено.конкретно никъде не е написано за минимална скорост от 50км/ч
Коментар
-
ls1 написа:Имам въпрос. Да речем караш и някой ти ’пречи’ и ’затруднява’ макар че с нищо не нарушава закона. Това те прави ’добър’ шофьор или ’лош’ шофьор? Или всички сме добри шофьори докато не срещнем други добри шофьори?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ама чакай сега, защо да изкривявам? Тука прочетох мнения как хора каращи с 80 примерно ’пречат’ и ’затрудняват’. И тези които карат с 80 ли да пропускат колоната? Защото нали се сещаш че има някои дето карат (аз) с 90, и зад тях пак има колона и те пак ’пречат’ и ’затрудняват’. Или искаш да кажеш че аз ако карам с 90 и не отбивам да пропусна колоната съм виновен и опасен, понеже се налага да ме изпреварват? Виждаш ли какъв абсурд се получава? И затова питам, хайде да уточня, ако някой кара с 90 и зад него идва шофьор на който ’пречи’ и го ’затруднява’, щото се налага да ’изпреварва рисковано’, този изпреварващия добър шофьор ли е или лош?
Коментар
-
ls1 написа:Имам въпрос. Да речем караш и някой ти ’пречи’ и ’затруднява’ макар че с нищо не нарушава закона. Това те прави ’добър’ шофьор или ’лош’ шофьор?ls1 написа:Защото нали се сещаш че има някои дето карат (аз) с 90Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ето още един с голф дет кара внимателноhttp://dnes.dir.bg/news/katastrofa-11216375?nt=10типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Не. Най-често карам Варна-Габрово. За тея километри правя максимум две-три изпреварвания, обикновено някой камион с дърва и някой трактор. Може и някоя каруца. Ако няма камион с дърва ще е някой дядо с жигулка. Но толкова са изпреварванията за близо 300км, две три. Карам на горния ръб на ограниченията, ако обстановката го позволява, но не надвишавам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар